Τώρα είναι Δευτ Μάιος 20, 2024 10:26 pm

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




 Σελίδα 11 από 13 [ 121 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τεχνικά θέματα περί αυτοκίνησης.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 27, 2013 2:25 am 
Wax in - Wax out
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Ιουν 15, 2010 6:30 pm
Δημοσιεύσεις: 58
fotismt έγραψε:
Δεν έκαιγε λάδι. Συχνές αλλαγές λαδιού και δεν καταλάβαινε τίποτα. Σκυλί!
Όσο για το ρεκτιφιέ, ποτέ! Δεν είχε ανοιχτεί ποτέ το μοτέρ.


του πατερα μου το Ε30 318Μ40 , οταν το εδωσα για ανακυκλωση (μετα απο μετωπικη που ειχα βγηκε αχριστο :( )
ειχε 400.000κμ , αλλαζα λαδια καθε 5000κμ και εκαιγε απο αλλαγη σε αλλαγη μισο λιτρο . τα μοτερ των 80s-90s
δεν ξαναβγαινουν πιαιδα, κακα τα ψεματα , μετα τους μπηκε το μικροβιο του μαρκετινγκ και της καταναλωσης
για να βγαλουν περισσοτερα φραγκα εννοειται, και εχουν γινει τα αυτοκινητα πουκαμισα

παρε τωρα ενα new ΒΜW,VW δεν ξερω και εγω τι αλλο, και κρατα το 20+χρονια με 350-400.000κμ με το ιδιο μοτερ
ΔΕΝ υπαρχει περιπτωση να αντεξει ! ουτε μηχανικα αλλα ουτε η καροτσα! εδω βλεπεις αμαξια 20 ετων και εχουν
ακομα ταπετσαριες και ταμπλο σαν να ειναι 5ετιας αυτοκινητα (με σωστη συντηρηση εννοειται!) και τα καινουργα ξεφλουδιζουν
και σχιζονται τα ταμπλο/τιμονια/καθισματα κτλ στα 5 χρονια,

ειπαμε! καταναλωτισμος = κερδος!
νεα μοντελα καθε 3-4 χρονια και παρε κοσμε!



_________________
Εικόνα
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τεχνικά θέματα περί αυτοκίνησης.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 27, 2013 2:28 am 
Detailing Guru

Εγγραφή: Πέμ Ιουν 03, 2010 1:43 pm
Δημοσιεύσεις: 2007
Διαβασε καλυτερα τι γραφω. Δωσε βαση στα bold γραμματα.

nikosp11 έγραψε:
Το οτι συμπληρωνατε μια συγκεκριμενη ποσοτητα λαδιου, δεν παει να πει οτι τα ειχε καψει. Ο δεικτης λαδιου εχει δυο θεσεις(min-max). Το μοτερ εχει τη σωστη ποσοτητα λαδιου οταν η σταθμη της βρισκεται αναμεσα στο min και το max. Η διαφορα του min και του max ειναι 1 λιτρο. Οποτε καταλαβαινεις πως ΑΝ στην προηγουμενη αλλαγη λαδιων ειχε τοποθετηθει τοση ποσοτητα ωστε να φτασει ΚΑΠΟΥ στη μεση της αποστασης min-max ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟ max, τα <500ml που συπληρωνατε δεν ειχαν καει.


Προσωπικα, οσες φορες εκανα σερβις σε επισημη αντιπροσωπεια(5 αν θυμαμαι καλα), τα λαδια μου ηταν στα 3/4 της αποστασης min-max, πραγμα που τηρω και τωρα που το συντηρω μονος :)



_________________
UOP Racing Team
http://www.uopracingteam.com/
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τεχνικά θέματα περί αυτοκίνησης.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 27, 2013 2:31 am 
Wax in - Wax out
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Ιουν 15, 2010 6:30 pm
Δημοσιεύσεις: 58
ναι πολυ σωστα!!! :oops:
σορρυ φιλος!
τωρα καταλαβα τι εννοουσες!!!
:gjb:



_________________
Εικόνα
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τεχνικά θέματα περί αυτοκίνησης.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 12, 2013 7:43 pm 
Detailing Guru
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Μαρ 27, 2011 12:52 am
Δημοσιεύσεις: 4848
Τοποθεσία: Κομοτηνη
παιδια γνωριζει καποιος ποσα αλογα ειχε μαμα το Mitsubishi lancer evo 9 και ποσα το 10?



