Καλησπερα σας
Υστερα απο καιρο, ανεβαζω επιτελους την πρωτη μου ολοκληρωμενη προσπαθεια γυαλισματος και κερωματος αυτοκινητου. Ειχα μονο το κινητο μαζι μου οποτε οι φωγραφιες δεν ειναι οτι καλυτερο.
Το πειραματοζωο, ηταν ενα μαυρο opel corsa C μοντελο του 2006 του αδερφου μου, το οποιο δεν ειχε δεχθει ποτε πριν περιποιηση. Τα σημαδια απο πετραδακια στην επιφανεια του και απο κουτσουλιες ειναι πολλα!!!
Ξεκινησα με καλο πλύσιμο του αυτοκινητου με σαμπουαν της Sonax με την μεθοδο των δυο κουβαδων. Και στους δυο κουβαδες εριξα μια μικρη ποσοτητα Optimum No Rinse για να ''μαλακωσει'' καπως το νερο διοτι στη Χαλκιδικη το πολυτιμο αγαθο ειναι καπως σκληρο και με πολλα αλατα.
Επισης, χρησιμοποιησα Bilberry Wheel Cleaner της Valet pro για καθαρισμο ζαντων σε αναλογια 1:3 γιατι οι ζαντες ειχαν τα μαυρα τους τα χαλια. Με τη βοηθεια μιας βουρτσας,μερικων πετσετων και του πιεστικου, καθαρισαν αρκετα. Δυστυχως, δεν ειχα μαζι μου το Dragons Breath της Valet Pro, για να αφαιρεσω επικαθισεις σιδηρου. Μια φωτογραφια απο τη διαρκεια πλυσιματος ( 1ο χερι )
Επομενη κινηση, πηλος. Για λιπαντικο χρησιμοποιησα το optimum no rinse.
Καταναλωθηκε αρκετος χρονος γιατι τουλαχιστον στα πρωτα περασματα ειχες την αισθηση μιας ''γρεζε'' επιφανειας. Οσο συνεχιζα τα περασματα με την πηλο, τοσο καθαριζε η επιφανεια οσο και γλυστρουσε πανευκολα ο πηλος.
Στα πρωτα μολις 10 λεπτα, ο πηλος ειχε γινει καπως ετσι:
Αφου τελειωσε η διαδικασια, πλυθηκε το αμαξι και στεγνωθηκε για να εισελθει στο γκαραζ. Δε θα πω πολλα για το βερνικι, θα το καταλαβετε απο τις επομενες φωτογραφιες. Ξεκινησα με την οροφη. Αρχικα πορτοκαλι HexLogic 5,5 pad, με Menzerna IP2000 ενα χερι. Εκανε μια δiαφορα αλλα οχι αξιοσημειωτη. Ξανα ιδιος συνδιασμος δευτερο χερι με καλυτερα αποτελεσματα αλλα και παλι αφηνε καποιες ελαφριες γρατουνιες.
Επομενος συνδιασμος κιτρινο HexLogic Pad με Menzerna FG400 1 χερι. Εδω ειχαμε εκπληκτικα αποτελεσματα.
Κι ενα μικρο βιντεο απο τα πρωτα αποτελεσματα:
http://vid241.photobucket.com/albums/ff13/stakhs/V_20150126_163158.mp4 Ο συγκεκριμενος συνδυασμος αφησε μερικες ψιλες αραχνες.
Οποτε ο συνδυασμος λευκου Hexlogic pad με την Menzerna SF4000 εφερε τα επιθυμητα αποτελεσματα.
Εν συνεχεια, το καπο. Μια μικρη γευση του πριν. Γρατσουνιτσες και αραχνες εχουν κανει αποικια.
Μερικες 50/50
Στους διαφορους συνδυασμους που εκανα, χρησιμοποιησα κι εμεινα ευχαριστημενος απο το αποτελεσμα Optical Microfiber Pad Cutting & Compounding 5,5 οσο και Optical Microfiber Pad Polishing & Finishing.
Οπου δεν ηταν δυνατο να μπουν τα 5,5, καλη βοηθεια εδωσε το Pad Fine White 3 της Swissvax. Πανακριβο αλλα εκανε οτι ακριβως υποσχεται συ συνεργασια με τα συγκεκριμενα --->
http://www.ebay.com/itm/DA-Kestrel-3-Backing-Plate-Compounding-Polishing-Kit-/331102001050?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item4d1737979a ( η τιμη ειναι λαθος )
Αριστερο φτερο με τα παρασημα του:
Μετα απο ενα χερι περασμα με MF pad
Στο δευτερο χερι εφυγε και η τελευταια γρατζουνια.
Συνεχεια, ειχαν τα πισω φαναρια.
Μια πριν:
Και μετα:
Να πω εδω οτι ημουν αρκετα προσεκτικος διοτι το πλαστικο δεν απαγαγει ευκολα τη θερμοτητα του, οποτε εκανα αρκετα μεν αλλα πιο γρηγορα περασματα δε, για να μην εχω θαμπαδα στο τελικο αποτελεσμα.
Δυστυχως η δευτερη μου παραλειψη ηταν μερικα ντουκοχαρτα νερου για τα μπροστα φαναρια. Θα γινουν την επομενη φορα που θα παω Χαλκιδικη.
Μια φωτογραφια απο το πισω μερος της οροφης... ατιμο φινιρισμα
Καθολη τη διαρκεια του γυαλισματος, χρησιμοποιησα ισοπροπυλικη αλκοολη 20% για να δω την πραγματικη διορθωση σε μερικα σημεια.
Πλυθηκε το αυτοκινητο για να φυγουν σκονες και λοιπα των αλοιφων. Μερικες φωτογραφιες:
Αυτην εδω μου αρεσει πολυ:
Σκουπισμα και ξανα μεσα για κερωμα/προστασια.
Κερακι της Collinite Marque D'Elegance 915 , 3αρι μαυρο pad και περασμα με τον αλοιφαδορο. Οπου δεν ηταν ευκολο, χρησιμοποιησα απλα κιτρινα pads . Αφαιρεση μετα απο 15΄ περιπου.
Κερι μπηκε και στα τζαμια αφου αρχικα ειχαν περαστει με πηλο, επειτα καθαρισμος με Glass Cleaner της V.P. και τελος κερι της Collinite 915. Την επομενη φορα θα χρησιμοποιησω το Flyby 30 της Caropro.
Τα μαυρα αβαφα πλαστικα και οι τσιμουχες καθαριστηκαν με APC 1:5 της V.P. με MF πετσετα ( μερικες Guard που εχω για αυτην τη δουλεια ) και πινελο.
Για προστασια περαστηκε New Look Trim Gel της Chemical Guys.
Και ...
φθασαμε στο τελικο αποτελεσμα.
Και μερικες με νερο.
Κι ενα μικρο βιντεακι , παιχνιδια με νερο:
http://vid241.photobucket.com/albums/ff13/stakhs/VID_20140918_184228.mp4 Τοσο για το γυαλισμα οσο και για το κερωμα χρησιμοποιηθηκαν γκριζες πετσετες των 800gsm με μακρυ πελος
http://www.dazzle-car.gr/productDetails.php?productid=758 ενω για καθαρισμο σε ζαντες, πλαστικα κ.τ.λ. απλες πετσετες με κοντο πελος.
Καπου εδω θα ηθελα να ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ για τις πολυτιμες συμβουλες τοσο τον φιλο μου Δημητριο οσο και τον φιλο μου Ανδρεα απο το Dazzle Car.
Ηταν ενα ευχαριστο οσο και κουραστικο 2ημερο με αρκετο κρυο και καφε! Περιπου 18 ωρες μονο για το εξωτερικο μερος + 1 ωρα στο τελος της δευτερης μερας για μικρολεπτομερειες που τις ειδα στο τελος ( καθαρισμος κεριου/ αλοιφων απο μικροεσωχες ).
Επισης, την πατησα με το Reload της Carpro. Το απλωσα 1 ωρα μετα το κερωμα στον ουρανο και μου αφησε αρκετα σημαδια. Κακως δεν ακουσα τον Δημητρη. Επρεπε να το αφησω κανενα 24ωρο, να πλυνω το αυτοκινητο και μετα να το προσθεσω.
Στο συγκεκριμενο αυτοκινητο ειχα κανει και interior detail πριν 3 μηνες περιπου απο το οποιο δυστυχως δεν κρατησα καμια φωτογραφια. Μου ειχε παρει σχεδον μια ολοκληρη μερα με ευχαριστα αποτελεσματα.
Ζητω συγγνωμη αν κουρασα. Ευχαριστω πολυ για το χρονο και την υπομονη σας.
Keep on