Τώρα είναι Πέμ Μαρ 28, 2024 7:01 pm

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




 Σελίδα 1 από 1 [ 5 Δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Βαφές αυτοκινήτου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 29, 2008 11:58 am 
Ιδιοκτήτης CarDetailing.gr
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 26, 2008 12:56 pm
Δημοσιεύσεις: 1560
Τοποθεσία: Ηλιούπολη - Αθήνα
Ένα θέμα το οποίο δεν είναι guide αλλά πολύ πιο γενικό (απλά προς στιγμή δεν υπάρχει αντίστοιχη κατηγορία)

Οι βαφές αυτοκινήτου χωρίζονται σε δύο κύριες κατηγορίες (και όχι αυτή δεν είναι μεταλλικές και μη μεταλλικές άσχετα με το τι έχει επικρατήσει στις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων). Ένα αυτοκίνητο μπορεί να έχει βαφή μονής ή βαφή διπλής. Η διαφορά έχει να κάνει με τον τρόπο βαφής του αυτοκινήτου. Κάθε μεταλλικό τμήμα του αυτοκινήτου αρχικά περνιέται με αστάρι (ώστε να «πιάσει» καλά η βαφή πάνω του.

Στην συνέχεια αν το αυτοκίνητο έχει βαφή μονής ψεκάζετε πάνω στο αστάρι ένα μείγμα από χρώμα αναμειγμένο με βερνίκι αυτοκινήτου (paint transfer) και η διαδικασία του βαψίματος ολοκληρώνεται (single paint). Όταν γυαλίζουμε ένα αυτοκίνητο με βαφή μονής είναι λογικό το σφουγγάρι του αλοιφαδόρου να γεμίζει με το χρώμα του αυτοκινήτου (paint transfer) (δεν πρέπει να φοβίζει).

Εικόνα

Στην βαφή διπλής πάνω στο αστάρι ψεκάζεται ένα στρώμα χρώματος (ΧΩΡΙΣ βερνίκι) στην συνέχεια πάνω στο στρώμα χρώματος ψεκάζεται διάφανο βερνίκι (από εκεί έχουν πάρει το όνομα τους οι βαφές διπλής και clearcoat paint). Κατά το γυάλισμα αυτοκινήτου με βαφή διπλής δεν λερώνονται τα σφουγγάρια του αλοιφαδόρου με το χρώμα του αυτοκινήτου αφού ουσιαστικά αυτό που αφαιρείται είναι ένα μικρό μέρος της επιφάνειας του βερνικιού το οποίο είναι διάφανο.

Εικόνα

Ο διαχωρισμός μεταλλικό και μη μεταλλικό που έχει επικρατήσει δεν έχει να κάνει με τον τρόπο βαφής απλά στα μεταλλικά χρώματα η στρώμα βαφής περιέχει μέσα τα λεγόμενα metal flake είναι οι «νιφάδες» που αντανακλούν το φως. Τα μεταλλικά χρώματα σε καμμία περίπτωση δεν έχουν μεγαλύτερη αντοχή στο χρόνο, η αντίληψη αυτή επικράτησε την εποχή όπου όποιο χρώμα δεν ήταν μεταλλικό συνήθως ήταν και βαμμένο με βαφή μονής, η οποία είναι πιο επιρρεπής στην ατμοσφαιρική οξείδωση. Το μεγαλύτερο ποσοστό των αυτοκινήτων που παράγονται σήμερα έχουν βαφή διπλής.



_________________
Δημήτρης
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βαφές αυτοκινήτου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 23, 2008 3:16 pm 
Νέο Μέλος

Εγγραφή: Τρί Οκτ 21, 2008 12:22 pm
Δημοσιεύσεις: 8
Να ρωτήσω, θα μπορούσαμε να βερνικόσουμε όλο το αμαξι μας ξανα ύστερα απο 5-10 χρονια π.χ. από την αγορά του,ώστε να ξαναφρεσκαριστεί? Σε ένα φιλο μου που βερνικοσε καπο και προφυλακτηρα,εδειχναν σαν ξαναβαμμενα αυτα τα κομματια σε σχέση με το υπόλοιπο αμάξωμα!! Λακκουβίτσες κτλ δεν φυγαν,αλλα δεν φαινονταν ευκολα,και απο τη στιγμη που με τις γυαλιστικες κρεμες χαλαμε το βερνικι,δε θα ήταν καλο αυτο? Από άποψη ενναλακτικης,όχι ξαναβάψιμο δλδ αφου εχει διαφορα στην τιμη το να βάψεις από το να ρίξεις μόνο βερνικι... Επίσης,όταν το χρωμα του αυτοκινητου ξεθωριάζει,στην ουσία τι γίνεται? Χαλάει το βερνίκι ή και η μπογια απο κάτω? Μιλαω πάντα για διπλης,όπου τ αμαξι εχει ξεχωριστα μπογια και απο πάνω βερνικι.


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βαφές αυτοκινήτου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Οκτ 23, 2008 8:16 pm 
Ιδιοκτήτης CarDetailing.gr
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 26, 2008 12:56 pm
Δημοσιεύσεις: 1560
Τοποθεσία: Ηλιούπολη - Αθήνα
πολλές ερωτήσεις μαζεμένες!!!

1) Όχι δε συνίσταται να περάσουμε το αυτοκίνητο με σκέτο βερνίκι, διότι το αποτέλεσμα θα απέχει πολύ από το επιθυμητό. Ένας από τους πολλούς λόγους...για να πιάσει το βερνίκι θα πρέπει να τρίψουμε με ένα ντουκόχαρτο, αν μετά περάσουμε με βερνίκι πολύ απλά θα έχουμε ένα θολό αυτοκίνητο.
2) Το βερνίκι το "χαλάμε" (μικραίνει το πάχος του) όσο γυαλίζουμε, ΑΛΛΑ υπό φυσιολογικές συνθήκες και με σωστή χρήση με δύο γυαλίσματα το χρόνο το αυτοκίνητο το βερνίκι θα φτάσει και θα ξεπεράσει την συνολική διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου. (καλά για γυάλισμα με το χέρι δεν το συζητώ εκτός και αν γυαλίζεις με καμιά σμυδυραλοιφή δεν πρόκειται να τελειώσεις το βερνίκι ποτέ)
3) Τα σύγχρονα χρώματα αυτοκινήτου ΔΕΝ ξεθωριάζουν Α)ή χαλάει το βερνίκι (σαν να ξεφλουδίζει) και μετά από λίγο το χρώμα χωρίς προστασία τα παίζει Β) ή από το υπερβολικό αράχνιασμα θολώνει Γ) ή σωματίδια διαπερνούν το βερνίκι και οξειδώνουν το στρώμα του χρώματος από κάτω.



_________________
Δημήτρης
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βαφές αυτοκινήτου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 03, 2017 4:56 pm 
Νέο Μέλος

Εγγραφή: Δευτ Ιουν 12, 2017 10:29 am
Δημοσιεύσεις: 10
Καλησπέρα, έχω ρωτήσει κ σε άλλο θέμα στο φόρουμ αλλά δεν έλαβα ακόμη απάντηση. Το βερνίκι μετά απο πόση ώρα μπορούμν να το ρίξουμε αφού ρίξουμε δύο με τρία χέρια χρώμα ανάλογα;


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Βαφές αυτοκινήτου
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 04, 2017 12:19 pm 
Σφουγγάρι - Κουβάς
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ Οκτ 06, 2014 4:02 pm
Δημοσιεύσεις: 41
καλησπέρα...ξέρει κάποιος αν με αερογράφου μοντελισμού ακροφύσιο 0.3 θα μπορέσω να ψεκάσω αστάρι- το μεταλλικό χρώμα με την πέρλα και βερνίκη μέτα? ξέρω οτι κανονικά θέλει από 1.2-1.5 ακροφύσιο αλλά αν χρησιμοποιήσω thinner? να λεπτίνει το χρώμα δλδ?


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 Σελίδα 1 από 1 [ 5 Δημοσιεύσεις ] 

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε: