Τώρα είναι Τετ Μάιος 08, 2024 3:04 pm

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




 Σελίδα 2 από 3 [ 22 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Audi S3 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Οκτ 09, 2021 2:30 pm 
Clay - Polish - Wax

Εγγραφή: Παρ Ιούλ 26, 2019 10:59 am
Δημοσιεύσεις: 274
Eξαιρετική δουλειά το Audi



_________________
[img]https://imagehost.com.au//avPE4[/img]
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Audi S3 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 11, 2021 3:00 pm 
Σφουγγάρι - Κουβάς

Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 29, 2017 6:53 pm
Δημοσιεύσεις: 22
Σας ευχαριστώ πολύ όλους, όσον αφορά το coat προσπάθησα να ακολουθήσω όσο γίνόταν τις οδηγίες της car pro για την εφαρμογή του coat, το αμάξι δεν είχε κάτι τρελό καθώς το έχω στα χέρια μου απο 38κ χιλιόμετρα και ήταν και αρκετά προσεγμένο, ο λόγος που πήγα σε coat και θα ήθελα και την άποψή σας είναι ότι παρκάρω σε πυλωτή κλειστή και κατα καιρούς μπορεί να ανέβει και καμιά γάτα και το έκανα σαν test να δω το scratch resistant του, το αμάξι πλένεται μόνο απο μένα τον ίδιο με car pro reset με ουδέτα προιοντα για πρόπλυση καο στεγνώνεται πάντα με πετσέτας+ελιξίρ (quick detailer)


Sent from my iPhone using Tapatalk


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Audi S3 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 11, 2021 3:11 pm 
Detailing Guru

Εγγραφή: Τρί Σεπ 12, 2017 5:02 pm
Δημοσιεύσεις: 1754
δυστυχως.....δεν υπαρχει τετοιο level scratch resistant σε καμια κεραμικη επιστρωση της αγορας επαγγελματικη η ερασιτεχνικη, ποσο μαλλον...σε cat resisstant ενα προβλημα που αντιμετωπιζουν παρα πολλοι ιδιοκτητες.

το παχος στο βενρικι ειναι περιπου οσο ενα post it γυρω στα 50 microns ..μια κεραμικη ειναι γυρω στο-1-2 micros............δηλαδη ......αν διαιρεσεις ενα post it ...δια 50.....εχεις 1-2 μερη απο αυτο το αποτρελεσμα στην επιφανεια.

Εχει πολλα προτερηματα ενα coat ( αναλογα το μοντελο, αντοχες σε καποια χημικα , σε καποιες θερμικρασιες, δινει περισοτερο χρονο για να απομακρυνουμε λεκεδεσ, κουτσουλιεσ κ.τ.λ κανει ΤΡΟΜΕΡΑ πιο ευκολο το πλυσιμο ...αρα ...εμμεσα και σχετικα πιο ασφαλες...εφοσον δηλαδη η βρωμιεσ καθονται πιο δυσκολα και φευγουν πιο ευκολα εχουν μειωμενη πολυ ταπαιπωρια απο τα πλυσιματα) αλλα.............scracth resistant .......δυστυχως.........πσοσ μαλλον τετοιου ειδους........δεν υπαρχει.

κατα τα αλλα οι διαδικασιες που κανατε και τα υπλικα που επιλεγετε καθωσ και οτι εχω διαβαζει ειναι 100% σωστα δεν εχω να σασ δωσω απολυτωσ καμια συμβουλη.

το οχημα ειναι υπεροχο ειμαι και εγω φαν των ασημι...να εχετε καλεσ διαδρομεσ



_________________
YOUTUBE CHANELL
https://www.youtube.com/channel/UCAHnoN ... jLU3Kh-bvw
fb Page
https://www.facebook.com/MDetailingcars
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Audi S3 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 11, 2021 3:57 pm 
Clay - Polish - Wax

Εγγραφή: Τετ Ιούλ 07, 2021 1:35 pm
Δημοσιεύσεις: 202
Εγώ όταν το έψαχνα κεραμική ή κερωμα όσων αφορά κουτσουλιές, μου είπαν οι επαγγελματίες που ρώτησα ότι ούτε η κεραμική γλιτώνει από κουτσουλιές, μόνο μεμβράνη PPF.
Οπότε στην ουσία μας μένει μονο η μονιμη γυαλάδα και το ευκολότερο πλύσιμο. Σα να κάνουμε μια δύσκολη διαδικασία στην αρχή και όχι τις τακτικές διαδικασίες κερωματος. (Το beading για μένα δεν προσφέρει τίποτα γενικά)


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Audi S3 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 11, 2021 4:24 pm 
Σφουγγάρι - Κουβάς

Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 29, 2017 6:53 pm
Δημοσιεύσεις: 22
Για να είμαι ειλικρινής, ήθελα πάρα πολύ ppf νομίζω όμως δεν θα έχει το φινίρισμα που έχει ένα coat ή ένα καλό κερί, αλλά το κυριότερο αρνητικό είναι η τιμή, 900-1000-1100€ το μουράκι το θεωρώ απαγορευτικό, οπότε προσπαθώ με όποιον τρόπο να τις αποτρέψω ώστε να ανέβουν, κουτσουλιές κτλ απομακρύνονται σε χρόνο 0 καθώς πάντα έχω απεσταγμένο νερό σε ψεκαστήρι, κάποιες φορές τ αμάξι είναι πολύ βρώμικο και δεν είναι τόσο σλιλ οπότε μένουν οι πατημασιές τους χωρίς σημάδια, όπως επίσης όταν είναι βρώμικο και βρέχει είναι ένα είδος lubricate όταν ανέβουν οι γάτες πάνω, το χειρότερο απο όλα είναι όταν ανέβουν μετά το ελιξιρ που η επιφάνεια είναι απίστευτα λεία και το μόνο όπλο είναι η εσενς πλας, θεωρώ το uk πολύ τίμιο έχει ως ενα σημείο ενα λαιτ scratch resistant, θα ήθελα να δοκιμάσω και το grechniq serum light, κάθε άποψη δεκτή!


Sent from my iPhone using Tapatalk


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Audi S3 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 11, 2021 4:34 pm 
Σφουγγάρι - Κουβάς

Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 29, 2017 6:53 pm
Δημοσιεύσεις: 22
Να προσθέσω πως ένα «λάθος» που κάνω είναι πως μετά απο ταξίδι που έχω πολλά έντομα μπροστά θα πλύνω τ αμάξι touchless σε αυτόματο πλυντήριο χρησιμοποιώντας ΜΟΝΟ απιονισμένο νερό, θεωρώ πως είναι προτιμότερο με το να το αφήσω για ώρες οι μερικές μέσες κάπως έτσιΕικόνα


Sent from my iPhone using Tapatalk


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Audi S3 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 11, 2021 4:34 pm 
Σφουγγάρι - Κουβάς

Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 29, 2017 6:53 pm
Δημοσιεύσεις: 22
Να προσθέσω πως ένα «λάθος» που κάνω είναι πως μετά απο ταξίδι που έχω πολλά έντομα μπροστά θα πλύνω τ αμάξι touchless σε αυτόματο πλυντήριο χρησιμοποιώντας ΜΟΝΟ απιονισμένο νερό, θεωρώ πως είναι προτιμότερο με το να το αφήσω για ώρες οι μερικές μέσες κάπως έτσιΕικόνα


Sent from my iPhone using Tapatalk


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Audi S3 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 11, 2021 4:45 pm 
Clay - Polish - Wax

Εγγραφή: Τετ Ιούλ 07, 2021 1:35 pm
Δημοσιεύσεις: 202
Η αλήθεια είναι ότι είναι αδικαιολογητα ακριβές οι μεμβράνες. Όταν κάτι ξεπερνάει την αξία βαψίματος, απλά δεν έχει λόγο ύπαρξης. Το ότι πουλάς το αμάξι μετά σαν "άβαφο και ατρακαριστο" είναι αστείο. Η τιμή του μεταχειρισμενου δε θα διαφέρει και πολύ.
Για τα έντομα βάλε κανένα citrus power, κανένα Mafra insect remover...


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Audi S3 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 11, 2021 5:00 pm 
Σφουγγάρι - Κουβάς

Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 29, 2017 6:53 pm
Δημοσιεύσεις: 22
flowin_through έγραψε:
Η αλήθεια είναι ότι είναι αδικαιολογητα ακριβές οι μεμβράνες. Όταν κάτι ξεπερνάει την αξία βαψίματος, απλά δεν έχει λόγο ύπαρξης. Το ότι πουλάς το αμάξι μετά σαν "άβαφο και ατρακαριστο" είναι αστείο. Η τιμή του μεταχειρισμενου δε θα διαφέρει και πολύ.
Για τα έντομα βάλε κανένα citrus power, κανένα Mafra insect remover...


To bugout είχα δοκιμάσει με ξέπλυμα σε αυτόματο πλυντήριο μόνο με απιονισμενο νερό


Sent from my iPhone using Tapatalk


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Audi S3 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 11, 2021 6:04 pm 
Detailing Guru

Εγγραφή: Τρί Σεπ 12, 2017 5:02 pm
Δημοσιεύσεις: 1754
το ξαναβαμενο αυτοκινητο με τη μεση ποιοτητα εργασιας που συνηθιζεται στην Ελληνικη αγορα δεν ειναι καθολου αστεια υποθεση. Φυσικα και πεφτει η αξια του οχηματος, επαναβαφη για την αγορα σημαινει τρακαρισμα ασχετα με τον αν εμεισ απλα ξαναβαψαμε ενα πανελ για αλλουσ λογους. και για να ειναι η επεναβαφη στο ιδιο επιπεδο με την εργοστασιακη ειτε ειναι αδυνατο ειτε εχει τεραστιο κοστος για να γινει σωστα και συνηθωσ οταν ενα οχημα φτανει στο σημειο να χρειαζεται επαναβαφη ο ιδιοκτητης δεν θα δωσει τα παιτοπυμενα κεφαλαια συνηθως.....οποτε παει.....αναλογικα και τα υπολοιπα.

Το ppf ειναι μι επιλογη οπωσ οπως ολα στη ζηω εχει τα+ και τα πλην+ μακαρι να υπηρεχε ενα υλικο να τα ελυνε ολα.
και το ppf θελει πολυ καλη προετοιμασια πολυ σωστη εφαρμογη εχει και αυτο συγκεκριμνο χρονο ζωης, μπορει να κιτρινισει με τον καιρο , εχει κοστος επισης αφαιρεσης , και υπαρχουν και περιπτωσεις που μετα την αφαιρεση η απο κατω επιφανεια να ειναι σε χειροτερη κατασταση απο σημεια που δεν εχει ppf. οπωσ σε ολα παιζει ρολο το ιιδο το υλικο, ο εφαρμοστης και η σωστη τοποθετηση η συντηριση, το περιβαλλον χρησης κ.τλ.

τι καλο ειναι οτι αν εντοπισοζυμε μεγαλη φθορα σε συκεκρινεο σημειο π.χ ζω σε επαρχια και καθε μερα εχω ενα τονο μηγακιο στη μουρη μου αλλα γενικα το υπολοιπο ειναι οκ , εκει ισως ειναι μια επιλογη η τοπικη τοποθετηση ενος ppf......ειναι καθε σεναριο και καθε λυση διαδοφρετικη...δυστυχως τιποτα δεν ειναι πανακεια.

ναι ενα ξεπλυμα με πιεση ειναι καλη λυση αν εχετε χρονο (μια προσοχη στο απιονισμενο εχετε στο νουσας λιγο με ενα πανακι να στεγνωνεται λιγακι δε γνωριζουμε αν ειναι στο τελος τα φιλτρα η αν δεν εχουν αλλαχτει στα τελευται λιτρα κ.τ.λ και για τον φοβο...των ιουδαιων μη και δεν ειναι...απιονισμνο...το....απιονισμενο....συμβαινει...σπανια...αλλα συμβαινει)

η gtechnik CSL ειναι εξαιρετικο προιον , ειναι αρκετα graby για αυτο συνηιωσ θελει exo απο επανω χωρις να ειναι ντε και καλα προυποθεση.
και παλι ομως......ολες οι κεραμικεες εχουν και αυτες τισ σωστες προσδοκιες απο του τι περιμενουμε απο αυτες.



_________________
YOUTUBE CHANELL
https://www.youtube.com/channel/UCAHnoN ... jLU3Kh-bvw
fb Page
https://www.facebook.com/MDetailingcars
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 Σελίδα 2 από 3 [ 22 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε: