Τώρα είναι Τετ Μάιος 08, 2024 9:40 am

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




 Σελίδα 1 από 1 [ 5 Δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Bήμα βήμα η διαδικασία αφαίρεσης των αλάτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 04, 2018 2:48 pm 
Σφουγγάρι - Κουβάς

Εγγραφή: Τρί Απρ 03, 2018 11:57 pm
Δημοσιεύσεις: 34
Ότι λέει και το βίντεο , καλώς σας βρήκα αναφέρω κάποια θέματα για τα κεραμικά και ειδικότερα για την ceramic pro , όμως αφήνω ένα παραθυράκι μήπως και τελικώς είναι η ευθήνη του νερού που δουλεύω και επισήμως σταμάτησα να το χρησιμοποιώ, πλέον πλένω μόνο με απεσταγμένο νεράκι.
Και τα ασφαλή συμπεράσματα θα τα βγάλω μετά και απο την χρήση του απεσταγμένου νερού !!!

Με εκτίμηση Νεκτάριος

https://youtu.be/6HAjdcsvqKg


Sent from my iPhone using Tapatalk


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Bήμα βήμα η διαδικασία αφαίρεσης των αλάτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Απρ 04, 2018 8:17 pm 
Detailing Guru

Εγγραφή: Πέμ Απρ 28, 2011 10:36 am
Δημοσιεύσεις: 2569
Νεκτάριε καλώς ήρθες και σε ευχαριστούμε που μπήκες στον κόπο να κανεις αυτό τον ωραίο οδηγό για την χρήση των προϊόντων.

Επειδή παρατήρησα προσεχτικά και τα δυο βίντεο που ανέβασες με το πριν και το μετά καθώς και τα γραφόμενα σου έβγαλα μερικά συμπεράσματα.

Όπως και συ ο ίδιος λες μάλλον το νερό της περιοχής σου είναι σκληρό και είναι αυτό που σου δημιουργεί το πρόβλημα και λογικά στο επόμενο πλύσιμο με απεσταγμένο δεν πρόκειται να σου ξαναπαρουσιαστεί.

Τώρα μιλώντας τεχνικά δεν βλέπω κάποια αστοχία από το υλικό που έχει περαστεί οποίο και να είναι αυτό αντιθέτως βλέπω ένα βίντεο που ακούγεται να τρίβεις ένα μαλακό ιαπωνικό βερνίκι και στο δεύτερο βίντεο να έχει διατηρήσει τη γυαλάδα του χωρίς να έχει αραχνιάσει όποτε η αντί χαρακτική ιδιότητα του υλικού έχει παραμείνει που είναι και το ζητούμενο όπως και η λάμψη. Αν είχε πρόβλημα η επίστρωση δεν θα σου απωθεί καθόλου το νερό και σε μερικές περιπτώσεις έχω δει κεραμικά να κάνουν μικρές φουσκάλες.

Όλες οι εταιρείες για να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα έχουν ένα coating σαν sacrificial layer για έξτρα υδροφοβικοτητα πχ η carpro το reload ή το glis, η gtechniq το exo η ceramic το light, η gyeon το durabeed can coat και η λίστα είναι ατελείωτη. Τα sacrificial layers δεν έχουν τη διάρκεια του βασικού υλικού αλλά "θυσιάζονται" για να προστατεύσουν το υλικό που είναι από κάτω για να γίνεται ευκολότερη η μελλοντική συντήρηση.

Πρόβλημα με άλατα μπορεί να έχεις με όλες τις μάρκες (δεν είναι τυχαίο που όλες έχουν spot removers ) κεραμικών ή ακόμα και με κλασσικά κεριά ή sealants όταν η ποιότητα του νερού δεν είναι καλή και όταν το αμάξι δεν σκουπιζεται σωστά μετά το πλύσιμο, αν πλένεται ενω έχει ζέστη κάτι που ανάφερες και στο βίντεο ή ακόμα αν φάει μια καλοκαιρινή μπόρα και μετά ο ήλιος τα στεγνώσει στο αμάξι.

Άλλη περίπτωση που αρκετοί την πατάνε είναι να στεγνώνουν το αμάξι με open hose που ενώ φεύγει το νερό πάντα θα μείνει πίσω ένα ελάχιστο φιλμ που θα πρέπει να σκουπιστει σωστά ενώ αρκετοί το αγνοούν.

Επίσης παρατήρησα ότι πρόβλημα με άλατα έχεις και στους θόλους που απ ότι πιστεύω εκεί δεν έγινε εφαρμογή που με κάνει να πιστεύω ότι είναι θέμα νερού.

Όπως έγραψα και στην αρχή πιστεύω με απεσταγμενο δεν θα έχεις ξανά πρόβλημα και αν μπορείς άλλαξε λίγο την τεχνική του πλυσίματος σου σπάζοντας σε μικρότερα κομμάτια και καλό ξέπλυμα ακόμα και με δυο πετσετες αν δεν το κανεις ήδη.

Καλή επιτυχία και καλές γιορτές να έχουμε!


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Bήμα βήμα η διαδικασία αφαίρεσης των αλάτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Απρ 06, 2018 4:14 pm 
Σφουγγάρι - Κουβάς

Εγγραφή: Τρί Απρ 03, 2018 11:57 pm
Δημοσιεύσεις: 34
Wanabedetailer έγραψε:
Νεκτάριε καλώς ήρθες και σε ευχαριστούμε που μπήκες στον κόπο να κανεις αυτό τον ωραίο οδηγό για την χρήση των προϊόντων.

Επειδή παρατήρησα προσεχτικά και τα δυο βίντεο που ανέβασες με το πριν και το μετά καθώς και τα γραφόμενα σου έβγαλα μερικά συμπεράσματα.

Όπως και συ ο ίδιος λες μάλλον το νερό της περιοχής σου είναι σκληρό και είναι αυτό που σου δημιουργεί το πρόβλημα και λογικά στο επόμενο πλύσιμο με απεσταγμένο δεν πρόκειται να σου ξαναπαρουσιαστεί.

Τώρα μιλώντας τεχνικά δεν βλέπω κάποια αστοχία από το υλικό που έχει περαστεί οποίο και να είναι αυτό αντιθέτως βλέπω ένα βίντεο που ακούγεται να τρίβεις ένα μαλακό ιαπωνικό βερνίκι και στο δεύτερο βίντεο να έχει διατηρήσει τη γυαλάδα του χωρίς να έχει αραχνιάσει όποτε η αντί χαρακτική ιδιότητα του υλικού έχει παραμείνει που είναι και το ζητούμενο όπως και η λάμψη. Αν είχε πρόβλημα η επίστρωση δεν θα σου απωθεί καθόλου το νερό και σε μερικές περιπτώσεις έχω δει κεραμικά να κάνουν μικρές φουσκάλες.

Όλες οι εταιρείες για να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα έχουν ένα coating σαν sacrificial layer για έξτρα υδροφοβικοτητα πχ η carpro το reload ή το glis, η gtechniq το exo η ceramic το light, η gyeon το durabeed can coat και η λίστα είναι ατελείωτη. Τα sacrificial layers δεν έχουν τη διάρκεια του βασικού υλικού αλλά "θυσιάζονται" για να προστατεύσουν το υλικό που είναι από κάτω για να γίνεται ευκολότερη η μελλοντική συντήρηση.

Πρόβλημα με άλατα μπορεί να έχεις με όλες τις μάρκες (δεν είναι τυχαίο που όλες έχουν spot removers ) κεραμικών ή ακόμα και με κλασσικά κεριά ή sealants όταν η ποιότητα του νερού δεν είναι καλή και όταν το αμάξι δεν σκουπιζεται σωστά μετά το πλύσιμο, αν πλένεται ενω έχει ζέστη κάτι που ανάφερες και στο βίντεο ή ακόμα αν φάει μια καλοκαιρινή μπόρα και μετά ο ήλιος τα στεγνώσει στο αμάξι.

Άλλη περίπτωση που αρκετοί την πατάνε είναι να στεγνώνουν το αμάξι με open hose που ενώ φεύγει το νερό πάντα θα μείνει πίσω ένα ελάχιστο φιλμ που θα πρέπει να σκουπιστει σωστά ενώ αρκετοί το αγνοούν.

Επίσης παρατήρησα ότι πρόβλημα με άλατα έχεις και στους θόλους που απ ότι πιστεύω εκεί δεν έγινε εφαρμογή που με κάνει να πιστεύω ότι είναι θέμα νερού.

Όπως έγραψα και στην αρχή πιστεύω με απεσταγμενο δεν θα έχεις ξανά πρόβλημα και αν μπορείς άλλαξε λίγο την τεχνική του πλυσίματος σου σπάζοντας σε μικρότερα κομμάτια και καλό ξέπλυμα ακόμα και με δυο πετσετες αν δεν το κανεις ήδη.

Καλή επιτυχία και καλές γιορτές να έχουμε!


Καλώς σε βρήκα φίλε μου καλέ , επειδή βρισκόμουν πάνω σε μια στιγμή απόγνωσης και πράγματι φταίει το νερό μου και απ´οτι δείχνουν τα πράγματα ίσως να μην σωνόμουν απο κανένα κεραμικό αν δεν άλλαζα το νερό , τα κατάφερα όπως όλα δείχνουν και τα άλατα τα αφαίρεσα και λύση βρήκα.
Σε 2 μπετόνια των 18 λίτρων μαζί με έναν σωλήνα αναρόφησης έβαλα απεσταγμένο νερό . Το που το βρήκα ; Είμαι μα@@κας γιατί η σύζηγος εργάζεται σε εργοστάσιο παρασκευής πατάτας και τα επαγγελματικά του ψυγεία παράγουν 6 λίτρα ημερησίως τουλάχιστον και σε καλοκαιρινή περίοδο μπορούν να φτάσουν και τα 15 λίτρα την ημέρα. Σε συνενόηση με τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης και μιας και κρατάει μόνο 1-2 λίτρα απεσταγμένο νερό για προσωπική του χρήση για σιδέρωμα και τα λοιπά , το υπόλοιπο το πετάει. Έτσι λοιπόν ήδη ξεκίνησε η συλλογή του απεσταγμένου νερού.
Θεωρώ με το Karcher K5 Full Control και την ρύθμιση του πιστολιού στο Car και όχι στο Hard μου χρειάζονται για κάθε πλύσιμο περίπου 35 λίτρα νερού και σε δύσκολες συνθήκες ίσως χρειαστώ κανένα 18λιτρο ακόμα.
Άρα 51 λίτρα. Είναι εύκολο , είχα την λύση μπροστά μου και δεν την έβαλα σε εφαρμογή. Θα δείς και στην φωτογραφία παρακάτω το λάστιχο αυτό που μπαίνει μέσα στο μπετόνι και τραβάει το νερό ουσιαστικά αυτό είναι τα πλυστικά μας μηχανήματα μια αντλία που ρουφάει νερό. Το δούλεψα και τραβάει κανονικά σαν να τραβάει νερό βρύσης. Επιτέλους σώθηκα και είμαι οκ. Μα δεν πα να στεγνώσει το νερό πάνω , δεν πα να το χεις όσο χρόνο θες , ακόμα και ασκούπιστο να μείνει το αμάξι το νερό το απεσταγμένο ούτε στίγματα αφήνει ούτε λεκέδες όταν ξεπλύνεις το αμάξι. Ακόμα και αν αφήσεις αυτο το νερό να στεγνώσει πάνω του.Στα επιπλέον ότι ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης ,κύριος Τάσος Μπακούρης ,ξέρει την λόξα μου και την αγάπη μου για το Qashqai γενικότερα και ως ενας άνθρωπος που διετέλεσε στο παρελθόν πολυνίκης σε αγώνες αυτοκινήτων ,είναι απο εκείνους που δεν θα με αποκαλέσουν άρρωστο και ψυχάκια ,όπως οι περισσότεροι επειδή έφτασα στο σημείο να πλένω το αμάξι μου με απεσταγμένο νερό αντί για νερό βρύσης . Έτσι λοιπόν εκτός απο το νερό μου παραχώρησε και τον χώρο του για να πλένω το αμάξι μου με άνεση. Όχι οτι δεν είχα δικό μου χώρο ,απλά πιάνει περισσότερο ήλιο στο δικό μου σημείο και σχεδόν καθόλου ήλιο στο σημείο του κύριου Τάσου.
Ως αντάλαγμα μου ζήτησε μια στο τόσο να του πλένω την Jaguar του. Και το δέχτηκα με μεγάλη χαρά μιάς και το πλύσιμο στο αυτοκίνητο μου αρέσει πάρα πολύ.
Απο κει και πέρα ευκαιρία να αναφέρω και κάτι για το κεραμικό που το πλήρωσα αρκετά χρήματα όπως αναφέρω και στο βίντεο,δεν το πλήρωσα επειδή μου έβαλε το μαχαίρι στο λαιμό κανείς. Εις γνώση μου και ήταν κάτι που το γνώριζα. Απλά και τα κεραμικά τελικά δεν σε απαλάσουν απο τα άλατα αν δεν έχεις σωστό νερό και μιλάμε για τοξικό νερό που η σύσταση του έδειξε απο την ανάλυση 600+ mg σκληρότητα
Ποιό κεραμικό να σε σώσει με τέτοια νούμερα πες μου εσύ;
Οπότε πλέον ακόμα και της βροχής στο νησί δεν μας ακουμπάει γιατί είναι σχεδόν απιονισμένο και γενικά με το νερό της βροχής δεν υπήρχε ποτέ θέμα.
Συγνώμη αν κούρασα απλά περίμενα την ανάλυση που τελικά την έλαβα απο τον γιό του ιδιοκτήτη και έτσι είμαι σε θέση να πω με ασφάλεια πως αίτιο για όλα αυτά είναι το νερό και μόνο !!!

ΕικόναΕικόναΕικόνα


Sent from my iPhone using Tapatalk


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Bήμα βήμα η διαδικασία αφαίρεσης των αλάτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Απρ 09, 2018 11:01 am 
Σφουγγάρι - Κουβάς

Εγγραφή: Τρί Απρ 03, 2018 11:57 pm
Δημοσιεύσεις: 34
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα

Η αλατοδιάβρωσις έλαβε τέλος χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη μάγκες !!


Sent from my iPhone using Tapatalk


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Bήμα βήμα η διαδικασία αφαίρεσης των αλάτων
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 17, 2018 6:52 pm 
Σφουγγάρι - Κουβάς

Εγγραφή: Τρί Απρ 03, 2018 11:57 pm
Δημοσιεύσεις: 34
Εικόνα

Ότι και αν περιγράψω απλά θα το χαλάσω !!Εικόνα


Sent from my iPhone using Tapatalk


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 Σελίδα 1 από 1 [ 5 Δημοσιεύσεις ] 

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε: