Οι καιρικές συνθήκες ήταν άπνοια, 11-13 βαθμούς θερμοκρασία και ηλιοφάνεια.
Το αμάξι 15ετίας - με επαναβαφή τοπικά
Μέρα 1η: Πρόπλυση με Autofinesse Avalanche (με πλυστικό) και πλύσιμο με Meguiars Nxt wash με γάντι μικροίνας
Megs Insane gloss στα λάστιχα.
Μέρα 2η: Πηλός ανά πάνελ Bilt Hamber με Megs last touch detailer αραιωμένο.
Στα πάνελ που απαιτούνταν διόρθωση (ουρανός - καπό - μία πλαινή πλευρά) εφαρμόστηκε 3m fast cut (πράσινη/χοντρή) και συνέχεια με 3m ultrafina (μπλε/ψιλή) Αφού γυαλίστηκαν τα πάνελ εφαρμόστηκε η Carpro Extreme Gloss ως υπόστρωμα για την κεραμική.
Μέρα 3η: Πηλός στα υπόλοιπα πάνελ και Carpro Extreme Gloss. Εφαρμογή κεραμικής Cquartz 3.0 uk σε ουρανό και καπό που είχαν προετοιμαστεί από την προηγούμενη (μετά και το ''στέγνωμα'' της Essence)
Mέρα 4η: Ολοκλήρωση υπόλοιπου αυτοκινήτου. 2 χέρια κεραμικής Cquartz 3.0 uk, 3 με 4 στο καπό που λόγω φτηνής επαναβαφής δεν έχει τη γυαλάδα του εργοστασίου, όπως και η πλευρά του συνοδηγού.
Εντυπώσεις:
- Η Essence με ενθουσίασε, έκανε ένα τέλειο υπόστρωμα απλά απαιτεί ένα 3ωρο πριν την κεραμική.
Άρα τα τμήματα που εφαρμόστηκε προχώρησαν την επόμενη μέρα.
- Η Cquartz μου έδινε διαρκώς την εντύπωση του ''στέγνωσε ή ακόμα;''
Το ένα λεπτό που δίνει η εταιρεία ως το buffing, μου φάνηκε πολύ λίγο για τις καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν.
Την άφησα πολύ περισσότερο χρόνο, είδα τις περισσότερες φορές τα ''ιριδίζοντα χρώματα'' που ειδοποιούν πως είναι ώρα για σκούπισμα, ωστόσο
όσο η ώρα περνούσε μου ήταν δύσκολο στον ανοιχτό φως να διακρίνω. Άφησα αρκετή ώρα την κεραμική σε πολλά πάνελ (και πάνω από 10
15 λεπτά! χωρίς σε καμία περίπτωση να αντιμετωπίσω πρόβλημα τύπου ''να πετρώσει'' και να μη σκουπίζεται. Τέτοιο θέμα δεν είχα !
Το ελαφρύ crab στο buffing που λέει η εταiρεία, τo αισθανόμουν στο πετσετάκι κατά το σκούπισμα, το αισθανόμουν πολύ ελαφρά, και ως οδηγό
τελικά για το αν εφαρμόστηκε σωστά είχα τη γυαλάδα που μένει στο πάνελ την οποία τη βλέπεις επιτόπου.
- Πετσετάκια buffing δε χρησιμοποίησα όσα πολλά πίστευα στην αρχή.
- Applicator suedes άλλαζα κάθε 1-2 πάνελ και τα πετούσα.
- Απαραίτητα μάσκα - γάντια - γυαλιά: η κεραμική είναι πτητική, ειδικά την ώρα της εφαρμογής μυρίζει βαριά σα βερνίκι.
- Το Reload μπήκε στο τέλος όπως ορίζουν οι οδηγίες, δεν κατάλαβα να προσθέτει κάτι στην τελική εικόνα, πλην της προστασίας.
- Το τελικό αποτέλεσμα για πρώτη φορά με ικανοποίησε. Ο συνδυασμός με την Essence έδωσε την εντύπωση φρεσκοβαμμένου αυτοκινήτου.
Η τελική γυαλάδα με ικανοποίησε σε υψηλό βαθμό, έριξα και αρκετή δουλειά όμως με τις αλοιφές, ειδικά η Essence με ενθουσίασε για το gloss φινίρισμα. Την χοντρή 3M την έχω ξαναχρησιμοποιήσει για αράχνες και μου δουλεύει πολύ καλά στο αμάξι. Αυτό είναι το βασικό μυστικό, η προετοιμασία.
Ωστόσο, η ''χρηστικότητα'' της κεραμικής και το αν θα την ξανακάνω - θα εξαρτηθεί από τη διάρκεια της. Εάν κρατήσει έστω ένα γεμάτο 6μηνό-8μηνο, ίσως την ξαναδοκιμάσω. Όχι για άλλο λόγο, δεν ήταν δύσκολη, αντιθέτως επειδή χρειάζονται όλα τα μέτρα προστασίας
που ανέφερα, και κάποιες μικρολεπτομέρειες εκεί με κούρασαν, βγάλσιμο γαντιών για να κάνω κάτι άλλο,
θάμπωμα γυαλιών κατά διαστήματα και βέβαια η μάσκα που κουράζει (FPP2).
Το αμάξι είναι εκτεθειμένο και καθημερινής χρήσης και υπόψη, μιλάμε για ένα αμάξι 15 ετών με όχι καλή μερική επαναβαφή.