Το Σάββατο που μας πέρασε είχα παρκάρει κάτω από μία ωραία σκιά από ένα δέντρο και σε κάποια φάση πέρασε μια μικρή μπόρα όπου και έριξε όλα τα λουλούδια που είχε πάνω του στο αυτοκίνητο. (Φωτογραφία μόνο από αυτό δεν υπάρχει)
Όπως μου το στόλισε με άσπρα λουλούδια και πάω να το πάρω βλέπω ότι έχουν αρχίσει να αφήνουν μικρά σημάδια που φεύγουν απλά με το νερό. Μην έχοντας τα απαραίτητα μαζί μου γυρνώντας στο σπίτι πέρασα από ένα πλυντήριο self service για να κάνω απλά ένα ξέπλυμα με νερό για να μην μείνουν σημάδια. Άφησα το αυτοκίνητο στο parking μου και την άλλη μέρα το θέαμα ήταν χειρότερο από τα λουλούδια.
waterspots παντού.
Πήρα τα σχετικά μαζί μου και αφού έκανα και την βόλτα μου κοντά στα 120χλμ ήρθε η ώρα της περιποίησης.
Η αρχική κατάσταση πριν να κάνω οτιδήποτε.
Το πλύσιμο έγινε με Britemax CLEAN MAX και τα αποτελέσματα στο μάτι έδειχναν πως το πως waterspots τέλος
λίγο beading
μετά το πλύσιμο...
κοιτάζοντας λίγο καλύτερα βρήκα κάνα 2 θεματάκια σε trims
έτσι και αλλιώς το Britemax Final Shine ήταν στο πρόγραμμα οπότε αφαιρέθηκαν με αυτό. Πάω να συνεχίσω και το υπόλοιπο αυτοκίνητο και συνειδητοποιώ πως σχεδόν όλα τα σημάδια είναι εκεί.
δοκίμασα με λίγο apc τοπικά με αναλογία 1/10 αλλά αυτά παρέμειναν εκεί. Μην έχοντας να δοκιμάσω κάτι άλλο τα παράτησα και ασχολήθηκα λιγο με την φωτογραφία.
Εχθές έχοντας αρκετό ελεύθερο χρόνο επισκέφτηκα τον Ανδρέα (Dazzle) για να δει το θέμα μου.
Βλέποντας το αυτοκίνητο δεν έχασε χρόνο και ασχολήθηκε με μία οξείδωση που είχα από μία κουτσουλιά η όπου και εξαφάνισε και πρέπει να κάτσεις πλέων με τις ώρες για να βρεις μια απειροελάχιστη ατέλεια που έμεινε. Ευχαριστώ πολύ Αντρέα.
Συνέχεια πήρα το Water Spot Remover της Cemical Guys μαζί με μερικά pads και είπα να κάνω μία δοκιμή μιας και λόγο ημέρας δεν υπήρχε χρόνος.
Πρώτα από όλα περάστηκε το καπό και ο ουρανός όπου είχαν και το ποιο σοβαρό πρόβλημα με το Clayblock και το Claylube της Cemical Guys μετά από προτροπή του Αντρέα. Η Οι επιφάνειες απέκτησαν εξαιρετική υφή χωρίς να εμφανιστούν καθόλου ολογράμματα ή κάποιο πρόβλημα.
Η επιφάνεια μετά τον πηλό
και τα waterspots που σχεδόν εξαφανίστηκαν.
οπότε αναγκαστικά θα έπρεπε να χρησιμοποιήσω και το Water Spot Remover. Έκανα ένα μικρό κομμάτι στο καπό που είχα και μία ωραιότατη στάμπα από φυτό και ορίστε το αποτέλεσμα
Πριν τον πηλό
Μετά τον πηλό
Σημάδι πριν
σημάδι μετά
Παρακάτω θα δείτε το μπροστά κομμάτι από το καπό έχει περαστεί μόνο με το Clayblock και το πίσω με το Water Spot Remover. Το φτερό δεν πειράχτηκε καθόλου και η προστασία που είχα εξαφανίστηκε μαζί με το beading που είχε.
Ο το Clayblock μετά την χρήση σε ουρανό και καπό. (Βολικότατο στην χρήση)
Θα σας κρατήσω ενήμερους με φωτογραφικό υλικό και προστασία που θα περαστεί τις επόμενες ημέρες.