Σήμερα κ για λίγες ώρες ξεκίνησα να συμμαζέυω τη πλευρά του οδηγού. Ο χρόνος λίγος κ έφτανε μόνο για την πλευρά αυτή.
Χθες είχε πλυθεί κ καθαριστεί με χημικό τροπο οπότε ένα πέρασμα με μείγμα ONR κ απιονισμένο για να φρεσκαριστουν οι επιφάνειες ήταν επιβεβλημενο.
Κατόπιν πηλός με το ίδιο μείγμα ως λιπαντικό αν κ δε σήκωσε του ιδιαίτερο.
Πέρασμα όλες οι επιφάνειες με IPA στη συνέχεια.
Η συνέχεια ήταν ήδη σχεδιασμένη. Ο στόχος ήταν να φύγουν "τα πολλα" κ όχι οι πιο κάποιες πιο βαθειές γρατσουνιές. Η λύση mf pads κ D300. Μασκαρισμα, σωστό primming για αρχή κ ο γερο-Dodo ξεκινησε. Στη περιοχή του φτερου-προφυλακτήρα υπάρχει ένα θέμα με μικρή ζημιά στο βερνίκι κ αποφάσισα να μην το ακουμπήσω καν.
Ικανοποιητικό αποτέλεσμα, αρκετό κ αναμενόμενο haze, marring, πείτε το όπως θέλετε φαινόταν στην επιφάνεια.
IPA κ πάλι κ φινίρισμα με SF4000 κ ένα polish pad μιας κ το βερνίκι ήταν προς το σκληρό.
Ξανά ΙΡΑ, ξεχαρταρισμα, καλό σκούπισμα από κόλλες κ ίχνη.
Τέλος, ένα χέρι με Swiss Shield για να σφραγίσει το αποτέλεσμα. 24 μετά θα φανεί η πραγματική επιφάνεια κ το εκπληκτικό οπτικό αποτέλεσμα του κεριού.
Δυστυχώς η πολύ μέτρια κάμερα του κινητού μου δεν αποτυπώνει σωστά όλα όσα θα ήθελα.
Αυτά τα ολίγα προς το παρόν, υπάρχει συνέχεια για την άλλη πλευρά, το μπροστινό κ πίσω μέρος, ελπιζω μέσα στις επόμενες μέρες.
Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk