Τώρα είναι Πέμ Μάιος 09, 2024 9:26 pm

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




 Σελίδα 2 από 3 [ 22 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Διατήρηση χρώματος καινούριου αυτοκινήτου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 08, 2019 7:07 pm 
Clay - Polish - Wax

Εγγραφή: Παρ Ιούλ 31, 2015 5:51 pm
Δημοσιεύσεις: 109
Το σωστό είναι να το περάσεις με πηλό πρώτα. Όσο καινούργιο και να είναι μόνο με πλύσιμο δε μπορεί να καθαρίσει εντελώς το βερνίκι. Αν το κάνεις σωστά δε νομίζω να δημιουργήσεις κανένα πρόβλημα στο αμάξι.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διατήρηση χρώματος καινούριου αυτοκινήτου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 09, 2019 10:31 am 
Clay - Polish - Wax

Εγγραφή: Τετ Φεβ 28, 2018 9:58 am
Δημοσιεύσεις: 139
Τοποθεσία: Athens
Καλημέρα και Καλή Χρονιά!!
Φίλε chalkomatas θεωρώ ότι για να σκουπίζεις το αμάξι με πετσέτα μετά από πλύσιμο, εννοούμε πλύσιμο με γάντι, όχι απλά με το πλυστικό. Το πλυστικό μια χαρά κάνει τη δουλειά του για να βγαίνουν οι ακαθαρσίες με την πίεση, οικονομία νερού κλπ, αλλά κατά την γνώμη μου, ακόμα αφρό να ρίξεις με το πιεστικό και ξεπλύνεις, το αμάξι ΔΕΝ καθαρίζει. Μην περάσεις πετσέτα, εάν δεν πλύνεις κανονικά με γάντι.


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διατήρηση χρώματος καινούριου αυτοκινήτου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 09, 2019 9:25 pm 
Νέο Μέλος

Εγγραφή: Σάβ Αύγ 21, 2010 7:42 am
Δημοσιεύσεις: 13
S40momentum1800 έγραψε:
Καλημέρα και Καλή Χρονιά!!
Φίλε chalkomatas θεωρώ ότι για να σκουπίζεις το αμάξι με πετσέτα μετά από πλύσιμο, εννοούμε πλύσιμο με γάντι, όχι απλά με το πλυστικό. Το πλυστικό μια χαρά κάνει τη δουλειά του για να βγαίνουν οι ακαθαρσίες με την πίεση, οικονομία νερού κλπ, αλλά κατά την γνώμη μου, ακόμα αφρό να ρίξεις με το πιεστικό και ξεπλύνεις, το αμάξι ΔΕΝ καθαρίζει. Μην περάσεις πετσέτα, εάν δεν πλύνεις κανονικά με γάντι.



Καλή χρονιά S40momentum1800! Η αλήθεια είναι ότι θέλω να πάρω το πιεστικό που πετάει σαπουνάδα για να αποφύγω όσο γίνεται το "να βάλω χέρι" στο αμάξι! Το έχω καταλάβει ότι δυστυχώς αυτό δεν γίνεται. Όπως επίσης ότι δεν υπάρχει αμάξι που να κυκλοφορεί στο δρόμο και να μην έχει έστω μια μικρή γρατζουνιά.

Αυτό που με φοβίζει λιγάκι είναι ο πηλός. Εσύ τί γνώμη έχεις; Σκέφτομαι μετά το πλύσιμο και το σκούπισμα να πάω κατ' ευθείαν στο κέρωμα με το προϊόν που προτείνει ο tharis χωρίς να βάλω πηλό. Έχω διαβάσει λίγο παλιότερα κι εδώ μέσα ακόμα, για άτομα που με τον πηλό έκαναν ζημιά στο χρώμα. Και η αλήθεια είναι ότι δεν το 'χω ξανακάνει στα αμάξια που είχα ως τώρα!


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διατήρηση χρώματος καινούριου αυτοκινήτου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 10, 2019 10:11 am 
Clay - Polish - Wax

Εγγραφή: Παρ Ιούλ 31, 2015 5:51 pm
Δημοσιεύσεις: 109
Εγω θα σου προτεινα αρχικα μετα απο ενα καλο πλυσιμο να ελεγξεις την κατασταση του αυτοκινητου σου. Να δεις δηλαδη αν υπαρχουν επικαθισεις που δεν βγηκαν με το πλυσιμο και κατα ποσο ειναι λεια η επιφανεια γενικοτερα. Επειτα αν φοβασε τον πηλο, μπορεις να τον εφαρμοσεις αρχικα σε καποια σημεια χαμηλα στο αμαξι, που σιγουρα θα ειναι σε χειροτερη κατασταση, και να δεις τι βγαζει ο πηλος και κατα ποσο βελτιωνεται η επιφανεια με την εφαρμογη του. Μετα κρινεις αν θα συνεχισεις και με το υπολοιπο αμαξι. Προμηθευσου και ενα καλο λυπαντικο για να εισαι ασφαλης.


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διατήρηση χρώματος καινούριου αυτοκινήτου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 10, 2019 10:41 am 
Clay - Polish - Wax

Εγγραφή: Τετ Φεβ 28, 2018 9:58 am
Δημοσιεύσεις: 139
Τοποθεσία: Athens
Καλή σου ημέρα!
Μια χαρά στα λέει ο tharis. Με τον Bilt hamber soft, meguiars & autoglym (καλύτεροι από τον Bilt hamber, αλλά πιο ακριβοί), με καλό λιπαντικό (όπως λέει και ο tharis), δεν πρόκειται να κάνεις καμία ζημιά. Διάβασε εδώ μέσα τα περί πηλού. Να έχεις στο μυαλό σου ότι με απαλές κινήσεις, συχνό "πλάσιμο" του πηλού και πολύ καλή λίπανση (ας ξοδέψεις παραπάνω λιπαντικό, δεν πειράζει) δε θα έχεις απολύτως κανένα πρόβλημα. Εφόσον τελειώσεις πλένεις το αμάξι ξανά. Πλύσιμο= 2 κουβάδες, γάντι και πετσέτα (ο αφρός που αναφέρεις τον χρησιμοποιούμε για πρόπλυση). Θα δεις τι επιφάνεια θα έχεις και δε θα χορταίνεις να την χαϊδεύεις. Θα θες σίγουρα να το ξανακάνεις.
Όσο για το λιπαντικό, υπάρχουν έτοιμα στην αγορά (quick detail), αλλά μπορείς να πάρεις το echo2, το οποίο με την σχετική αραίωση (1:40, αναγράφει επάνω) βγαίνει πολύ οικονομικό και είναι πολύ καλό.
Όλα αυτά που σου αναφέρω, τα έχω διαβάσει εδώ μέσα και τα έχω εφαρμόσει.
Εφόσον θες να το κάνεις κάνε το. με την ησυχία σου, δε θα βιάζεσαι!
Καλή προσπάθεια με επιτυχία!!


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διατήρηση χρώματος καινούριου αυτοκινήτου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 10, 2019 6:05 pm 
Νέο Μέλος

Εγγραφή: Σάβ Αύγ 21, 2010 7:42 am
Δημοσιεύσεις: 13
tharis έγραψε:
αν φοβασε τον πηλο, μπορεις να τον εφαρμοσεις αρχικα σε καποια σημεια χαμηλα στο αμαξι, που σιγουρα θα ειναι σε χειροτερη κατασταση, και να δεις τι βγαζει ο πηλος και κατα ποσο βελτιωνεται η επιφανεια με την εφαρμογη του. Μετα κρινεις αν θα συνεχισεις και με το υπολοιπο αμαξι.


Σωστή σκέψη, έτσι μειώνω τον κίνδυνο λόγω ατζαμοσύνης!


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διατήρηση χρώματος καινούριου αυτοκινήτου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 10, 2019 6:08 pm 
Νέο Μέλος

Εγγραφή: Σάβ Αύγ 21, 2010 7:42 am
Δημοσιεύσεις: 13
S40momentum1800 έγραψε:
Όλα αυτά που σου αναφέρω, τα έχω διαβάσει εδώ μέσα και τα έχω εφαρμόσει.
Εφόσον θες να το κάνεις κάνε το. με την ησυχία σου, δε θα βιάζεσαι!
Καλή προσπάθεια με επιτυχία!!


Ευχαριστώ! Σίγουρα θέλει υπομονή και αρκετό χρόνο.
Τα εφάρμοσες με επιτυχία; Η βαφή σου είναι καινούρια;


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διατήρηση χρώματος καινούριου αυτοκινήτου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 11, 2019 3:38 am 
Orbit Master

Εγγραφή: Παρ Νοέμ 11, 2016 4:25 pm
Δημοσιεύσεις: 497
Τοποθεσία: Patras
Να ξεκινησεις πρωτα απο τα βασικα αγαπητε μου.
Δλδ 2 κουβαδες με gritguard που πλεον βρισκεις και ελλαδα σε σχετικα καλες τιμες
Προπλυση ειτε με με αφροποιητη/πιεστικο ειτε με με ψεκαστηρι
2 σφουγγαρια μικροινων
Πετσετα στεγνωματος μικροινα
Και το powerlock για προστασια, αν και στη περιπτωση σου καλυτερα θα ηταν καποιο κερι

Φυσικα κανονικα πρεπει πρωτα να περασεις πυλο πριν το κερωμα ομως μεχρι να καταλαβεις τι παιζει καλυτερα αστο μη το γεμισεις marring.


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Διατήρηση χρώματος καινούριου αυτοκινήτου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 11, 2019 5:20 am 
Σφουγγάρι - Κουβάς

Εγγραφή: Παρ Φεβ 06, 2015 2:39 pm
Δημοσιεύσεις: 41
Η καλύτερη λύση σε ένα νέο αυτοκίνητο, είναι τουλάχιστον για μια φορά στην αρχή να το κάνει επαγγελματίας; Δηλαδή κάποιο sealant, προστασία κλπ; Προτού γίνει θα πρέπει να περάσει κάποιο διάστημα λόγω ότι φρέσκο βαμμένο το αυτοκίνητο από εργοστάσιο;


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διατήρηση χρώματος καινούριου αυτοκινήτου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 11, 2019 8:08 am 
Orbit Master

Εγγραφή: Παρ Νοέμ 11, 2016 4:25 pm
Δημοσιεύσεις: 497
Τοποθεσία: Patras
Η καλυτερη λυση κατα τη γνωμη μου ειναι να διαβασεις ωστε να καταλαβεις τι πρεπει και τι δε πρεπει να κανεις και μετα να αγορασεις τα καταλληλα για την περιπτωση σου πραγματα. Ετσι θα βαζεις χερι μονο εσυ στο χρωμα σου και θα εχεις και την ευχαριστηση οτι το εκανες μονος σου


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 Σελίδα 2 από 3 [ 22 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 23 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε: