fotismt έγραψε:
Δεν έκαιγε λάδι. Συχνές αλλαγές λαδιού και δεν καταλάβαινε τίποτα. Σκυλί!
Όσο για το ρεκτιφιέ, ποτέ! Δεν είχε ανοιχτεί ποτέ το μοτέρ.
του πατερα μου το Ε30 318Μ40 , οταν το εδωσα για ανακυκλωση (μετα απο μετωπικη που ειχα βγηκε αχριστο
)
ειχε 400.000κμ , αλλαζα λαδια καθε 5000κμ και εκαιγε απο αλλαγη σε αλλαγη μισο λιτρο . τα μοτερ των 80s-90s
δεν ξαναβγαινουν πιαιδα, κακα τα ψεματα , μετα τους μπηκε το μικροβιο του μαρκετινγκ και της καταναλωσης
για να βγαλουν περισσοτερα φραγκα εννοειται, και εχουν γινει τα αυτοκινητα πουκαμισα
παρε τωρα ενα new ΒΜW,VW δεν ξερω και εγω τι αλλο, και κρατα το 20+χρονια με 350-400.000κμ με το ιδιο μοτερ
ΔΕΝ υπαρχει περιπτωση να αντεξει ! ουτε μηχανικα αλλα ουτε η καροτσα! εδω βλεπεις αμαξια 20 ετων και εχουν
ακομα ταπετσαριες και ταμπλο σαν να ειναι 5ετιας αυτοκινητα (με σωστη συντηρηση εννοειται!) και τα καινουργα ξεφλουδιζουν
και σχιζονται τα ταμπλο/τιμονια/καθισματα κτλ στα 5 χρονια,
ειπαμε! καταναλωτισμος = κερδος!
νεα μοντελα καθε 3-4 χρονια και παρε κοσμε!