_________________
Αλεξης
Scirocco !!!!
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τεχνικά θέματα περί αυτοκίνησης.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 12, 2013 7:50 pm 
Orbit Master
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 13, 2013 4:41 pm
Δημοσιεύσεις: 306
aetolofitis έγραψε:
παιδια γνωριζει καποιος ποσα αλογα ειχε μαμα το Mitsubishi lancer evo 9 και ποσα το 10?



http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Lancer_Evolution


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τεχνικά θέματα περί αυτοκίνησης.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 14, 2013 9:44 pm 
Clay - Polish - Wax

Εγγραφή: Πέμ Μαρ 01, 2012 2:53 am
Δημοσιεύσεις: 216
να πω και γω την γνωμη μου σαν κατοχος tsi!
οτι αρκετα polo gti και fabia vrs ειχαν καταντησει φριτεζες ειναι αληθεια!ομως να τα βαζουμε ολα σε ενα σακι δεν ειναι σωστο γιατι διαμορφονονται λανθασμενες αντιληψεις!
εμενα το αυτοκινητο ειναι ζητημα αν θα καψει 200γρ λαδι στα 10.000 χλμ!κανονικα αυτο ο κινητηρας πρεπει να καιει λαδι...το να καει 3 λιτρα στα 10.000χλμ ειναι το ιδιο κακο για τον κινητηρα με το να μην και ουτε γραμμαριο σε αυτα τα χλμ!
γενικα προβληματα βγαζουν...αλλα η γνωμη μου ειναι οτι σαν aftersale δεν θα σε γραψουν και θα λυθει το προβλημα!
εμενα 6 μηνες αφου ελειξε η εγγυηση που χαλασε η τρομπα νερου! 280€ η αγορα επισκευασμενης+260€ εργατικα...χωρις καμια δικη μου πιεση μου την περασαν σαν ελατοματικη και πλυρωσα 50€ και μου εδωσαν αλλα 2 χρονια εγγυηση για την τρομπα!
ολα τα παιδια που εκεγαν πολυ λαδι τους αλλαζαν ολοκληρα μοτερ λες και ειναι σοληνακια!
ακομα οι βελτιωτες αυτοκινητων ειναι σιγουρο οτι εχουν αμαυρωσει το ονομα του γρουπ!

τελος οταν εχεις ενα αυτοκινητο που καθε γενια του βγαινει car of the world και ολα τα μοντελα του γκρουπ βρισκονται παντα στις πρωτες θεσεις πωλησεων, οταν σου προσφαιρει τοσο ποιοτηκα υλικα, οταν εγω κανω ταξιδια με 7λτ/100χλμ εχοντας και στο ποδι 160 εργοστασιακα αλογα αλλα και μια ασφαλεια γερμανικου αυτοκινητου δεν νομιζω να με πολυενδιεφεραν τα 50€ της τρομπας νερου!!

https://www.youtube.com/watch?feature=p ... lvUs#t=16s :lol:


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μάιος 14, 2013 10:51 pm 
Detailing Guru
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Οκτ 29, 2011 8:34 pm
Δημοσιεύσεις: 2394
alexbobos έγραψε:
να πω και γω την γνωμη μου σαν κατοχος tsi!
οτι αρκετα polo gti και fabia vrs ειχαν καταντησει φριτεζες ειναι αληθεια!ομως να τα βαζουμε ολα σε ενα σακι δεν ειναι σωστο γιατι διαμορφονονται λανθασμενες αντιληψεις!
εμενα το αυτοκινητο ειναι ζητημα αν θα καψει 200γρ λαδι στα 10.000 χλμ!κανονικα αυτο ο κινητηρας πρεπει να καιει λαδι...το να καει 3 λιτρα στα 10.000χλμ ειναι το ιδιο κακο για τον κινητηρα με το να μην και ουτε γραμμαριο σε αυτα τα χλμ!
γενικα προβληματα βγαζουν...αλλα η γνωμη μου ειναι οτι σαν aftersale δεν θα σε γραψουν και θα λυθει το προβλημα!
εμενα 6 μηνες αφου ελειξε η εγγυηση που χαλασε η τρομπα νερου! 280€ η αγορα επισκευασμενης+260€ εργατικα...χωρις καμια δικη μου πιεση μου την περασαν σαν ελατοματικη και πλυρωσα 50€ και μου εδωσαν αλλα 2 χρονια εγγυηση για την τρομπα!
ολα τα παιδια που εκεγαν πολυ λαδι τους αλλαζαν ολοκληρα μοτερ λες και ειναι σοληνακια!
ακομα οι βελτιωτες αυτοκινητων ειναι σιγουρο οτι εχουν αμαυρωσει το ονομα του γρουπ!

τελος οταν εχεις ενα αυτοκινητο που καθε γενια του βγαινει car of the world και ολα τα μοντελα του γκρουπ βρισκονται παντα στις πρωτες θεσεις πωλησεων, οταν σου προσφαιρει τοσο ποιοτηκα υλικα, οταν εγω κανω ταξιδια με 7λτ/100χλμ εχοντας και στο ποδι 160 εργοστασιακα αλογα αλλα και μια ασφαλεια γερμανικου αυτοκινητου δεν νομιζω να με πολυενδιεφεραν τα 50€ της τρομπας νερου!!

https://www.youtube.com/watch?feature=p ... lvUs#t=16s :lol:

Σωστά.. Αλλά το car of the World δεν μου λέει τίποτα.. Πολλά βγήκαν και ήταν μέτρια.. Η πωλήσεις επίσης δεν λένε όλοι την αλήθεια. Είναι όνομα μεγάλο με ποιότητα και ευχαριστημενους πελάτες.. Και εγώ έχω ξαδέρφια που όλα τα αμάξια τους είναι opel.. Δεν τα θεωρώ και από τα καλά.. Άσχετα που έχω opel και εγώ τα τελευταία χρόνια. Τα 7 λίτρα τα βλέπω και εγώ με 230 αλογα κάτω από τα 130..

Στάλθηκε από το Novo7Fire μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τεχνικά θέματα περί αυτοκίνησης.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 15, 2013 12:36 am 
Clay - Polish - Wax
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ Νοέμ 09, 2012 3:07 am
Δημοσιεύσεις: 111
alexbobos έγραψε:
να πω και γω την γνωμη μου σαν κατοχος tsi!


εμενα 6 μηνες αφου ελειξε η εγγυηση που χαλασε η τρομπα νερου! 280€ η αγορα επισκευασμενης+260€ εργατικα...χωρις καμια δικη μου πιεση μου την περασαν σαν ελατοματικη και πλυρωσα 50€ και μου εδωσαν αλλα 2 χρονια εγγυηση για την τρομπα!
[/b]

https://www.youtube.com/watch?feature=p ... lvUs#t=16s :lol:


συγνώμη αλλά πρεπει να κανεις καποιο λάθος στα ποσά που μας ειπες. ειναι αστρονομικά για τρομπα νερου, ακομη και αν πρεπει να αλλάξεις ολο το σετ χρονισμου μαζι της (αν ειναι εσωτερικη). 280€ για επισκευασμένη τρομπα νερου και αλλα τοσα για εργατικα... εκτώς αν οταν λες πως εχεις TSI εννοεις κανενα R8 !!


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τεχνικά θέματα περί αυτοκίνησης.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 15, 2013 7:46 am 
CarDetailing.gr
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 6:51 pm
Δημοσιεύσεις: 5301
Δεν θα ήταν καλύτερο να μην χαλούσε η τρόμπα?

Η γενική αλήθεια τα τελευταία 7-8 χρόνια είναι ότι τα vag είναι οι καλύτεροι πελάτες των συνεργείων. Κουκιά μετρημένα είναι, δεν τίθεται θέμα σε αυτό.

Sent from my Galaxy Note 2


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τεχνικά θέματα περί αυτοκίνησης.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μάιος 15, 2013 8:40 am 
Rotary Master
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 25, 2012 6:25 am
Δημοσιεύσεις: 681
+1 οπως τα λεει ο κωστας ειναι


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 Σελίδα 11 από 13 [ 121 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε: