Εκάνα ένα ολοκληρομένο detailing εξωτερικά μιας και μπαίνει καλοκαίρι και επειδή είχε περασει τρίμηνο απο το προηγούμενο κέρωμα.
Φωτο δεν έχω απο το πλύσιμο και απο τον πηλό καθώς έτσι κι'αλλιως ήταν σχεδον καθαρό το αμάξι, αλλά ούτε και ο πηλός έβγαλε πολλά πράγματα. Οπότε η προστασία που είχα τόσο καιρό στο αυτοκίνητο έπιασε τόπο.
Πρώτα έγινε πλύσιμο με ava και λίγο apc για να φύγουν τα παλια κεριά και τα glaze.
Ξέχασα να πώ πριν το πλύσιμο ψέκασα τα πλαϊνά με iron.x. Δεν έβγαλε πολλά πράγματα που σημαίνει ότι δεν είχαν εισχωρήσει κοματάκια σιδήρου στο χρώμα. Ειδα λοιπόν ελάχιστες κοκκινίλες..
Επίσης είδα τελικά ότι δεν καθαρίζει πίσσες και διάφορες άλλες προσμίξεις.
Μετά τον πηλό (3Μ) λοιπόν ακολούθησε ελαφρύ γυάλισμα με das-6,και menzerna 106FA σε light polishing Hex logic (λευκό). Το χρώμα ήταν σε πολύ καλή κατάσταση και η ελάχιστη αράχνη που υπήρχε έφυγε σχετικά εύκολα με τον παραπάνω συνδιασμό. Σε κάποια σημεία δοκίμασα και την menzerna 203S η οποία ήταν εξαιρετική και έσβηνε με μεγάλη ευκολία.
Επίσης θέλω να πώ ότι η αλοιφές δε στέγνωναν με τίποτα ενώ τις δούλευα για αρκετή ώρα.
Δυσκολεύτηκα πολύ να βγάλω φώτο απο το γυάλισμα καθώς το λευκό δε βοηθάει καθόλου όπως και η κατάσταση του αυτοκινήτου που ήταν πολύ καλή. Τράβηξα μία στο σημείο που είχα το πιο πολύ πρόβλημα.
πριν:
μετά:
Ση συνέχεια ακολούθησε καθαρισμός και προετοιμασία για κέρωμα με το Raceglaze Pre-Wax Cleaner
και hand-waxing με Race glaze 42
Τελικό αποτέλεσμα:
To κερί περάστικε δύο στρώσεις με τη δεύτερη στρώση να γίνεται μετά απο 16ώρες περίπου.
Το panel pot των 15ml εφτασε και περίσεψε.Εμεινε σχεδον το μισό.
Πραγματικά είναι απολαυση το hand-waxing με ένα κερί το οποίο είναι πλούσιο σε carnauba.
Oτι καλύτερο έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα
Θέλει λίγο προσοχή με την ποσότητα γιατί αν μπεί παραπάνω "γαντζώνει" το mf και γίνεται δύσκολα η αφαίρεση του.
Τώρα μένει να δω beading και διάρκεια μέσα στο καλοκαίρι
Ευχαριστώ!