Για ποιον λογο να μπεις σε ολη αυτη τη διαδικασια φιλε μου?
Δλδ πλενω με επιμονη στη λεπτομερεια, στεγνωνω, πυλο, σκουπιζω, ξαναπλενω?,ξαναστεγνωνω, περναω την srp, σκουπιζω, τελος δεν προστατευω το αποτελεσμα που πηρα και επιπροσθετα οταν ειναι να πλυνω πλενω με αλκαλικο και βγαζω την srp που με τοσο κοπο εβαλα.
Πλυσιμο θα κανεις μονο με ph neutral shampoo και οχι αλκαλικο και ασε τους βενζιναδες/πλυντηριαδες να τραγουδανε.
Επι των πλειστων ειναι υπευθυνοι που αμαξια 5ετιας φαινονται καταστραμενα.
Την αποψη μου στην εχω ξαναγραψει, θελεις 2 προιοντα και τελος.
1) fk1000p 20-25 ευρωπαικα και οχι αλλα κερια που κανουν 60αρια για το 1/3 της ποσοτητας
2) ag srp 500ml αλλα 20 ευρωπαικα χοντρα χοντρα
Αυτα τα 2 ειναι τετοια η ποσοτητα και το vfm τους που θα τα χεις μεχρι να παει για scrap το οχημα σου.
Θα κανεις ολη αυτη τη διαδικασια, στο τελος θα προστατεψεις με καποιο κερι/sealant (οποιο θελεις τελοσπαντων) που δινει διαρκεια και ειναι και φθηνο και τελος αυτη τη δουλεια θα τη κανεις 2 φορες το χρονο που ειναι αμελητεο. Με το παραπανω που λες εσυ καθε εβδομαδα θα θες srp και προστασια δε θα εχεις.
Οσο για το ποσο κραταει η srp μονη της δε ξερω, δε το εχω δοκιμασει. Επισης με την srp και με το χερι δεν αφαιρεις καθολου βερνικι μη το εχεις αγχος