Car Detailing.gr
http://www.cardetailing.gr/phpBB3/

Πατάκια-στερέωση
http://www.cardetailing.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=23&t=447
Σελίδα 2 από 3

Συγγραφέας:  Geologos [ Τετ Ιουν 23, 2010 8:31 am ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Πατάκια-στερέωση

Ωραία αυτά τα κλιπς!που τα βρίσκουμε?βιδωνουν στη μοκετα του σαλονιου?

Συγγραφέας:  nikosp11 [ Τετ Ιουν 23, 2010 10:26 am ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Πατάκια-στερέωση

Geologos έγραψε:
Ωραία αυτά τα κλιπς!που τα βρίσκουμε?βιδωνουν στη μοκετα του σαλονιου?


Ναι, βιδωνουν στη μοκετα του σαλονιου..!! Πρεπει να εχει παχος ομως η μοκετα σου.. Δεν ξερω αν το vectra εχει παχια μοκετα, η την αλλη την πολυ λεπτη..
Τα βιδωνεις στη μοκετα, και μετα θα ειναι μονιμα.. Θα βγαζεις τα πατακια, και αυτα θα μενουν εκει.. ΜΕτα θα τα ξανακουμπωνεις στις ιδιες θεσεις...

Μπορεις να τα βρεις στις αντιπροσωπιες αυτοκινητων, ως ανταλλακτικα.. Εχω τους κωδικους για την αντιπροσωπια της Skoda(δεν ξερω αν ειναι ιδιοι με ολο το vag-group)

Εικόνα

Uploaded with ImageShack.us

Για την αντιπροσωπια της mercedes, ειναι ο εξης κωδικος.. "A 454 684 13 03 "

Για την αντιπροσωπια της skoda αυτα που χρειαζεσαι ειναι τα δυο πανω δεξια, και το τελευταιο κατω δεξια(αυτος φαινεται να ειναι ο σωστος συνδιασμος απο την εικονα)

Ελπιζω να βοηθησα...

Συγγραφέας:  haris_k [ Τετ Ιουν 23, 2010 1:31 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Πατάκια-στερέωση

μπράβο νίκο. αναλυτικότατος.
πάντως εγώ μετά από 4-5 σετ πατάκια σε 2 χρόνια, σταμάτησα να ασχολούμαι με universal πατάκια, και πήγα σε μαγαζί που φτιάχνει μοκέτες και μου έφτιαξε με πατρόν για το αυτοκίνητο μου και με χοντρή μοκέτα.
εδώ και ένα χρόνο περίπου είναι σαν καινούρια, και το σχήμα τους είναι ακριβώς αυτό που πρέπει ώστε να βεντουζώνει στο πάτωμα του αυτοκινήτου και μου έχει βάλει και βέλκρο από κάτω για να μην γλυστράνε (αν και είναι τόσο σωστό το σχήμα τους που και χωρίς το βέλκρο δεν θα κουνιόντουσαν πάλι.

Συγγραφέας:  Bill [ Τετ Ιουν 23, 2010 2:20 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Πατάκια-στερέωση

Άλλη καλή εναλλακτική λύση είναι η τοποθέτηση ελαστικών ταπέτων, κατά προτίμηση εργοστασιακών, τα οποία είναι κομμένα ακριβώς στο πατρόν του πατώματος.
Πλεονεκτήματα:
1.Επειδή συνήθως είναι σκληρά και με αρκετό πάχος, κουμπώνουν από μόνα τους στο πάτωμα, διατηρούν το σχήμα τους και δεν μετατοπίζονται εύκολα (παρότι σε αυτά που έχω, υπήρχαν στη συσκευασία τα ειδικά κλιπς στερέωσης, δεν τα τοποθέτησα για να μην τρυπάω τη μοκέτα, και παρόλα αυτά στέκονται στη θέση τους μια χαρά).
2.Καθαρίζονται πανεύκολα με ένα απλό σκούπισμα με βρεγμένο πανί. Μάλιστα ένας γνήσιος detailer μπορεί να τα περάσει με ένα vinyl & rubber care, ώστε να δείχνουν σαν καινούρια (πάντως με μέτρο, γιατί μετά θα γλιστράνε τα πόδια πάνω στο πατάκι...).
3.Συνήθως έχουν ανασηκωμένες άκρες γύρω-γύρω και εμποδίζουν τα νερά να τρέξουν στη μοκέτα.
4.Δεν τα διαπερνά υγρασία, με αποτέλεσμα να μη μυρίζουν και να μην κάνουν στάμπες από νερό.

Μειονεκτήματα:
1.Αν είναι σκούρου χρώματος, η παραμικρή πατημασία φαίνεται (αλλά καθαρίζεται εξίσου εύκολα)
2.Όταν είναι καινούρια, ενδεχομένως για λίγο καιρό να μυρίζουν ελαφρώς λάστιχο, ιδίως όταν ζεσταίνεται το αυτοκίνητο.

Παραθέτω φωτογραφία αυτών που έχω τοποθετήσει στο αυτοκινητό μου.
Συνημμένο:
ΜΙΝΙ Πατάκια.jpg

Συγγραφέας:  alex82 [ Τετ Ιουν 23, 2010 5:25 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Πατάκια-στερέωση

Bill έγραψε:
Άλλη καλή εναλλακτική λύση είναι η τοποθέτηση ελαστικών ταπέτων, κατά προτίμηση εργοστασιακών, τα οποία είναι κομμένα ακριβώς στο πατρόν του πατώματος.
Πλεονεκτήματα:
1.Επειδή συνήθως είναι σκληρά και με αρκετό πάχος, κουμπώνουν από μόνα τους στο πάτωμα, διατηρούν το σχήμα τους και δεν μετατοπίζονται εύκολα (παρότι σε αυτά που έχω, υπήρχαν στη συσκευασία τα ειδικά κλιπς στερέωσης, δεν τα τοποθέτησα για να μην τρυπάω τη μοκέτα, και παρόλα αυτά στέκονται στη θέση τους μια χαρά).
2.Καθαρίζονται πανεύκολα με ένα απλό σκούπισμα με βρεγμένο πανί. Μάλιστα ένας γνήσιος detailer μπορεί να τα περάσει με ένα vinyl & rubber care, ώστε να δείχνουν σαν καινούρια (πάντως με μέτρο, γιατί μετά θα γλιστράνε τα πόδια πάνω στο πατάκι...).
3.Συνήθως έχουν ανασηκωμένες άκρες γύρω-γύρω και εμποδίζουν τα νερά να τρέξουν στη μοκέτα.
4.Δεν τα διαπερνά υγρασία, με αποτέλεσμα να μη μυρίζουν και να μην κάνουν στάμπες από νερό.

Μειονεκτήματα:
1.Αν είναι σκούρου χρώματος, η παραμικρή πατημασία φαίνεται (αλλά καθαρίζεται εξίσου εύκολα)
2.Όταν είναι καινούρια, ενδεχομένως για λίγο καιρό να μυρίζουν ελαφρώς λάστιχο, ιδίως όταν ζεσταίνεται το αυτοκίνητο.

Παραθέτω φωτογραφία αυτών που έχω τοποθετήσει στο αυτοκινητό μου.
Συνημμένο:
ΜΙΝΙ Πατάκια.jpg



:gjb:

Αυτής της άποψης είμαι κ εγώ :D
για αυτό μόνο πλαστικά χρησιμοποιώ, (αλλά μου αρέσει να έχουν κ μοκέτα σε κάποια σημεία)

Συγγραφέας:  Driver_M [ Τετ Ιουν 23, 2010 6:38 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Πατάκια-στερέωση

Bill έγραψε:
Άλλη καλή εναλλακτική λύση είναι η τοποθέτηση ελαστικών ταπέτων, κατά προτίμηση εργοστασιακών, τα οποία είναι κομμένα ακριβώς στο πατρόν του πατώματος.
Πλεονεκτήματα:
1.Επειδή συνήθως είναι σκληρά και με αρκετό πάχος, κουμπώνουν από μόνα τους στο πάτωμα, διατηρούν το σχήμα τους και δεν μετατοπίζονται εύκολα (παρότι σε αυτά που έχω, υπήρχαν στη συσκευασία τα ειδικά κλιπς στερέωσης, δεν τα τοποθέτησα για να μην τρυπάω τη μοκέτα, και παρόλα αυτά στέκονται στη θέση τους μια χαρά).
2.Καθαρίζονται πανεύκολα με ένα απλό σκούπισμα με βρεγμένο πανί. Μάλιστα ένας γνήσιος detailer μπορεί να τα περάσει με ένα vinyl & rubber care, ώστε να δείχνουν σαν καινούρια (πάντως με μέτρο, γιατί μετά θα γλιστράνε τα πόδια πάνω στο πατάκι...).
3.Συνήθως έχουν ανασηκωμένες άκρες γύρω-γύρω και εμποδίζουν τα νερά να τρέξουν στη μοκέτα.
4.Δεν τα διαπερνά υγρασία, με αποτέλεσμα να μη μυρίζουν και να μην κάνουν στάμπες από νερό.

Μειονεκτήματα:
1.Αν είναι σκούρου χρώματος, η παραμικρή πατημασία φαίνεται (αλλά καθαρίζεται εξίσου εύκολα)
2.Όταν είναι καινούρια, ενδεχομένως για λίγο καιρό να μυρίζουν ελαφρώς λάστιχο, ιδίως όταν ζεσταίνεται το αυτοκίνητο.


Πράγματι από άποψη βολικότητας είναι πολύ καλύτερα. Αλλά από άποψη εμφάνισης, μου δίνουν την εντύπωση ότι κόβουν αρκετά σε σχέση με καλής ποιότητας υφασμάτινα πατάκια, καθώς κάνουν το αμάξι να φαίνεται πιο φτηνό.
Για καθημερινή χρήση όμως και ιδίως σε μικρά αυτοκίνητα, σίγουρα αξίζουν..

Συγγραφέας:  grk24x7 [ Πέμ Ιουν 24, 2010 1:32 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Πατάκια-στερέωση

Bill έγραψε:
Άλλη καλή εναλλακτική λύση είναι η τοποθέτηση ελαστικών ταπέτων, κατά προτίμηση εργοστασιακών, τα οποία είναι κομμένα ακριβώς στο πατρόν του πατώματος.
Πλεονεκτήματα:
1.Επειδή συνήθως είναι σκληρά και με αρκετό πάχος, κουμπώνουν από μόνα τους στο πάτωμα, διατηρούν το σχήμα τους και δεν μετατοπίζονται εύκολα (παρότι σε αυτά που έχω, υπήρχαν στη συσκευασία τα ειδικά κλιπς στερέωσης, δεν τα τοποθέτησα για να μην τρυπάω τη μοκέτα, και παρόλα αυτά στέκονται στη θέση τους μια χαρά).
2.Καθαρίζονται πανεύκολα με ένα απλό σκούπισμα με βρεγμένο πανί. Μάλιστα ένας γνήσιος detailer μπορεί να τα περάσει με ένα vinyl & rubber care, ώστε να δείχνουν σαν καινούρια (πάντως με μέτρο, γιατί μετά θα γλιστράνε τα πόδια πάνω στο πατάκι...).
3.Συνήθως έχουν ανασηκωμένες άκρες γύρω-γύρω και εμποδίζουν τα νερά να τρέξουν στη μοκέτα.
4.Δεν τα διαπερνά υγρασία, με αποτέλεσμα να μη μυρίζουν και να μην κάνουν στάμπες από νερό.

Μειονεκτήματα:
1.Αν είναι σκούρου χρώματος, η παραμικρή πατημασία φαίνεται (αλλά καθαρίζεται εξίσου εύκολα)
2.Όταν είναι καινούρια, ενδεχομένως για λίγο καιρό να μυρίζουν ελαφρώς λάστιχο, ιδίως όταν ζεσταίνεται το αυτοκίνητο.

Παραθέτω φωτογραφία αυτών που έχω τοποθετήσει στο αυτοκινητό μου.
Συνημμένο:
ΜΙΝΙ Πατάκια.jpg


Το δικό μου πρόβλημα δεν έχει να κάνει με την στερέωση, όσο με το μέγεθος των generic (συνήθως είναι αρκετά μικρότερα) και κυρίως με το σχήμα. Το αυτοκίνητό μου έχει μια χαρακτηριστική έντονη καμπύλη και από τις δύο πλευρές του κεντρικού τούνελ εξαιτίας του μπροστινού διαφορικού. Έτσι, κάθε generic πατάκι πρέπει να κοπεί πρώτα για να ταιριάξει.
Επιπλέον, επειδή παίζω συχνά με χιόνια, λάσπες, άμμους κλπ, πρέπει να είναι από λάστιχο, ακόμα και αν δεν λέει αισθητικά, και με αρκετά μεγαλύτερο μέγεθος για να προστατεύει περισσότερο τη μοκέτα. Ούτως ή άλλως και τα μαμίσια πατάκια μια σταλιά είναι, κυρίως τα πίσω. Τα πατάκια από μοκέτα βγάζουν με το ζόρι μία σεζόν…
Πάντα είχα στο μυαλό μου να σχεδιάσω εγώ ένα πατρόν όπως νομίζω και να φτιάξω πατάκια από ... κάτι ...
Γνωρίζει κανείς αν μπορεί να βρεθεί με το μέτρο ή σε μεγάλα κομμάτια λάστιχο σοβαρών προδιαγραφών (π.χ. όπως τα πατάκια της michelin που βρίσκεις στο praktiker) καθώς και τιμές;

Συγγραφέας:  haris_k [ Πέμ Ιουν 24, 2010 1:35 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Πατάκια-στερέωση

υπάρχουν ταπετσέριδες που φτιάχνουν λαστιχένια πατάκια.
εκεί που έφτιαξα εγώ φτιαχνουν και από λάστιχο με πατρόν.

Συγγραφέας:  grk24x7 [ Πέμ Ιουν 24, 2010 2:11 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Πατάκια-στερέωση

haris_k έγραψε:
υπάρχουν ταπετσέριδες που φτιάχνουν λαστιχένια πατάκια.

Ευχαριστώ για την απάντηση.
Πως γίνεται η δουλειά; Τους πας το πατρόν π.χ. σε χαρτόνι, διαλέγεις λάστιχο και το κόβουν; Και πόσο μπορεί να κοστίζει μια τέτοια δουλειά για εμπρός-πίσω πατάκια;

haris_k έγραψε:
εκεί που έφτιαξα εγώ φτιαχνουν και από λάστιχο με πατρόν.

Που τα έφτιαξες;

Συγγραφέας:  haris_k [ Πέμ Ιουν 24, 2010 2:44 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Πατάκια-στερέωση

http://www.pancarshop.gr/
σε group buy τα είχαμε φτιάξει με το greekrenaultclub.
με χοντρή μοκέτα και λογότυπο renault sport λίγο πάνω από 30 ευρώ δώσαμε.
αν θυμάμαι καλά 5 ευρώ περίπου κόστιζε το λογότυπο μόνο του.
δεν χρειάζεται να του πας πατρόν. λογικά θα έχει αυτός και θα στα κόψει ακριβώς.
παρε ένα τηλέφωνο να ρωτήσεις καλού κακού μην πηγαίνεις τσάμπα ;)

Σελίδα 2 από 3 Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/