Τώρα είναι Τετ Μάιος 08, 2024 5:45 am

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




 Σελίδα 3 από 3 [ 22 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Audi S3 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 11, 2021 6:22 pm 
Σφουγγάρι - Κουβάς

Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 29, 2017 6:53 pm
Δημοσιεύσεις: 22
ΜΑΡΚΟΣ Δ. έγραψε:
το ξαναβαμενο αυτοκινητο με τη μεση ποιοτητα εργασιας που συνηθιζεται στην Ελληνικη αγορα δεν ειναι καθολου αστεια υποθεση. Φυσικα και πεφτει η αξια του οχηματος, επαναβαφη για την αγορα σημαινει τρακαρισμα ασχετα με τον αν εμεισ απλα ξαναβαψαμε ενα πανελ για αλλουσ λογους. και για να ειναι η επεναβαφη στο ιδιο επιπεδο με την εργοστασιακη ειτε ειναι αδυνατο ειτε εχει τεραστιο κοστος για να γινει σωστα και συνηθωσ οταν ενα οχημα φτανει στο σημειο να χρειαζεται επαναβαφη ο ιδιοκτητης δεν θα δωσει τα παιτοπυμενα κεφαλαια συνηθως.....οποτε παει.....αναλογικα και τα υπολοιπα.

Το ppf ειναι μι επιλογη οπωσ οπως ολα στη ζηω εχει τα+ και τα πλην+ μακαρι να υπηρεχε ενα υλικο να τα ελυνε ολα.
και το ppf θελει πολυ καλη προετοιμασια πολυ σωστη εφαρμογη εχει και αυτο συγκεκριμνο χρονο ζωης, μπορει να κιτρινισει με τον καιρο , εχει κοστος επισης αφαιρεσης , και υπαρχουν και περιπτωσεις που μετα την αφαιρεση η απο κατω επιφανεια να ειναι σε χειροτερη κατασταση απο σημεια που δεν εχει ppf. οπωσ σε ολα παιζει ρολο το ιιδο το υλικο, ο εφαρμοστης και η σωστη τοποθετηση η συντηριση, το περιβαλλον χρησης κ.τλ.

τι καλο ειναι οτι αν εντοπισοζυμε μεγαλη φθορα σε συκεκρινεο σημειο π.χ ζω σε επαρχια και καθε μερα εχω ενα τονο μηγακιο στη μουρη μου αλλα γενικα το υπολοιπο ειναι οκ , εκει ισως ειναι μια επιλογη η τοπικη τοποθετηση ενος ppf......ειναι καθε σεναριο και καθε λυση διαδοφρετικη...δυστυχως τιποτα δεν ειναι πανακεια.

ναι ενα ξεπλυμα με πιεση ειναι καλη λυση αν εχετε χρονο (μια προσοχη στο απιονισμενο εχετε στο νουσας λιγο με ενα πανακι να στεγνωνεται λιγακι δε γνωριζουμε αν ειναι στο τελος τα φιλτρα η αν δεν εχουν αλλαχτει στα τελευται λιτρα κ.τ.λ και για τον φοβο...των ιουδαιων μη και δεν ειναι...απιονισμνο...το....απιονισμενο....συμβαινει...σπανια...αλλα συμβαινει)

η gtechnik CSL ειναι εξαιρετικο προιον , ειναι αρκετα graby για αυτο συνηιωσ θελει exo απο επανω χωρις να ειναι ντε και καλα προυποθεση.
και παλι ομως......ολες οι κεραμικεες εχουν και αυτες τισ σωστες προσδοκιες απο του τι περιμενουμε απο αυτες.


Απόλυτα αωστός και κατατοπιστικός και το carpro uk 3.0 είναι αρκετά γκράμπι καθώς είναι ανόργανο που και σε αυτό προτείνουν top coat, παρόλα αυτά λόγω του ότι είναι inorganic είναι κάποιος πιο σκληρό, έχεις υποψιν σου κάποιο προιόν σαν τα αντίστοιχα όπου δεν χρειάζεται ψήσιμο;


Sent from my iPhone using Tapatalk


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Audi S3 2011
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Οκτ 11, 2021 6:33 pm 
Detailing Guru

Εγγραφή: Τρί Σεπ 12, 2017 5:02 pm
Δημοσιεύσεις: 1754
κανενα δε χρειαζεται ψησιμο ντε και καλα ..δε ξερω απο που βγαινουν αυτες οι πληροφοριες. Υπαρχουν ΚΑΠΟΙΑ μοντελα...καποιων εταιριων κεραμικων.....που ο κατασκευαστης δινει τη δυνατοτητα στον επαγγελματια(στον εφαρμοστη γενικοτερα) της μειωσης του χρονου cure (εργατοωρεσ δηλαδη και παραμονης του οχηματος στο καταστημα) κανοντας χρηση ir λαμπων που μειωνουν τισ ωρες που χρειαζονται για πληρες cure.

Πολλες κεραμικες ειναι ...graby ...δεν εχει να κανει με το αν ειναι oragnic και τετοια. Αλλα οταν στο formulation μιας κεραμικης οι σχεδιαστες επιχειρουν να της δωσουν καποια χαρακτηριστικα (9h hardness, ph 2-12 chemical resist, heat resist κ.τ.λ ) αυτα γινοται προσθετοντας ειδικα additives αναλογα τι θελει να πετυχει ο καθενας με τη συνταγη του, ευκολια χρησης χρονους cure ,flash times, κ.τ.λ πολλεσ φορες δινονοντας αυτα τα χαρακτηριστικα ...δεν......χωρανε..(αδοκιμοσ ορος αλλα δε ξερω πωσ να το πω) ειτε λογο κοστους ειτε λογο δυνατοτητας που τους δινει το συγκεκριμενο foormulation να προσθεσουν slickness και crazy beading που αρεσει στους αγοραστες αλλα απαιτει προσθηκh silixane και αλλων στοιχειων που ....αν τα εβαζαν και αυτα μεσα....ειτε το κοστος θα ηταν απλησιαστο ειτε θεματα παραγωγης ειτε ειτε ειτε............

για αυτο και συνηθως τα base coats ειναι τα...σκληρα...που εχουν 9h hardness, chemical resist, heat resist κ.τ.λ........και μετα παο πανω μπαινει ενα δευτερο υλικο πχ, gliss, exo, top coat, skin κ.τ.λ που ενω αυτα μπορουν να δωσουν επιλεον slick, gloss , bead απο μονα τους σαν stand alone δεν εχουν και αυτα αλλα ΚΑΙ...hardness 9h, chemical ressiστ tκ.τ.λ



_________________
YOUTUBE CHANELL
https://www.youtube.com/channel/UCAHnoN ... jLU3Kh-bvw
fb Page
https://www.facebook.com/MDetailingcars
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 Σελίδα 3 από 3 [ 22 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  

cron