Τώρα είναι Παρ Μάιος 10, 2024 12:59 am

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




 Σελίδα 1 από 2 [ 11 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Συντηριση αλοιφαδωρου.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 06, 2020 12:09 pm 
Detailing Guru

Εγγραφή: Τρί Σεπ 12, 2017 5:02 pm
Δημοσιεύσεις: 1754
Καλησπερα παιδια.
δυο λογακια θα νηθελα να σας πω για την σωστη περιοδικη συντηριση του εξοπλισμου σας και κυριωσ για τους Dual action αλοιφαδωρους τους οποιος ειτε παιρνετε απο Ελλαδα ειτε απο εξωτερικο για ετησια συντηριση και ειδικα μια προσοχη στην αρχη της ζωης τους σε ενα δυο πραγματακια θα σας φανουν εξαιρετικα χρησιμα και θα επεκτησνουν τη διαρκεια ζωησ και την ποιοτητα χρησης των μηχανηματων σας.

1. coarbons. Συνηθωσ οι αλοιφαδωρου ερχονται με ενα κιτακι μαζι τουσ με διαφορα αξεσουαρ, οπωσ καποιο χερουλι, καποιο αλεν η κλιεδακι για να αλλαζετε πλακεσ και αρκετοι εχουν μεσα ενα σε απο καρβουνακια,
επειδη τα κουρβοπυνακια ειναι το πιο κλασικο εξαρτημα που χαλαει σε εργαλεια , καλο ua ειναι επειδη υπαρχουν παρα πολλα διαφορετικα ειδη κια μοντελα απο καρβουνακια, αλλα ευτυχωσ υπαρχει πολυ ευκολη διαθεισμοτητα, οταν παρετε στα χερια σας τον καινουργιο σας αλοιφαδωρο,καλο ειναι να ψαξετε απ την αρχη να βρειτε και να εχετε stock κανα δυο σετ απο καρβουνακια να μην ψαχνετε να τα βρειτε τελευταια στιγμη.

2. Γρασο, αν εχετε ανοιξει τον αλιοφαδωρο σας στην κεφαλη στα γραναζια(υπαρχουν πολλα βιντεακια στο ιννερνετ αν θελετε να δειτε πωσ γινεται), θα δειτε την κεφαλη να εχει ενα εργοστασιακο γρασο μεσα...........................
η δικη μου προταση ειναι, ΟΠΟΙΟ μηχανημα και αν παρετε απο ΟΠΟΥ και να το παρετε το πρωτο πραγμα που θα ηταν καλο να κανετε ειναι να αλλαξετε το γρασσο του εργοστασιου (ειδικα στα κινεζικα μηχανηματα) το οποιο συνηθωσ ειναι παρα πολυ χαμηλησ ποιοτητας, η διαδικασια δεν ειναι πολυ δυσκολη, θελει καλο καθαρισμα η κεφαλη
και επανεφαρμογη γρασσου.

καλη ποιοτητα γρασσο καλο ειναι να βρειτε και αυτα δεν ειναι ακριβα, αν μπορεστε ψαξτε να βρειτε γρασο ληθιου υψηλησ θερμοκρασια συνηθωσ πιστοποιησησ NLGI 2.

εμενα μαρεσει και χρησημοποιω της facom το Γράσο λιθίου για μηχανικά μέρη 200gr FACOM (006105)

(αν καποιοσ γνωριζει καποιο που εχει καλυτερη αποδοση ασ μας πει γιατι εγω μονο αυτο εχω χρησημοπιιησει ειναι πολυ καλη ποιοτητα)


3. επισησ ενασ οπτικοσ ελεγχοσ μολισ εχετε καινουργιο μηχναημα για κανα μικροκαλωδιο και κυριωσ για καποιο συρματακι χαλκου ειτε απο το τηλιγμα ειτε απ τα καρβουνακια θελει πολυ προσοχη μην ακουμπησει και κανει βραχυκυκλωμα ,

4. αυτο ειναι δυσκολο και ισωσ θελει εμπειρια και τεχνικο ισωσ , καλο θα ηταν ειδικα στο κινεζικα αλοιφαδωρακια αν μπορειτε να αλλαξατε και το βασικο ρουλεμαν του κινητηρα με ενα καλυτερησ ποιοτητασ ευρωπαικο, αν θελτε να μπειτε στη διαδικασια.


επειτα ανα χρονο ενασ οπτικοσ ελεγχοσ , καλοσ καθαρισμοσ των αεραγωγων των μηχανηματων και μια αντικατασταση 1 φορα το χρονο στο γρασσο σασ αναλογα με τη χρηση βοηθαει πολυ στην καλη λειτουργεια..................

πολλοι μπορει να παρατηρησουν με την αλλαγη στο γρασσο σε καλησ ποιοτητασ και του ρουλεμαν μια μικρη μειωση ισωσ του θωρυβου και τησ δονησησ αλλα οκ αυτο ειναι και λιγο...διφορουμενο αν θα το δειτε ολοι σε ολα τα μηχανηματα ...παντωσ ειδικα το γρασσο μη το ξεχνατε)



για το ανοιγμα και για την αλλαγη γρασσου υπαρχουν πολλα βιντεκια στο ιντερνετ αν θελετε να σας βοηθησει.



_________________
YOUTUBE CHANELL
https://www.youtube.com/channel/UCAHnoN ... jLU3Kh-bvw
fb Page
https://www.facebook.com/MDetailingcars
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συντηριση αλοιφαδωρου.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 06, 2020 4:25 pm 
Clay - Polish - Wax

Εγγραφή: Τετ Φεβ 28, 2018 9:58 am
Δημοσιεύσεις: 139
Τοποθεσία: Athens
Ευχαριστούμε! Πολύ καλές οι συμβουλες σου και προσωπικα δεν τα είχα σκεφθεί, πέραν από τα καρβουνάκια.

Εά έχεις τον χρόνο βάλε μας ένα link με την αλλαγή του γράσσου ενδεικτικά...

Να είσαι καλα!


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συντηριση αλοιφαδωρου.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 06, 2020 5:20 pm 
Detailing Guru

Εγγραφή: Τρί Σεπ 12, 2017 5:02 pm
Δημοσιεύσεις: 1754
Σοορυ δε καταλαβα.
Να βάλω λινκ με βίντεο για την αλλαγή γρασσου εννοεις???
Αν ναι τα βάζω από κάτω......


https://youtu.be/XEmOsfHB0FM

https://youtu.be/PMs_nGBx_QY

Τα συγκεκριμένα που βρήκα είναι για ένα <<αμερικανικό>> αλλά ισχύει περίπου για όλα του τύπου das6 μηχανήματα η διαδικασία.

Δε βρήκα για das6pro plus τύπου, και χαζομάρα.μου δε το κατέγραψα όταν άλλαξα πριν κάνα δημινο στα δικά.μου.





Ναι ισχύει ,εκτός από τα.καρβουνακια που συνήθως τα αλλάζουμε αν καουν, θέλει πολύ αγάπη και το γρασσο.

Για μένα η αλλαγή του γρασσου ειδικά μόλις παραλάβουμε έναν αλοιφαδορο ειδικά μάλιστα αν δεν είναι και των.....400-500 ευρώ (θα το πρότεινα ακομη και σε.οανακριβουσ αλοιφαδορους να το κάνετε αυτό)

είναι καλό πάντα να αλλάζουμε το γρασο με ένα πολύ καλής ποιότητας , είναι εύκολη διαδικασία ,το κόστος ενός καλού γρασου ληθιου υψηλής δεν κοστίζει παραπάνω από 7-8 ευρώ ένα σωληνάριο

Και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο από ότι σαπιο γρασσο μπορεί να έχει βάλει το εργοστάσιο μέσα η μπορεί να έχει.ξεραθει η..η...η...η...πολλά η.......

Ένα καλό γράσο βοηθάει τη λίπανση βοηθάει στην υγρασία και τη σκόνη να μένει έξω έχει αντοχή σε θερμοκρασίες κ.τ.λ
.επίσης καλή ευκαιρία αν ανοίξουμε τον μηχανάκι να δούμε μέσα σε τι κατάσταση είναι αν εντοπίσουμε ρινίσματα κ.τ.λ.



_________________
YOUTUBE CHANELL
https://www.youtube.com/channel/UCAHnoN ... jLU3Kh-bvw
fb Page
https://www.facebook.com/MDetailingcars
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Συντηριση αλοιφαδωρου.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 07, 2020 12:35 pm 
Detailing Guru

Εγγραφή: Τρί Σεπ 12, 2017 5:02 pm
Δημοσιεύσεις: 1754
.ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



_________________
YOUTUBE CHANELL
https://www.youtube.com/channel/UCAHnoN ... jLU3Kh-bvw
fb Page
https://www.facebook.com/MDetailingcars
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Συντηριση αλοιφαδωρου.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 07, 2020 12:36 pm 
Detailing Guru

Εγγραφή: Τρί Σεπ 12, 2017 5:02 pm
Δημοσιεύσεις: 1754
Φτου.....έγραφα από το tapatalk αναλυτικά τι έχω κάνει εδώ ,τι.πρπει να προσέχουμε, πώς γίνεται η διαδικασία.ποιεςνπροστασιες λείπουν και τι θέματα έχει αυτό το μοντέλο καινπωσ Νάντα εντοπίζετε στα δικά σας και κάτι πάτησα και μου χάθηκε το κείμενο. Χίλια συγνώμη αν ενδιαφέρεστε θα το ξαναγράφω όταν βρω υπολογιστή σταθερο

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



_________________
YOUTUBE CHANELL
https://www.youtube.com/channel/UCAHnoN ... jLU3Kh-bvw
fb Page
https://www.facebook.com/MDetailingcars
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συντηριση αλοιφαδωρου.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 09, 2020 11:23 am 
Clay - Polish - Wax

Εγγραφή: Τετ Φεβ 28, 2018 9:58 am
Δημοσιεύσεις: 139
Τοποθεσία: Athens
Ευχαριστούμε Μάρκο!
Παρότι το φόβο, μην κάνω καμία ζημιά, θα προσπαθήσω να αντικαταστήσω το γράσσο.


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συντηριση αλοιφαδωρου.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 09, 2020 11:38 am 
Detailing Guru

Εγγραφή: Τρί Σεπ 12, 2017 5:02 pm
Δημοσιεύσεις: 1754
Καλημερα καλη εβδομαδα παιδια.......απο λαθοσ χειρισμο χαθηκε οτι εγραφα ,θα ξαναπροσπαθησω αλλα εχω χασει τωρα τη σειρα λιγο γιατι ειχα βαλει εξηγησεις σε καθε φωτο αλλα τεσπα.........

θα σας δειξω χοντρικα την συντηριση και τον ελεγχο του πισω μερους,
για την κεφαλη δεν εχω γιατι..................ειχα σφιξει πολυ τισ βιδες και τωρα που πηγα να το ανοιξω να σας δειξω..........ΕΦΑΓΑ τισ βολτεσ....σωστοσ?????????ΧΑΧΑΧΑΧ

επισης αυτη η διαδικασια ειναι καλη για να βλεπετε και τι αδυναμιες εχει το καθε μοντελο τι παραλειψεισ εχει κανει ο κατασκευστης γιατι πολλα μοιαοζυν εξωτερικα, αλλα μεσα εχουν καποιεσ διαφορες αναλογα τι θελει να κοψεισε κοστοσ η ελεγχο ο κατασκευστης.

παμε λοιπον.
1. στην αρχη βγαζουμε την πισω βιδουλα οπωσ βλεπετε στην τελευταια φωτο.
2. μετα τραβαμε με προσοχη εξω το πισω πλαστικο καλυμα.
πρωτη παρατηρηση οπωσ βλεπετε στην πρωτη φωτο εχουμε κακο καλουπωμα και ξεκαλουπωμα του πλαστικου για αυτο εχει φαγωθει για να μπαινει καλα η ροδελα ταχυτητασ......

Παρατηρηση πολυ σημαντικη δευτερη, ελεγχουμε τωρα τα καλωδια και οτι μπορει να βρουμε χαλαρο μεσα στο χωρο, ειναι λογικο με τοσες ωρες λειοτυργειας και τοσες δονησεις καποια στιγμη κατι να χαλαρωσει, πολυ σημαντικο ειδικα αν ειναι γυμνο καλωδιο η τυλιγμα για να μη προκαλεσει βραχυκυκλωμα,.\\

ΕΠΙΣΗΣ ακομα πιο σημαντικο οπωσ βλεπετε στισ φωτο η πλακετα των ηλεκτρονικων Κανονικα θα πρεπει να εχει ΚΑΙ μεταλικο καλυμα επανω αλλα σε πολυ ποιοτικα μοντελα πρπει να εχει ΚΑΙ καλυψη ρητινης για να προστατευεται απο υγρασιεσ σκονες δονησεισ ...και και και........εδω βλεπουμε οτι αυτο δεν εχει απολυτωσ καμια προστασια επανω κανενα καλυμα η πλακετα.

ΠΡΟΤΑΣΗ δικια μου, αν και το δικοσ σας αλοιφαδωρακι δειτε οτι δεν εχει η πλακετα του καμια καλυψη, μπορειτε να παρετε ενα spray τυπου contact protect υπαρχουν πολλες μαρκες testanol, WD, MOTIP κια αλλες που βγαζουν τετοιο σπρευ ειναι φτηνα 3-5 ευρω περιπου.......και τοποθετουν ενα barrier στην πλακετιστα και βοηθανε πολυ σε υγρασιες , σε σκονεσ φθορες κ.,τ.λ............|


3. Προοχη τωρα ειναι η ωρα να βγαλουμε τα καρβουνακια για να απελευθερωθει ο κινητηρας
πρεπει να βγουν και τα δυο για να βγει..........ΕΓΩ φυσικα......και την πρωτη φορα παλια που το ειχα ακανει.......ξεχασα να τα βγαλω πηγα να βγαλω τον κινητηρα και τα εσπασα...................!!!!!!!!!!!! οποτε προσοχη...........ειναι ευκολα να βγουν , συνηθωσ υπαρχει καποιο ελασμα που τα κρατα το απελευθερωνεται και βγαινουν....ευκολα.
καλο ειναι να το κανετε μια φορα να δειτε πωσ βγαινουν γιατι ειναι καλο αν συμβει κατι να εχεισ μια εμπειρια στο αλλαμα στα καρβουνακια.


Τωρα βλεπομε οτι βγαινει ο κυριωσ κινητηρας.

2. παρατηρησεις
στην 4η φωτο , βλεπουμε οτι στη βαση του τυληγματοσ επρεπε παλι να υπαρχει ρητινη οπωσ σε ακριβοτερα μοντελα για να κραταει ακομα πιο καλα το τηλιγμα απο ενδεχομενη αποκολληση λογω των δονησεων κατι που και παλι απουσιαζει απο αυτο το μοντελο.

Επισησ
το μικρο ρουλεμανακι ειναι τησ κινεζικησ c-ying αν θυμαμαι καλα, μετρια ποιοτητα μπορειτε να βρειτε να τα αλλαξετε με καποιο καλυτερο ευρωπαικο η skf αν θυμαμαι καλα ο κωδικοσ ειναι 6002 ris καπωσ ετσι δε θυμαμαι γιατι εχασα το κειμενο που ειχα γραψει.
παντωσ αυτη η δουλεια θελει τεχνικο δεν ειναι απλη , η αμα εχετε εμπερια ισωσ να μπορειτε να τα αλλαξετε αν θελετε.
|
αλλα γενικα συστηνω την αλλαγη στο γρασσο, γιατι ειναι ευκολη για μολους...οικονομικη και αξιζει για ολα τα μηχναηματα...............
εκτοσ βεβαια αν ./.......φαγατε τισ βολτε οπωσ εγω..............αχχχχχχχχχχ


επισησ για οποιον θελει θα ρωτησω στο tool service στη μεσογειων αν κανουν αυτη τη δουελια και ποσο κοστιζει, για αλλαγη γρασσου και καποιο μικροσυντηριση για καποιον που δε θελει να βαλει χερι.......\\

γιατι στα τυπου bulle , das6pro plus δεν ειναι και τοσο απλο , ειναι λιγακι πιο περιπλοκο.......

θα ρωτησω και θα σας πω



_________________
YOUTUBE CHANELL
https://www.youtube.com/channel/UCAHnoN ... jLU3Kh-bvw
fb Page
https://www.facebook.com/MDetailingcars
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συντηριση αλοιφαδωρου.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Μαρ 10, 2020 10:52 am 
Detailing Guru

Εγγραφή: Τρί Σεπ 12, 2017 5:02 pm
Δημοσιεύσεις: 1754
Καλημερα παιδια , για οποιον θελει μια απλη συντηριση στο μηχανημα του,
π.χ αλλαγη γρασσου οπωσ ειπαμε πιο πανω κ.τ.λ
Αφησα δυο μηχναηματα σημερα το πρωι. εναν bulle και εναν das6pro(500ρι πιο παλιο),ενος φιλου στο tools.service.gr που ειναι στο νομισματοκοπειο στη Μεσογειων, για αλλαγη γρασσου και ελεγχο,
για οποια παιδια δε θελουν να βαλουν χερι στα μηχανηματα τουσ αλλα θελουν μια συντηριση.

εκει απο οτι ειδα κανουν makita, flex, rupes κ.τ.λ
θα σας ενημερωσω για το κοστος που μου ζητησαν οταν τα παραλαβω.

επισης ρωτησα για τα ρουλεμαν μου ειπαν εκει οτι οικονομικα δεν αξιζει η δουλεια για τετοια φτηνα μηχανηματα, οποτε αν καποιοσ ξερεισ και θελει ισωσ να μπορει να το κανει μονος του..............
Αυτα στη συνεχεια της ενημερωσης μου,



_________________
YOUTUBE CHANELL
https://www.youtube.com/channel/UCAHnoN ... jLU3Kh-bvw
fb Page
https://www.facebook.com/MDetailingcars
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Συντηριση αλοιφαδωρου.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 13, 2020 3:39 pm 
Detailing Guru

Εγγραφή: Τρί Σεπ 12, 2017 5:02 pm
Δημοσιεύσεις: 1754
15ευρω + φπα δύο μηχανηματα σε καλή κατάσταση .
Ήταν τελικά το κόστος για ποιον δε θέλει να το κάνει μόνος του αν αξίζει γιατί έτσι κανείς και έναν έλεγχο που βρίσκεσαι.

Ανακεφαλαιωση για μένα σημασία.
1. Να κρατάμε καθαρά τα μηχανήματα
2. Να έχουμε καβατζα ένα σετ καρβουνακια
3. Ένα καλό γρασσο στη κεφαλή ανά 1-2 χρόνια αναλογα τη χρήση η κυρίως στην αρχή.
4. Αν δεν έχει προστασία η πλακέτα ένα.περασμα με προστασία ηλεκτρονικών πλακετών.

Αυτά....καλά γυαλισματα



_________________
YOUTUBE CHANELL
https://www.youtube.com/channel/UCAHnoN ... jLU3Kh-bvw
fb Page
https://www.facebook.com/MDetailingcars
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Συντηριση αλοιφαδωρου.
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Μαρ 14, 2020 5:27 am 
Σφουγγάρι - Κουβάς

Εγγραφή: Παρ Οκτ 16, 2009 2:41 am
Δημοσιεύσεις: 42
Το δουλειά κάνουν τα καρβουνάκια; Τα έχω δει και εγώ ήταν σαν ανταλλακτικό μέσα στον DAS6Pro+ μου

Στάλθηκε από το EVR-AL00 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 Σελίδα 1 από 2 [ 11 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 22 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  

cron