insigner έγραψε:
Σε θέμα γυαλίσματος, με το χέρι όχι, δεν θα κάνει μια χαρά δουλειά.
Ναι έχεις δίκιο.Το χέρι δε μπορεί να πετύχει την ακρίβεια και ομοιομορφία ενός αλοιφαδόρου.
Έχοντας παρακολουθήσει αρκετά βίντεο στο youtube από επαγγελματίες του χώρου (chemical guys-detailers της meguiars κλπ) διαπιστώνω ότι η χρήση αλοιφαδόρου έχει κάποιους βασικούς κανόνες σχετικά απλούς να ακολουθηθούν.Πιο δύσκολη στην όλη φάση φαίνεται να είναι η εκτίμηση της κατάστασης του αυτοκινήτου και η επιλογή των σωστών αλοιφών και των pads παρα η χρήση του αλοιφαδόρου ως μηχάνημα.Ίσως λοιπόν προχωρήσω σε μια αγορά αλοιφαδόρου κ για αρχή χρησιμοποιήσω τα πιο μαλακά pads και μια ψιλή αλοιφή για να μην κάνω κάποια σοβαρή ζημιά, ακόμα κ αν δεν πετύχω το καλύτερο αποτέλεσμα.Εξάλλου μόνο τον κόπο που θα μου γλιτώσει από το πέρασμα με το χέρι μου αρκεί για την ώρα.
Το μόνο που θα ήθελα να ρωτήσω είναι οι ελάχιστες στροφές που θα πρέπει να δουλέψω στην αρχή ως αρχάριος ωστέ με μια ψιλή αλοιφή κ ένα μαλακό pad να μην ανεβάσω πολύ τη θερμοκρασία του βερνικιού.Να ελαχιστοποιήσω δλδ την πιθανότητα ζημιάς.Οι 1000 στροφές π.χ. είναι καλές ή πρέπει να πέσω πιο κάτω οπωσδήποτε;Παράδειγμα ο παρακάτω αλοιφαδόρος ειναι μια καλή αρχή;
http://youtools.gr/index.php?route=prod ... stprice.gr