ΜΑΡΚΟΣ Δ. έγραψε:
<Επαναφορά χρώματος γυάλισμα κέρωμα σε Audi A4
Για την περιποίηση των κύκλων χρησιμοποιήθηκαν τα εξής προϊόντα:
Αλοιφές correction και perfection details team
Fusso soft 99 12μηνης προστασίας
Proton Hard wax
Spectrum>>
προφανως το καταστημα χρησημοποιει προιοντα της πωλονικης Κ2, καλη εταιρια εχει διαφορα εχω χρησημοποιοω το klinet απο εκει και περα δε γνωριζω την αποδοση των προιοντω της.
τωρα απ την περιγραφη αν αυτο ειναι το δικο σας αυτοκιντητο........ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ και κατα δηλωση του κειμενου εχουν γινει
1 σταδιο με καποια βαρια ολοιφη (correction)
αλλο ενα σταδιο με μαλλον ψιλη αλοιφη (perfection) φανταζομαι
και επειτα σαν πρωτο σταδιο περασε το fusso coat που ειναι κατα βαση συνθετικο
και επειτα απο οτι καταλαβαινω εβαλε ενα κερι carnuaba οπωσ ειναι το Κ2 proton hard wax
και τα δυο αυτα ειναι σε αλοιφη παστασ
και απο πανω περασε και
το spectrum που ειναι υγρο κερι σε μορφη σπρευ
τωρα......Αν....οντωσ ισχυουν ολα αυτα και δεν εχω κανενα λογο να πιστευω πωσ οχι...................πωσ μπορουμε να εξηγησουμε καποιεσ παρατηρησεις σου
1.το οτι χανεισ σε υδροφοβικη ιδιοτητα δε φαινεται και πολυ σοι. εχει θεωρητικα 3 προστασιες επανω απο τισ οποιεσ η βαση ειναι γνωστο οτι ειναι πολυ ισχυρη και απο πανω αλλεσ δυο.....................
τωρα για μενα προσωπικα αυτο εχει φτιαξει μια ωραια ......τουρτα στο βερνικι απο πανω απο προιοντα που μπορει θεωρητικα ισωσ να δενουν αλλα μπορει πρακτικα να μη συνεργαζονται σωστα και εχει καπποιο θεμα στην προστασια που εσυ βλεπεισ στη συμπεριφορα του νερου που δε σημαινει οτι ο ανθρωποσ δε τα περασε αλλα ισωσ να μην εκατσαν σωστα ισωσ να κανει καποιο repel το ενα το αλλο .........δε μπορει να ξερεισ ευκολα..............
δε παει ομωσ να ιε ναι 3 προστασιες η μια πανω στην αλλη........και τωρα μετα απο 3 μηνεσ δεν ξερει σιγουρα με ...ποια εχεισ να κανεισ............μπορει να μην εχεισ φτασει ακομα στο fusso απο κατω και να εχον αρχισει να φευγουν οι πανω στρωσεις και για αυτο να εχεισ απωλεια στισ θδροφοβικε ση αλλεσ ιδιοτητες τησ προστασιασ σου.
και σκεψου απλα οτι οταν αρχιζει να φευγει μια προστασια δε σημαινει οτι μπαμ....εφυγε μονο μιασ μια στρωση ...μπορει κατα τοπουσ να εχει φυγει αλλου να εχει αδυνατισει και να εχει εμφανιστει η απο..κατω ποτε δε ξερεισ ολα αυτα δημιουργουν περιεργα αποτελεσματα..........................
για αυτο εγω προσωπικα μιλοντασ δε....αγαπαω τισ τουρτεσ χαχαχαχαχαχα αλλα στισ...............<<περιγραφεσ εργασιων>>..ακουγονται ομορφεσ.τεσπα αυτο ειναι προσπωπικη αποψη.
τωρα 2 και στο πιο σημαντικο στο γυαλισμα..................
(Τα κερια ετσι κι αλλιωσ ειτε 1 ειτε 15 στρωσεισ καποτε μασ αποχαιρετουν αλλα το κανονικο γυαλισμα με μια συντηριση επρεπε περιπου να μενει.)
Αν εφυγαν οι αραχνεσ και οτι αλλο ειχατε συμφωνησει με τον επαγγελματια οτι πρεπει να φυγει ειναι σχετικα παραξενο οτι ξαναβλεπεισ πραγματα μεσα σε 3 μηνεσ.
Νατα δημιουργησεσ εσυ μεσα σε 3 μηνεσ ξερω γω μου φαινεται ακπωσ παραξενο. Μπορει καποια ελαφρυεσ ατελεισ που δνε εφυγαν με το γυαλισμα ισωσ να καλυφθηκαν με τα κερια(δεν ειναι κακο αυτο) και απλα να ξαναεμφανιζομνται τυχαια που και που..................αλλα αυτο..................
και αλλο αν βλεπεισ μεσα σε 3 μηνεσ ΠΑΛι σχεδον τα ιδια που εβλεπεσ πριν το γυαλισμα
Γενικα οι αραχνεσ που ειχεσ αν ειχεσ βλεπεισ να εφυγαν?
ειναι και ευκολο χρωμα το ασημι.
τωρα κατι αλλο τι να σου πω φιλε μου
τωρα οι γραμμε σπου βλεπεισ αν οντωσ δεν υπηρχαν πριν....μπορει να ειν αι χιλια δυο κακη χρηση πυλου η χρηση βρωμικου πυλου ειναι συχνα φαινομενα.....οπωσ και η.καθολου χρηση πυλου!!!!, βρωμικα σφουγγραια μπορει ..................αλλα τωρα ολα υποθεσεισ.........αυτο που εγραψεσ για τισ καθετεσ γρατζουνιεσ αντιθετεσ με το πωσ πλενεισ με εκανε να σκεφτω τον πυλο αλλα..................υποθεσεισ
Και πάλι ευχαριστώ για το χρόνο σας.
Το αμάξι στην αρχή ήταν λάμπα.ελαφρα σημάδια μόνο με παρατήρηση και ξεψειρισμα έβλεπα.σαφως υπήρξε τεράστια διαφορά το μετά από το πριν δεν αντιλέγω.αυτο που με προβλημάτισε είναι ότι άρχισαν να εμφανίζονται παλιά σημάδια όπως πχ ένα είδος λεκε που είχε το φτερό και γραμμές που δεν στέκουν με το τρόπο που έπλενα.το αμάξι γράφει χιλιόμετρα εθνική πολλά...το πλένω τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα και προσπαθώ όσο πιο απαλά γίνεται και σκούπισμα μόνο ταμποναριστα...
Θα περάσω να δω τι θα μου πει απλά μου έκανε εντύπωση να χαθούν οι ιδιότητες τόσο γρήγορα.την αλήθεια θεωρώ δε θα τη μάθω ποτέ του τι έκανε για ευνόητους λόγους.
Τώρα πέρα από αυτό.τι μπορώ να κάνω μονος σε επίπεδο συντηρησης?να τα βγάλω όλα με erase και να περάσω ένα hydro2 και από πάνω ένα sonax bsd?και ανα πλύσιμο ένα menzema qd?
Να περάσω μια srp με το χέρι και μετά όλα τα υπόλοιπα από πάνω?θέλω να το προλάβω τώρα που είναι σχετικά φρέσκο σαν συντήρηση και να το διατηρώ όσο γίνεται.
Επίσης για εφαρμογή και buffing προτείνουμε την 800gsm dazzle η να πάρω πολλές 350αρες carpro?
Μιλάω καθαρά για το τι είναι πιο ακίνδυνο για το βερνίκι σαν φροντίδα.