Γεια στην παρεα , ευχομαι να ειστε ολοι υγιείς ! Επειδη ειμαστε στην κατασταση που ειμαστε με τον ιο και εχουμε μπολικο χρονο, ειπα να ανεβασω μια παλια δουλεια που ειχα κανει ετσι για να εχουμε να βλεπουμε. Στο συγκεκριμενο ειχε γινει επαναβαφη σε ολο το αυτοκινητο με αποτελεσμα να υπαρχουν αρκετα σημεια με overspray και γενικα να δειχνει λιγο θολο. Αραχνες και γρατσουνιες δεν κανει να λειπουν ετσι και αλλιως... . Αφου πλυθηκε , εγινε πηλος και χαρτωθηκε ,κατελειξα μετα απο μερικα τεστ σποτς στον κλασικο μου συνδυασμο: menzerna FG400 , LC MF Cutting Pad και DA Rupes 15 ES. Ακολουθησε η menzerna 3500 με LC polishing pad και μετα ενα πολυ καλο περασμα με ΙΠΑ 50/50 για να προετοιμασω την επιφάνεια για την κεραμικη. Ιδανικα για την περιπτωση υπηρχε και η Essence που την περασα με το Gloss Pad της CarPro , μετα απο το καθαρισμα με την ΙΠΑ αλλα πριν περασω την κεραμικη. Μετα απο μια ωρα curing που χρειαζεται η Essence , εγιναν 3 χερια CQUK 3.0 με μια ωρα διαφορα μεταξυ των επιστρωσεων. Τις πρωτες 48 ωρες που ειναι σημαντικες για να σκληρύνει η κεραμικη το αυτοκινητο εμεινε στο γκαραζ και στη συνεχεια συμβουλεψα τον φιλο μου να μην πλυνει το οχημα για τουλαχιστον μια βδομαδα γιατι η κεραμικη συνεχιζει να σκληραινει εως που να φτασει την τελικη της μορφη μετα απο μια βδομαδα. Ιδου το αυτοκινητο μας Ενα ωραιοτατο γδαρσιμο στο φτερο, με Rotary και FG400 και προσοχη εφυγε Κλασικες αραχνες απο λαθος πλυσιμο Σε αυτο το σημειο φαινεται καθαρα η θολουρα στην οποια αναφερομουνα πιο πανω. Εδω εγινε οσο το δυνατον καλυτερος πηλος και το υπολοιπο κανονικα με την FG400. Το σημειο που πρεπει προσεξει κανεις εδω ειναι μετα απο καθε περασμα οπου υπαρχει overspray να καθαριζει κανεις πολυ καλα το pad του ή αμα μπορει να το αλλαξει μολις τελειωσει το συγκεκριμενο σημειο διοτι μεταφερεται ολο το overspray στο pad με κινδυνο να μην κανει αλλο σωστα την δουλεια του. Στα δυσκολα σημεια με καμπυλες να αναφερω οτι χρησιμοποιησα rotary για περισσοτερο ελεγχο και ακριβεια. FG400 LC και Cutting pad το κιτρινο Εδω φαινεται καθαρα η γρατσουνια (στις δεξια λαμπες) που προκληθηκε απο αυτες τις σιλικονες που τραβας τα νερα για το στεγνωμα μετα το πλυσιμο. Ετσι γινεται μολις μπει σκουπιδακι αναμεσα απο την σιλικονη και το βερνικι. Να αναφερω οτι περασα 5-8 χερια τοπικα για να φυγει η γρατσουνια τελειως. Ποσο βερνικι κατεβασα θα ηθελα και εγω να μαθω.... Εδω η κεραμικη μας και οι τελικες φωτογραφιες. Chemical Guys Metall Polish και 000 συρματακι CarPro Perl 1/3
Ευχομαι οι γιαπωνέζοι μεταξυ μας να χαρηκαν ιδιαιτερα Ενα βιντεο χιλιες λεξεις...η μουσικη υποκρουση δεν μπηκε τυχαια
Δημήτρη, ήταν όλο ξαναβαμμενο. Είχα κάνει τεστ σποτ σε μαύρο Χόντα εργοστασιακό με Fg400 Da και mf και σε δύο δευτερόλεπτα σταμάτησα γιατί νόμιζα ότι έκοβαν βούτυρο
Εγγραφή: Παρ Ιουν 17, 2011 9:57 am Δημοσιεύσεις: 181
Πωωωωω....αρρώστια!!! Πολύ καλή δουλειά!!!Συγχαρητήρια!!! Περίμενα έναν πιο "ήπιο" συνδυασμό για το μαλακό βερνίκι του honda....μπήκε πιο σκληρό βερνίκι στο βάψιμο;
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση