Τώρα γύρισα από τις 7 το πρωί και κάνω το τσιγάρο μου προσπαθώντας να αποβάλω τις εργασιακές τοξίνες....
Δημήτριε επί της ουσίας δεν έχεις άδικο. Δύσκολα ένας που αγόρασε Merc, Bmw, Audi (τις ακριβές εκδόσεις) θα το κακολογήσει γιατί στην Ελλάδα αποφεύγουμε την αυτοκριτική όταν την πατάμε. Δεν εννοώ πως όσοι παίρνουν τα παραπάνω κάνουν πατάτα. Αναφέρομαι σε όσους τους γέννησαν και λένε πως δεν έχουν βγάλει τίποτα τα μπουμπουκάκια τους. Όμως έπεσες στην περίπτωση! Υπάρχει άτομο που παραδέχθηκε το λάθος του. Ο ξάδερφός μου που ο πατέρας του το 87 είχε πάρει την τότε 5άρα και ενώ δεν έμεινε ευχαριστημένος πήρε μετά την 3.18is coupe αν τη θυμάστε. Και από εκείνη πατέρας και γιός δε μείνανε ευχαριστημένοι (βασικά 2 γιοι) και κατέληξαν. Πατέρα Rav II, ο ένα γιός Ηonda civic και ο άλλος Honda CRV και Yaris. Όταν ακούν για ευρωπαϊκά τρέχουν μακριά
Και τα 4 βγήκανε σκυλιά με εξαίρεση το Rav που στα 300.000χλμ χάνει λίγο από την κρεμαγιέρα. Σύμπτωση ή όχι ας το αφήσουμε
Σε γενικές γραμμές, από ότι λένε οι έρευνες και που έχω μιλήσει με φίλους και γνωστούς τα japan είναι αξιόπιστα αλλά πάσχουν σε ποιότητα κύλισης, εσωτερικό και παλιά και σε κράτημα και λαμαρίνα (παθητική ασφάλεια). Τα Ευρωπαϊκά έχουν κράτημα, ποιότητα κύλισης, ασφάλεια κλπ αλλά κάπου με την αξιοπιστία το συζητάνε το θέμα. Εγώ είχα Golf του 88 και βγήκε σκύλος. Τα σημερινά λένε πως κάπου κάτι δεν το έχουν όπως τα παλιά στην αξιοπιστία. Εντάξει. Αν έχεις λεφτά
παίρνεις ένα αμάξι που σου χαλάει και ξαναπαίρνεις το ίδιο. Γιατί να μην ξαναπάρεις από τη χ ακριβή μάρκα αν τα φυσάς και ας μην είσαι ευχαριστημένος από το προηγούμενός της μοντέλο;
Και ο Έλληνας ειδικά που ψάχνει την κοινωνική ανάδειξη μέσα από τους 4 τροχούς θα την πάρει την χ ακριβή μάρκα για να δείξει πως είναι λίγο πιο πάνω από του λοιπούς. Εντάξει μωρέ. Αν τα έβγαλε τίμια τα λεφτά ας το βάλει και στο σαλόνι του το αμάξι.
Α τώρα το θυμήθηκα. Κόλλησε και το μοτέρ στην 3.18is
Ενώ άλλαζε λάδια όλα κανονικά βάρεσε μπιέλα και έσκασε το 96 κοντά 2.5 μύρια τότε. Έστειλε γράμμα στη Γερμανία αλλά....Όταν όμως έμπαινες μέσα και δεν άκουγες τσικ στα πλαστικά, ταξίδευες με τις ώρες και δεν κουραζόσουν....Ναρκωτικό
Insigner άλλοτε οι έρευνες είναι από εταιρίες, άλλοτε κάνει το γερμανικό TUV αν δεν κάνω λάθος, άλλοτε περιοδικά (αυτά τα φοβάμαι γιατί τα παίρνουν από διαφημίσεις).
Η άποψή μου. Επειδή μου αρέσει η αξιοπιστία τα συμπαθώ τα japan και λόγω του ότι τόσα χρόνια με τις μηχανές έχω δει πως οι κερατάδες κάνουν δουλειά. Δεν σπάνε. Κάνουν όμως τις στροφές ευθείες κάποια από αυτά, άλλα οργώνουν, άλλα ανοίγουν τούνελ
Οπότε διαλέχτε κόσμε. Επιλογές πολλές
Λεφτά υπάρχουν