giagior έγραψε:
Πριν δύο μήνες και κάτι μέρες έγινε η ακόλουθη διαδικασία
στο toyota μου: πλύσιμο, πηλός, 1 χέρι megs ligth wax (cleaner) με αλοιφαδόρο, 1 χέρι colli 915 , 1 χέρι Colli 845.
Το combo των κεριών έγινε σε διάστημα 4 ημερών.
Το αμάξι είναι καθημερινής χρήσης, σε νησί, διαρκώς εκτεθειμένο, με την εποχιακή υγρασία που το πρωί το κατατρώει σα να το έχεις περιλούσει με νερό.
Εκτός αυτών τελευταίες 3 μέρες βρέχει ασταμάτητα και δυνατά.
Κατεβαίνω πριν λίγο που έκοψε και κάνω beading τεστ.
Η προστασία ασφαλώς έχει υποχωρήσει ας πούμε άνω του 50%, ωστόσο πάλι το νερό απομακρύνεται έστω και πιο αργά.
Η αλήθεια είναι πως έχω επιβεβαιώσει την αντοχή του 915, που χρησιμοποίησα για πρώτη φορά.
Ακούω εντυπώσεις.
UPDATE:Η κακοκαιρία των ημερών συνεχίστηκε με ραγδαία βροχή. Περί τις 6 μέρες δυνατής βροχής και πλημμύρες στο Νομό.
Νέο beading test: οι στρώσεις προστασίας φαίνονται να έχουν καταρρεύσει. Το 50% λοιπόν που ανέφερα, μετά την ανάπαυλα της κακοκαιρίας, φαίνεται να αποτελεί ''υπόλειμμα'' το οποίο με την επόμενη βροχή ''σκόρπισε''. Ίσως να κρατούσε αν ήταν άνοιξη...
Συμπέρασμα: τις απανωτές στρώσεις 3 διαφορετικών κεριών δε θα τις εφαρμόσω ξανά. Όχι μόνο γιατί δεν έδωσαν κάτι παραπάνω σε αντοχή αλλά και επειδή το superglaze look που ήλπιζα ξεροκέφαλα να πετύχω δεν το πέτυχα. Όταν περάστηκε το 915 πάνω από το Megs light wax το αμάξι έδειξε πολύ σε εμφάνιση. 2 μέρες μετά, από δική μου ξεροκεφαλιά, γνωρίζοντας το sparkling look του 845 πέρασα και ένα χέρι πάνω από το cured 915. Σκέφτηκα πως το 845 θα είναι δύσκολο να αφαιρέσει (
έαν αφαιρεί) από το ''στεγνό'' πια 915. Ίσως και να αφαίρεσε...
Τώρα, μετά και την προσθήκη του 845, το αμάξι παραδόξως σα να ''έχασε'' τη carnauba λάμψη του 915. Πάντως δεν ένιωσα να προσθέτει κάτι σε εμφάνιση. Αν χρησιμοποιηθούν μόνα τους 845 και 915 τα αποτελέσματα σε εμφάνιση είναι εντυπωσιακά. Καθένα έχει τον τρόπο του.
Την επόμενη φορά καλύτερα 2 χέρια 915 παρά ο συνδυασμός. Light wax της Megs μάλλον δε θα ξαναχρησιμοποιήσω, απλά γιατί τελείωσε - ουδέτερα συναισθήματα.