Θέμα δημοσίευσης: Re: auto-star.gr:Honda S2000 Interior-Exterior Detail
Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 11, 2013 6:27 pm
Clay - Polish - Wax
Εγγραφή: Παρ Ιουν 17, 2011 9:57 am Δημοσιεύσεις: 181
Πω!Πω!Μόνο εγώ πήρα 2 κιλά διαβάζοντας το θέμα;χαχα! Χορταστικότατη δουλειά, ολοκληρωμένη περιποίηση και το αποτέλεσμα απλά τέλειο...!Συγχαρητήρια Mr.Πλάτωνα!
Να ρωτήσω κάτι για τις μετρήσεις του πάχους με το μηχάνημα. Με το δεδομένο ότι όλες αυτές οι συσκευές μετράνε μέταλλο μέχρι κορυφή, δηλαδή primer+χρώμα+βερνίκι μαζί και δεν ξεχωρίζουν το.παχος του βερινικιου μόνο, οι μετρήσεις που βλέπουμε που κυμαίνονται από 190 σε κάποιο πάνελ μέχρι 440 το πάχος σε άλλο πάνελ με μέση τιμή 220 περίπου , οι ακραίες τιμές δείχνουν ξαναβαμενα.πανελ; Με δεδενο ότι ο μέσος όρος πάχους εργοστασιακού βερινικιου είναι γύρω στα 50microns δηλαδή 0.05χιλιοστα. Οποτε ουσιαστικά από τα 200π.χ 50 Βερν κι χοντρικα τα υπόλοιπα είναι primer και χρωμα.....παντα μιλάμε για εργοστασιακό γιατί σε επανέβαφη μπορεί να εχει....ουσιστικα όσο βερνίκι θελουμε.... Ουσιαστικα βοηθάει υλν χρήστη και τον detailer είναι να προσέχουν αν δουν τεράστιες διαφορές στα πάνελ ,μήπως κάποιος άλλος έχει επέμβει μήπως έχει γίνει κάποια επανέβαφη που ούτε ο χρήστης δε ξέρει κ.τ.λ σίγουρα χρήσιμο εργαλείο απαραίτητο. Για επαγγελματιες........ΑΛΛΑ....... Δεν είναι μετρητής βερινικιου, και δυστυχώς είδα βίντεο στο ίντερνετ.....Ελλάδα που κάποιος μετράτε...πριν γυαλίσει ...και μετά το γυάλισμα έβγαζε και ...αύξηση του πάχους......και το συμπέρασμα του ήταν ότι...με το γυάλισμα προσθέτουμε και επιπλέον layers προστασίας στο βερνίκι,!!!!!!!!!
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση