Συγνωμη λιγο για τη δομη του post αλλα προσπαθω να γραψω κειμενο στο pc και να κολλησω φωτοσ μεσω εφαρμογησ απ το κινητο γιατι δεν τα καταφερνω απο το imagur, οποτε θα κανω πολλα edits για να τα κολλησω λιγο υπομονη και συγνωμη.
Καλησπερα σας, θα σας παρουσιαζω μια δουλιτσα που εγινε το σκ.
Το αυτοκινητο της παρουσιασης ειναι ενα μαυρο citroen DS4, του 2013 με μολισ 40.000χλμ.......που ομως δυστυχωσ.........
ολα αυτα τα χρονια ζητημα ηταν αν ειχε πλυθει 3-4 φορεσ καπου σε καποιεσ βουρτσεσ,
περασε 8 μηνεσ εγκαταλλελημενο στο δρομο για καποιουσ λογουσ,
περιπου 1 χρονο ηταν κλειστο σε ενα παρκιν στο οποιο ειχε γινει σπιτι για γατες κανονικα και ηταν γνωστο στο ιδιοκτητη ο οποιοσ μου το ειπε.
Επισησ οπωσ διαπιστωσαμε απο την αδικαιολογητη κατασταση του βερνικιου οπωσ θα δειτε......το αμαξι τα υπολοιπα χρονια μπαινοβγαινε σε μια ειδοσο παρκιν η οποια ηταν κατα καποιο μεροσ καλυμενη με κλαδια απο δεντρα σε υψοσ απο κατω χαμηλα και εφτανε μεχρι το υψος του ουρανου, βαλτε λοιπον με το νου οτι καθε φορα που εμαπαινε και εβγαινε το οχημα πολλαπλεσ φορεσ καθε μερα μια πλευρα μπαινοντασ και την αλλη βγαινοντασ για χρονια τι εκαναν τα κλαδια καθε φορα........................
+ ολα τα υπολοιπα θα καταλαβετε τι ειχαμε να κανουμε,.
Επισης ο χρονοσ και το budget του ιδιοκτητη μας εφταναν για ενα σταδιο μονο , οποτε επρεπε να βρω ενα συνδιασμο που θα βγαλουμε οσα περισοτερα γινεται, με το λιγοτερο χρονο και γιατι απο οτι καταλαβα δε προβλεπεται ο ιδιοκτητησ να αλλαξει........δραματικα συνηθειεσ..οποτε...χρειαζομαστε βενρικι περιπου........μισο μετρο παχοσ για να αντεξει αυτα που τραβαει.................ελπιζω μονο να κοψει τα κλαδια........και να μην ξαναεγκαταληψει το αμαξι για μηνεσ εξω...........ελπιζω.
Τωρα αρχισαμε με το εξης............... ειπα στον ιδικτητη και το επλυνε ηδη 2 φορεσ μεσα σε μια εβδομαδα σε πλυντηριο για να φυγει οσο το δυνατον πιο πολυ σαβουρα απο μεσα...ετσι κι αλλιωσ δε βλεποταν.
Και οταν φτασαμε στο σημειο που θα γινοταν η δουλεια το ξαναπλυνα ΠΑΛΙ 3 τη φορα σε μια βδομαδα(αναμεσα ηταν σε γκαραζ ΜΕ κουκουλα)
το επλυνα με PH10 karcher για να δω τι μπορω παραπανω να βγαλω εγω..............ΚΙ ομωσ ειδα νερο στο τελοσ μαυρο..............οχι χωμα σκονη γιατι δεν ειχε καθολου, αλλα............ΜΑΥΡΙΛΑ........μετα απο 3 πλυσηματα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
στεγνωθηκε οσο πιο γρηγορa γινοταν με αερα και large drying MF, .
Kαι ξεκιναμε απο..................ζαντεσ ................ωραια πραγματα..............
Το προσωπο απο τις ζαντεσ ηταν σε καλη κατασταση λογω οτι ειχε πλυθει σε βενζιναδικα ηδη 2+1 φορεσ οποτε ηταν σχετικα υποφερτα (σημειωση οπωσ θα δειτε στισ φωτος.σε 3 απο τισ 4 ζαντεσ στην στεφανη αλλα και αρκετα μεσα σε 5-10 εκατσοτσα απο καθε ζαντα ειχε τοσες φθορεσ απο παρκαρισματα σε πεζοδρομια που το βερνικι ειχε παει ταξιδι, και το υπολοιπο εβγαζαν κομματακια με το νυχι......αστα βραστα δηλαδη)
Αποφασισαμε να κανουμε και το ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ των ζαντων
Επιστρατευτηκαν λοιπον βουρτεσ κ.τ.λ για καθαρισμο.. λεω στην αρχη ασ παμε σε δυνατο fallout remover sonax wheel cleaner...........να δουμε τι γινεται................
οπωσ θα δειτε στισ φωτοσ μεσα σε δευτερολεπτα(εκπληκτικα ταχυ το sonax ) bloodbath...................................OMΩΣ ενω μια χαρα για το face των ζαντων.................
δυστυχωσ οπωσ ηταν αναμενομενο(θα φανει στη φωτο πιστευω) στο εσωτερικο των ζαντων(40.000 χλμ χωρισ ποτε να γινει κατι μεσα με 4 δισκοφρενα) απλα το iron remover οπωσ ηταν λογικο απλα...........ΔΕΝ μπορουσε οπωσ ηξερα οτι κανενα δε μπορει εκτοσ αν κατσω.....2-3 ωρεσ...........και φαω 4-5 λιτρα προιον...ποτε μεχρι να φυγει. Στην πρωτη ζαντα παροτι τουσ τονους blood απο μεσα ετρωγε ενα 10% απο τησ σκονη στο εσωτερικο τησ ζαντασ.
Οποτε μπηκαν τα μεγαλα μεσα...οξινο καθαριστικο ζαντων,(αν ενδιαφερεστε ποιο με ρωτατε ειναι φτηνο και ευκολο να βρεθει).....ηξερα οτι στα σημεια που ειχε φυγει το βερνικι θα επηρεαζε τη ζαντα ομωσ επισησ ηξερα οτι η υπολοιπη μαζι με το εσωτερικο θα ελαμπε σε δευτερολεπτα..ακομα και τα μπουλονια που ηταν chrome ελαμψαν εκπληκτικα μεσα σε δευτερολεπτα........το αποτελεσμα στο δεδομενο χρονο αξιζε 100 φορεσ οποιο επηρεασμο απο το οξινο στα σημεια που ετσι κι αλλιωσ ηταν κατεστραμενα χωρισ βερνικι.
στη συνεχεια περναμε κλασικα στο επομενο σταδιο fallout decon με ιρον remover.μαυρο αμαξι δεν εχω φωτο να δειξω
και επομενο σταδιο του πυλου.............................bilt hamber, clay lube ech2o
που φυσικα παροτι τα δυνατα πλυσηματα φυσικα σηκωσε ....κατι κιλα πραμα
στη συνεχεια περασμα ολο το αμαξι με paint prep για να φυγει οτι καυσαεριο μπορει να εχιε μεινει, οτι συνθετικα απο το σαπουνι και οτι εχιε μεινει πιθανοσ απο το claylub επανω.
Σημειωση δεν χρησημοποιιω εγω προσωπικα ποτε IPA για prep ουτε για ελεγχο αλοιφων. Χρησημοποιιω παντα solvent based prep..............μεγαλη κουβεντα αλλα παντα χρησημοποιιω solvent και εχω πολυ καλα αποτελεσματα.
παμε παρακατω...........αφου λοιπον πλυθηκε.....ironremoveοθηκε....και.....πυλωθηκε το αυτοκινητο ωρα να βγει ο προβολες να δουμε που ΑΚΡΙΒΩΣ βρικσομαστε εγω ηξερα αλλα επρπε να το δουμε και απο...κοντα με τον ιδιοκτητη
ΚΑΘΕΣΤΕ??????????????
Μονο μερικεσ φωτοσ απο οτι περιλαμβανε ο μπαξεσ..............τι θελετε αραχνεσ, οξιδωση? γατεσ, σκυλουσ κλαδια βουρτσεσ? ΤΑ ΠΑΝΤΑ το εχουμε ........τα περισοτερα απο οτι φαινονται ειναι πολυ βαθυα μεσα στο βερνικι, μη πω το 50% το πιανεισ με νυχι............και αλλα πολλα που δεν τα τραβηξα ολα με τη μηχανη...........
ξεκινησα λοιπον καποια τεστ, ηξερα οτι ειχα στη διαθεση μου συγκεκριμενο χρονο budjet, αλοιφαδωρουσ 2, εναν bulle που εχω μιλησει πολλεσ φορεσ για αυτον με 5ρα πλακα, και ενα μικροτερο 900W hispec 6inch throw, με 5ρα πλακα παλι ..θα γραψω στο τελοσ γαι τα μηχανηματα.
επελεξα λοιπον να φαω οτι μπορουσα σε ενα σταδιο αλλα να προσπαθωση εφοσον ξερω οτι καθε mil του βερνικιου θα χρειαστει στην παρακατω ζωη του αμαξιου και ετσικι αλλιωε τα παρακατω θα εφευγαν μονο με 2 σταδια και rotary επελαξε ...............LC orange με sonax ex 04-06 και μολισ 4 περασματα με μεσαια πιεση
εδωσα σημασια σε οσο περισοτερη γυαλαδα μπορω να παρω απ αυτο το πραγμα(βενρικι δεν ηταν ενα..πραγμα ηταν χαχαχαχαχα)............και οτι βγαλει.........εβγαλε..................
(ειναι ανακατεμενεσ απο οτι βλεπω 50-50 με τισ βλαβεσ τεσπα...θα φερω συνεργειο εικονοληψιασ την αλλη φορα χαχχαχαχα)
οι φωτος απο τα 50-50 δεν ηταν πολυ πετυχημενεσ δε ξερω αν φαινεται κατι....στο πανελ ομωσ φαινοταν πολλα και πολυ καλυτερα ελπιζω καπου στισ επομενεσ να φανει.
το πρωι στον ηλιο φανηκαν και αλλα πραγματακια πολυ ομορφα..........................
ξεκινησαλοιπον διορθωση, bulle μεγαλα κοματια , hi spec μικροτερα και τελοσ hi-spec με 3ρα πλακα για καθρεπτεσ προφυλακτηρες, φωτα, b pillar το οποιο ηταν λακαριστο,
εχω και καποιεσ φωτοσ απο τα χρωμιομενα σημεια, τα οποια καθαριστηκαν με ceri glass, οπωσ και τα τζαμια, εχω καποιεσ απο dressing πλαστικων,, δνε ειχε πολλα μονο στον πισω αεροδυναμικο διαχυτη και στα μπροστα προβολακια , επισησ εγιναν μεντεσεδεσ καθαρισμοσ και τα τελρα περαστικαν με Sonax bsd.......εντυπωσιακο αποτελεσμα δε ξερω αν θα φανει,...........
σορυ καποιεσ βγηκαν διπλεσ και δε ξερω τωρα ποια ειναι να τη βγαλω αχχαχαχα................παντωσ καπου εκει μεσα εχει το πριν στα bpillar............και εκει που ειμαι ορθιοσ(και κουκλοσ) το μετα
χαχαχα
καποιο μεντεσεδεσ τωρα οσο μπορεσα να βγαλω