tsopirs έγραψε:
Λοιπον μιας και ο αλοιφαδορος ερχεται(αν τον εστειλε ο κωστας) και μαζι του ερχονται διαφορες αλοιφες(δωρο του carnuba-ευχαριστω χρηστο) και καποιες αλοιφες πακετο με το εργαλειο και αφου θα εχουμε πληρες σετ pad και ο ετερος κωστας-wannabe) τον δοκιμασε και δεν εγραψε κατι αρα ο αλοιφαδορος ειναι μετριος και θελω να γυαλισω το Tigra που εχει αρκετα χαλια μαυρο χρωμα και το astra που εχει καποιες γτατζουνιες αλλα γενικα δεν το λες και χαλια το βερνικι(εχω εξαλειψει αρκετη αραχνη μς το χερι)και μιας και θα το ακουμπησω μετα απο 18μερες το αμαξακι μου για πειτε μερικα tips? Ο αλοιφαδορος ειναι da και δυο αλοιφες magenza και δυο αλλες.επισης υπαρχει η κοκκινη 1z και η πρασινη..της mag πρεπει να ειναι η 85 η μια...για πειτε να ξεκινησω με τι pad μιας και τα Opel εχουν σχετικα μαλακο βερνικι.Αλοιφη δυο τρεις σταγονες και περασμα πανελ πανελ σε τι ταχυτητες?δυναμη δεν ασκω καθολου ετσι?καλα θα ηταν να μου εδειχνε καποιος αλλα δεν..και δυστηχως παροτι βλεπω καποια βιντεο λογω μη αγγλικης διαλεκτου δεν βγαζω ακρη
Sent from my HTC HD2 using Tapatalk 2
Γιώργο ο αλοιφαδόρος δεν είναι μέτριος. Είναι μια χαρά, normal DA όπως όλοι, λίγο μικρότερος από τον kestrel σε μέγεθος μου φάνηκε. Θα κάνεις μια χαρά τη δουλειά σου.
Από τις αλοιφές που έχεις, θα χρησιμοποιήσεις την Power Finish που σου στέλνει ο Χρήστος ή την Monello Mezzo που είχε το πακέτο που πήρες. Πρόκειται για τις ίδιες αλοιφές. Αυτές θα τις δουλέψεις με το πορτοκαλί Pad. Αν θες δοκίμασε πρώτα με το πράσινο αλλά νομίζω με το πορτοκαλί θα κάνεις καλύτερη δουλειά.
Την πρώτη φορά που θα αρχίσεις θα βάλεις περισσότερη αλοιφή, να γίνει νωπό όλο το PAd. Στην συνέχεια θα βάζεις 4 στρογγυλά σε μέγεθος μπιζελιού. Θα απλώνεις την αλοιφή με τον αλοιφαδόρο στο 2 και όταν απλώσει αρχίζεις να δουλεύεις στο 5-6. Κρατάς τον αλοιφαδόρο επίπεδο στην επιφάνεια που δουλεύεις χωρίς γωνίες. Τον κινείς με οριζόντιες κινήσεις αργά, καλύπτοντας κάθε φορά λίγη από την επιφάνεια που δούλεψες πριν ώστε να είσαι σίγουρος ότι δεν αφήνεις κενά.
Όταν η αλοιφή στεγνώσει σημαίνει ότι έχει δουλευτεί και ότι έχεις τελειώσει στο σημείο εκείνο. Κατά το δούλεμα φυσικά και ασκείς πίεση, αυτή πρέπει να είναι 1 με 2 κιλά, ανάλογα την περίπτωση θα έλεγα. Αυτό θα το δεις στην πράξη. Όταν κάνεις το πρώτο κομμάτι, σκούπισε την αλοιφή καλά και κάνε ενδελεχή έλεγχο για το αν ο συνδιασμός που χρησιμοποιείς, οι ταχύτητες που βάζεις και η πίεση που ασκείς κάνουν δουλειά. Αν ναι, συνεχίζεις έτσι.
Ποτέ δεν σηκώνεις τον αλοιφαδόρο από τοην επιφάνεια αν δεν τον κλείσεις πρώτα διαφορετικά θα σου πετάξει παντού αλοιφές και εκτός αυτού θα ανεβάσει στροφές και μπορεί να σου πετάξει το pad. Εννοείται ότι δουλεύεις μακρυά από τον ήλιο αλλά με πολύ καλό φωτισμό για να μπορείς να βλέπεις το τι κάνεις. Δουλεύεις αργά και με μεθοδικότητα και αν δεις ότι κάτι δεν πάει καλά σταμάτα αμέσως ώστε να μην τα κάνεις όλα πουτάνα.
Τον αλοιφαδόρο πάντα με τα 2 χέρια και με καλό πάτημα στα πόδια ώστε να έχεις καλό έλεγχο του εργαλείου. Κατά περιόδους βγάζε το Pad και έλεγχε την θερμοκρασία του Back Plate, αν έχει ζεσταθεί υπερβολικά, σταμάτα μέχρι να κρυώσει. Όταν βάλεις το plate, ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙΣ να βάλεις την ροδέλα που δίνεται μαζί!!!
Να δουλεύεις σε μικρά κομμάτια και όχι ολόκληρα panels. πχ το καπό θα το δουλέψεις σε 4 τμήματα ενώ πόρτες φτερά θα τα χωρίζεις στα 2. Δοαφορετικά μπορεί να σου στεγνώνει η αλοιφή πριν δουλευτεί σωστά και εκτός αυτού θα δεις ότι είναι δυσκολότερο να πάρεις σωστό αποτέλεσμα δουλεύοντας μεγάλα τμήματα.
Αφού τελειώσεις με την Power Finish/Mezzo και αν έχεις ακόμα κουράγιο, κάνεις ένα πέρασμα από την αρχή, αυτή τη φορά με το Ασπρο pad και την Final Finish ή την Monello Finalle, οι ίδιες και πάλι νομίζω ότι είναι. Θα σου δώσει το κάτι παραπάνω στην γυαλάδα.
Αν ακολουθήσεις τα παραπάνω θα έχεις καλό αποτέλεσμα και ευχάριστη εργασία. Είναι όσα θα μάθεις αν δεις 100 video μαζί για το πως να γυαλίσεις με DA. Δεν πρέπει να ξεχνάω κάτι.