Ως γνωστών υπάρχουν 3 τρόποι προστασίας της επιφάνειας του αυτοκινήτου μας.
Waxes (Κεριά, σε πάστα ή υγρή μορφή)
Paint Sealants (σφραγιστικά)
Ceramic Coatings (κεραμικές επιστρώσεις).
Και οι τρεις τρόποι προϋποθέτουν ένα πολύ καθαρό και γυαλισμένο αυτοκίνητο. Διότι αν δεν καθαριστεί και γυαλιστεί, οτιδήποτε μείνει θα σφραγιστεί κάτω από αυτά τα υλικά.
Που σημαίνει η κεραμική επίστρωση που θες να βάλεις, είναι το τελευταίο στάδιο μιας πολύ μεγάλης και μάλλον ακριβής διαδικασίας. Πρέπει το αυτοκίνητο να πλυθεί ενδελεχώς 2 φορές, να περαστεί πυλός, να γίνει χημική απολύμανση (chemical decontamination), να γίνει γυάλισμα σε όλα τα πάνελ του, και στο τέλος να μπει η κεραμική επίστρωση που για να μείνει στο αμάξωμα πρέπει το αυτοκίνητο να μείνει σε κλειστό χώρο μακριά από υγρασία, σκόνη, νερό, για 3-5 μέρες το λιγότερο. Μη σου πω 7.
Συνήθως για μια τέτοια διαδικασία ζητάνε τρελά ποσά οι detailers. Υπολόγιζε 500+.
Εγώ προσωπικά ακόμα και αν είχα κλειστό γκαράζ, δεν θα έβαζα κεραμική επίστρωση. Μου αρέσει να πλένω και να ανανεώνω το κερί στο αυτοκίνητο μου αρκετά συχνά (1 φορά το μήνα). Επίσης δεν θεωρώ ότι αξίζει τα λεφτά του, και κυρίως δεν αντέχει όσο λένε.
Ταυτίζομαι πλήρως με την άποψη του κυρίου αυτού του οποίου παρακολουθώ τα βιντεάκια ξανά και ξανά γιατί είναι μεγάλος δάσκαλος :
https://youtu.be/VhIBjDajQ3QΣτάλθηκε από το EVR-AL00 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk