Τώρα είναι Δευτ Μάιος 06, 2024 5:59 pm

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




 Σελίδα 2 από 7 [ 63 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρετσίνι και τρόπος αφαίρεσης του από το αμάξωμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Φεβ 14, 2010 11:52 pm 
Wax in - Wax out

Εγγραφή: Τρί Ιουν 16, 2009 10:25 am
Δημοσιεύσεις: 57
To βερνίκι στο αμάξι μου αν και δεν είναι ότι καλύτερο αντέχει αρκετά.
Καθαρό οινόπνευμα, μπλέ φωτιστικό οινόπνευμα (αυτό με το νέφτι μέσα, για αφαίρεση τσιμεντοχρώματος), μέχρι και Ασετόν (για αυτοκόλλητο που άφησε κόλλα και δεν έβγαινε με τίποτα) χωρίς να αφήσει θαμπάδα. Πάντα βέβαια δοκιμάζουμε σε σημείο που δεν φαίνεται αν αντέχει το βερνίκι μας και μετά στο εμφανές προβληματικό σημείο.
Η ζημιά που μπορεί να κάνει το ρετσίνι είναι πολύ μεγαλύτερη από λίγη θαμπάδα. Το "ειδικό" προϊόν δεν έκανε τίποτα. Τί θα έκανα θα το άφηνα έτσι? Καλύτερα να θαμπώσει και να το γυαλίσεις μετά (τοπικά πάντα) παρά να μείνει το ρετσίνι πάνω.
Αυτό που δεν θα δοκίμαζα με τίποτα είναι η καθαρή βενζίνη. Έχει κλάψει πολύς κοσμάκης...

Τα μαύρα αυτοκίνητα δεν κρύβουν τίποτα. Προφανώς το αμάξι σου είχε ακρυλικό (1 συστατικού) βερνίκι. Τα ακρυλικά δεν αντέχουν το οινόπνευμα. Σκέτη απάτη.
Αν δεν είναι 2 συστατικών με σκληρυντή δηλ, να πετρώσει για τα καλά άστα να πάνε.


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρετσίνι και τρόπος αφαίρεσης του από το αμάξωμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Φεβ 15, 2010 12:08 am 
το αμαξι ηταν ενα καινουργιο vw polo .οι βαφες και τα βερνικια της vw ειναι top κατηγοριας και σκληροτητας σε σχεση με πχ γαλλικα και γιαπωνεζικα αυτοκινητα που εχουν μαλακοτερα βερνικια.παραυτα η ζημια εγινε.αν δεν κανω λαθος τα μεταλλικα χρωματα ειναι 2πλης επιστρωσης και οχι μονης οπως τα απλα.φανταζομαι τι θα εκανε στο μονης,οπως πχ σε αυτο που εχω τωρα :roll:


  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρετσίνι και τρόπος αφαίρεσης του από το αμάξωμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Φεβ 15, 2010 2:01 am 
Wax in - Wax out

Εγγραφή: Τρί Ιουν 16, 2009 10:25 am
Δημοσιεύσεις: 57
χρηστος έγραψε:
το αμαξι ηταν ενα καινουργιο vw polo .οι βαφες και τα βερνικια της vw ειναι top κατηγοριας και σκληροτητας σε σχεση με πχ γαλλικα και γιαπωνεζικα αυτοκινητα που εχουν μαλακοτερα βερνικια.παραυτα η ζημια εγινε.αν δεν κανω λαθος τα μεταλλικα χρωματα ειναι 2πλης επιστρωσης και οχι μονης οπως τα απλα.φανταζομαι τι θα εκανε στο μονης,οπως πχ σε αυτο που εχω τωρα :roll:


Χωρίς να αναφερθώ σε ευγενικές και μη καταγωγές αυτοκινήτων θα αναφέρω ότι όλα τα εργοστάσια τα τελευταία χρόνια το έχουν ρίξει στα υδατοδυαλικά "οικολογικά" ακρυλικά χρώματα και βερνίκια που είναι μάπα. Από τις αρχές του 2009 έχουν αποσυρθεί και τα χρώματα διαλύτη από τα χρωματοπωλεία μετά από οδηγία της Ε.Ε.
Τα σημάδια από πετραδάκια είναι πολύ πιο έκδηλα στα σύγχρονα αυτοκίνητα λόγω "οικολογικού" βερνικιού.

Πλέον στα περισσότερα αυτοκίνητα ακόμα και στα μη μεταλλικά χρώματα εφαρμόζεται σύστημα 2πλής βαφής με εξτρά βερνίκι.


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρετσίνι και τρόπος αφαίρεσης του από το αμάξωμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Φεβ 15, 2010 4:04 am 
ολα αυτα ειναι καλα ή κακα; :D


  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρετσίνι και τρόπος αφαίρεσης του από το αμάξωμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Φεβ 15, 2010 9:01 am 
Wax in - Wax out

Εγγραφή: Τρί Ιουν 16, 2009 10:25 am
Δημοσιεύσεις: 57
;) :lol:


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρετσίνι και τρόπος αφαίρεσης του από το αμάξωμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Μαρ 29, 2010 2:39 pm 
Clay - Polish - Wax

Εγγραφή: Παρ Ιαν 29, 2010 2:49 pm
Δημοσιεύσεις: 144
Για την αφάιρεση πίσσας.
http://troktiko.blogspot.com/2010/03/blog-post_2016.html
Δεν το έχω δοκιμάσει απλά το παραθέτω.

ΥΓ. Αν μπορείς Δημήτρης κάνε edit τον τίτλο και πρόσθεσε και την πίσσα.



_________________
Εμμανουήλ
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρετσίνι και τρόπος αφαίρεσης του από το αμάξωμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 01, 2010 12:32 pm 
Νέο Μέλος

Εγγραφή: Πέμ Απρ 01, 2010 12:26 pm
Δημοσιεύσεις: 7
χρηστος έγραψε:
φιλε μου προσοχη σε αυτο.στο προηγουμενο αμαξι μου μαυρο μεταλλικο θελοντας να αφαιρεσω καποιου ειδους λεκε χρησιμοποιησα και εγω καθαρο οινοπνευμα με βαμβακι.ο λεκες εφυγε αλλα εκανα ζημια στο βερνικι του αυτοκινητου αφου ολοκληρη η περιοχη που το εφαρμοσα εγινε θαμπη.απο αυτη την ασχημη εμπειρια το καθαρο οινοπνευμα το φοβαμαι και δεν χρησιμοποιω πουθενα πανω στο αυτοκινητο.


Κι εγώ το έπαθα αυτό!
Με το προϊόν της 1Ζ..
Σε δύο σημεία μάλιστα. Στο ένα φταίω εγώ (έτριψα αρκετά, γιατί δεν έβγαινε το ρετσίνι) ενώ στο άλλο το εφάρμοσα ελάχιστα και παρόλα αυτά άφησε θαμπάδα. (φυσικά έπλυνα καλά με νερό αμέσως μετά)

Το άσχημο έχει διαστάσεις περίπου 7 επί 7 cm.

Πώς μπορώ να αποκαταστήσω το βερνίκι?
Με κέρωμα (autoglym super resin polish) δεν έγιναν και πολλά, ενώ έχω σετ βαφή-βερνίκι μπουκαλάκια της vw στο χρώμα μου.

Παίζει να αλοίψω γενικά το βερνίκι, και μετά να το πάρω με λεπτό γυαλόχαρτο (βρεγμένο) και να γίνει οκ??? Πολύ το φοβάμαι.


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρετσίνι και τρόπος αφαίρεσης του από το αμάξωμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 01, 2010 1:39 pm 
Ιδιοκτήτης CarDetailing.gr
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 26, 2008 12:56 pm
Δημοσιεύσεις: 1560
Τοποθεσία: Ηλιούπολη - Αθήνα
To 1Z το έχω χρησιμοποιήσει πάρα πολλές φορές σε 6 διαφορετικά αυτοκίνητα δεν μου άφησε ΠΟΤΕ θαμπάδα, απλά ποτέ δεν τρίβω και ποτέ δεν το αφήνω να στεγνώσει.

Τώρα στην περίπτωση σου ΟΧΙ δεν πρέπει να περάσεις βερνίκι πρέπει απλά να γυαλίσεις το ήδη υπάρχον με κάτι πιο δυνατό από το autoglym SRP. (Τι χρώμα είναι το αυτοκίνητο)



_________________
Δημήτρης
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρετσίνι και τρόπος αφαίρεσης του από το αμάξωμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Απρ 01, 2010 2:33 pm 
Νέο Μέλος

Εγγραφή: Πέμ Απρ 01, 2010 12:26 pm
Δημοσιεύσεις: 7
deathlok έγραψε:
To 1Z το έχω χρησιμοποιήσει πάρα πολλές φορές σε 6 διαφορετικά αυτοκίνητα δεν μου άφησε ΠΟΤΕ θαμπάδα, απλά ποτέ δεν τρίβω και ποτέ δεν το αφήνω να στεγνώσει.

Τώρα στην περίπτωση σου ΟΧΙ δεν πρέπει να περάσεις βερνίκι πρέπει απλά να γυαλίσεις το ήδη υπάρχον με κάτι πιο δυνατό από το autoglym SRP. (Τι χρώμα είναι το αυτοκίνητο)


Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση!
Εν τω μεταξύ πέρασα άλλη μία φορά srp με πολύ επιμέλεια στην περιοχή, και μισή ώρα μετά που το σκούπησα συνειδητοποίησα ότι η θαμπάδα έχει φύγει πλήρως!! προφανώς το έκανα λάθος όταν το έκανα σε ολόκληρο το αυτοκίνητο (δεν το δούλεψα αρκετά).

Έχει μείνει μόνο αράχνη (από το λάθος τρίψιμο με χαρτί κουζίνας και πιθανώς υπολείματα χώματος μέσα στο ρετσίνι - little did I know). Ξαναπέρασα SRP και θα δούμε.

Πάντως το πολύ έφυγε!

Το 1Ζ το αφήνεις να δράσει ώρα (πχ 3 λεπτά?) και μετά απλά σκουπίζεις με κάτι απαλό? (έτσι ώστε να μην υπάρχει περίπτωση κάτι που πήρες από το ρετσίνι να τριφτεί στο αυτοκίνητο)

Ευχαριστώ!


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ρετσίνι και τρόπος αφαίρεσης του από το αμάξωμα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Απρ 19, 2010 8:06 pm 
Ιδιοκτήτης CarDetailing.gr
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 26, 2008 12:56 pm
Δημοσιεύσεις: 1560
Τοποθεσία: Ηλιούπολη - Αθήνα
Αν σκουπίσω με κάτι αυτό θα είναι ένα mf.



_________________
Δημήτρης
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 Σελίδα 2 από 7 [ 63 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε: