Πολλοι θα αναρωτιουνται... το βερινικι που εχουν τα συχρονα αυητοκινητα....ποσο παχος να εχει?
απο αυτο το παχοσ ποσο μπορω να αφαιρω? μεχρι ποιο παχοσ αυτου του βερνικιου εδραζει η προστασια UVA UVB του βερνικιου??
Το σημερινα ευτοκινητα απο το εργοστασιο, εχουν 3 επιπεδα, 1ο primer , το ασταρι που λεμε, 2ο paint το χρωμα μας μεταλλικο η κανονικο, 3ο βερνικι clear coat.
Ο ΜΕΣΟς ΟΡΟΣ ΠΑΧΟΥΣ ΒΕΡΝΙΚΙΟΥ ΕΙΝΑΙ 50 microns(μ)
, οπτικα αν θελετε να το δουμε ειναι περιπου οσο το πλαστικο σελοφαν που εχει το πακετο τα τσιγαρα...ΤΟΣΟ ειναι περιπου το παχοσ ενοσ βερνικιου(αλλαζει με τον κατασκευαστη και απο πανελ σε πανελ γιατι ακομα και τα ρομποτ δεν κανουν 1000% ομοια καλυψη )αλλα κατα μεσο ορο ειναι στα 50microns
.......οι συσκευεσ που μετρανε το <<παχοσ βερνικιου>> μετρανε και τα 3 στρωματα η δεσμη τησ συσκευησ αντανακλα στο μεταλο του αυτοκινητου και δινει την μετρηση, απο την εμεπιρια τους οι επαγγελματιεσ μπορουν να ξεχωρησουν περιπου ποιο ειναι το βερνικι μασ στο συνολο τησ μετρησης.
Τωρα καποια πραγματα που ισωσ να μη γνωριζουμε.......η κυρια δυναμη(η οποιια δε συγκρινεται με κανενα κερι sealant η κεραμικο,)του βερνικιου ειναι να μπολακρει την uva uvb ακτινοβολια.
Την οποια χανει με το περασμα των χρονων.
5 ΧΡΟΝΙΑ μετα την αγορα τπυ αυτοκινητου το βερνικι εχει χασει το 50% τησ δυνατοτητασ του να μποκαρει την uvα uvb ακτινοβολια
και ομωσ αυτο το 50% που μενει ειναι αρκετο να μασ προστατευσει καλυτερα απο το οτιδηποτε
10 χρονια μετα το βερνικι ειναι στο 25% τησ ικανοτητασ του να προστατευει το χρωμα απο την ακτινοβολια
(ενασ μεσος οροσ χοντρικα που αφαιρειτε με μια medium polish αλοiφη, με medium pad, με rotary στισ 4-5 passes ειναι γυρω 2.5-3μ (φυσικα με περισοτερο επιθετικη αλοιφη η woοl κ.τ.λ ayto allazei)
TO ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ
στο οτι πανω απο το 50% τησ προστασιας που μας δινει το βερνικι βρισκεται ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ 10microns(μ) του βερνικιου
να το γραψω αλλη μια?????? ΤΟ 50% ΤΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ΅ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ 10microns
(τουλαχιστον στην Αμερικη που μπορεσα να βρω στοιχεια ΧΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ αν αφαιρεθει πανω απο το 25% του βερνικιου σεGENERAL MOTOS, CRYSLER , )
κυριωσ γιατι χανεισ την uv protection σου
ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπον στο βερνικι μασ, στο EΓΩ μας , στην προσπαθεια μασ να δωσουμε σε εμασ η σε πελατη show car αποτελεσμα σε οχημα καθημερινησ χρησης.μηπωσ ανοιγουμε την πορτα σε μεγαλυτερα προβληματα.............
ΕΥΤΥΧΩΣ αυτα που οι περισοτεροι θελουμε να αφαιρουμε απο το βερνικι μασ, μικρεσ αραχνεσ, ελαφρεσ οξειδωσεισ, ελαφρο marring απο πυλουσ και πλυσηματα ειναι σχετικα στην επιφανεια............οταν αρχισουμε να κυνηγαμε βαθυτερασ γρατζουνιεσ , βαθυτερεσ ατελειεσ.........να εχουμε στο νου μασ μηπωσ..καλυτερα να κρατηθουμε να μην πηγαινουμε πιο βαθεια.........ο καλυτεροσ φιλοσ ειναι το βερνικι μασ ακομα και...λιγο γρατζουνισμενο)
δε τα εβγαλα φυσικα απο το μυαλο μου ετσι????χαχαχαχαχαχα
https://www.pcimag.com/articles/86462-u ... e-industryhttps://en.wikipedia.org/wiki/Automotive_painthttp://togwt1980.blogspot.com/2015/05/c ... moval.htmlhttp://www.theultimatefinish.co.uk/car- ... ing/paint/https://www.detailingwiki.org/correctio ... thickness/http://togwt1980.blogspot.com/2015/01/c ... ction.html(αυτο το ενοχλητικο ς-σ τελικο δυστυχωσ δε μπορω να το κοψω συγνωμη.!!!!!!!!!χαχαχαχαχα)