Και το πίσω τζάμι που το είδα είναι ακόμη χειρότερα. Αν βρω χρόνο θα βγάλω φωτογραφία γιατί μου φαίνεται πως είναι βαθιές οι χαρακιές....Θα το δοκιμάσω όταν έχει χρόνο η κοπέλα μου να μου αφήσει το αυτοκίνητο. Θα δοκιμάσω με την ψιλή αλοιφή που έχω. Δεν το σκέφτομαι να αγοράσω αλοιφή επιπλέον, για τον εξής λόγο. Η θαμπάδα στο μπαρπριζ και ακόμη περισσότερο στο πίσω τζάμι, αλλά το μπαρπριζ είναι πιο επείγον και για λόγους ασφαλείας, είναι τέτοια που υποθέτω πως θέλει αλοιφαδόρο που δεν έχω και δεν ξέρω να χειρίζομαι ή και αν δε θέλει, δεν ξέρω από τέτοια....Οπότε αντί να αγοράσω αλοιφή, βάζω τα χρήματα στην άκρη και τα δίνω στην carglass ή όπου μου πούνε τα παιδιά από εκεί αν αυτοί δεν κάνουν τέτοιες δουλειές.
Μου είπε ένας φίλος πως μπορώ να κάνω μαμουνιά και να σπάσω το τζάμι και να το πληρώσει η ασφάλεια. Η ασφάλεια όμως δε θα μου πληρώσει το γνήσιο αλλά το imitation μπαρπιζ. Και το άλλο είναι πως επειδή έχω δει φίλο μου να μην του κάνουν καλή αλλαγή μπαρπριζ (στεγανοποίηση κλπ) και να παίρνει νερά, δε θέλω να παίζω με την τύχη μου. Μάλλον με την τύχη της κοπέλας μου.
Αν ήταν για τη μητέρα της, το άλλαζα και εγώ, μάθαινα να δουλεύω αλοιφαδόρο στο μπαρπριζ και ότι άλλο μπορούσε να την κάνει να χάσει τα μαλλιά της
Στο golf που είχα το άλλαξα και δεν είχα πρόβλημα. Εκεί όμως δε γινόταν να μην το αλλάξω. Στης κοπέλας μου, ας το κάνει πιο χάλια και τότε ας το αλλάξει!
Στο δικό μου τώρα, σχετικά με τα φανάρια ξέρω τη δουλειά με το βερνίκωμα με την έννοια ότι τη βλέπω εδώ και ένα χρόνο σε συναδέλφου το αυτοκίνητο το οποίο το αφήνει όπου να ναι και ειδικά το καλοκαίρι μέσα στον ήλιο. Τα φανάρια του ήταν όσο γίνεται πιο θολά. Και όπως έγραψε ο φίλος Δημήτριος πράγματι επανήλθαν στην εργοστασιακή τους κατάσταση!!
Αν το παλικάρι δε μου έλεγε πως τα ξεθάμπωσε, θα υπέθετα πως αγόρασε καινούργια φανάρια. Άντεξε για ένα χρόνο το φανάρι. Στην τελική, θα πω τον μπογιατζή μετά το βερνίκωμα, να βάλει και μία μεμβράνη για μεγαλύτερη προστασία