Τώρα είναι Σάβ Απρ 27, 2024 2:02 pm

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




 Σελίδα 1 από 1 [ 2 Δημοσιεύσεις ] 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: προσοχη στη θερμοκρασια κατα το γυαλισμα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 30, 2020 1:12 pm 
Detailing Guru

Εγγραφή: Τρί Σεπ 12, 2017 5:02 pm
Δημοσιεύσεις: 1754
Καλησπερα παιδια ,
θα ηθελα να πω καποια πραγματακια για την αναπτυξη θεμροκρασιας κατα τη διαρκεια γυαλισματος, στην περιοχη στην οποια γυαλιζουμε(section pass).

Πρωτα να ξαναθυμηθουμε καποια πραγματακια ,
Το στρωμα που υπαρχει πανω απο το μεταλλο του σκελετου ενος αυτοκινητου αποτελειτε χοντρικα απο 3 στρωσεισ.(πλεον μετα απο το 1990 περιπου οπου, εγκαταληφθηκε το single stage αν και το συνανταμε σε φανοποιεια)..............
1. primer(ασταρι)
2. base coat ( βασικο χρωμα απλο μεταλλικο κ.τ.λ)
3. clear cat( βερνικι)

η καθε μια απο αυτεσ τισ 3 στρωσεις , εχεισ τα δικα του χαρακτηριστικα, τη δικη τησ ελαστικοτητα και ικανοτητα να διατσελεται και να συστελεται σε ταχυτητα και σε διαδρομη, και σε διαρκεια επαναφορας.(αναλογα και την ποιοτητα τη χρονολογια κατασκευησ κ.τ.λ)
αυτο πρεπει να το εχουμε υποψιν μας παντα κατα τη διαρκεια του γυαλισματος.
Αυτε οι τρεισ στρωσεις λοιπον αντιδρουν διαφορετικα στην ιδια θερμοκρασια ,μπορει να κανουν συστολη και διαστολη σε διαφορετικους χρονους και εκτασεις μεταξυ τους, κατι που σε πολλες περιπτωσεις οδηγει καποιο layer εξαιτιασ τισ διαφορικησ αυτησ συμπεριφορας να οδηγησει σε καποιο τοπικο failure που μπορει να μην εμφανιστει εκεινη τη στιγμη αλλα μετα απο μηνεσ.(contraction failure).........(δε μιλαω για burn clear, αλλα για τοπικη αποσπαση καπου layer απο τα υπολοιπα.

επισης δευτερο θεμα που πρeπει να προσεχουμε με τη θεμροκρασια που ανεβαζουμε σε ενα πανελ ειναι οτι τοπικα αν αυξανουμε πολυ τη θεμροκρασια , το βενρικι τοπικα μαλακωνει, αυτο δυσκολευει την τριβη με την αλοιφη και το pad................
αν μπορω να δωσω μια αναλογια..........αν ενα κρυο πανελ ειναι σan ενα παγακι και με το γυαλισμα ειναι σαν να προσπαθουμε να το τριψουμε με γυαλοχαρτο.................τοτε η τριβη μασ θα ειναι πολυ καλη και σωστη αλλα....ενα πολυ πολυ ζεστο panel ειναι σα ζελεδακι και οταν προσπαθουμε να το τριψουμε με ενα γυαλοχαρτο θα ειναι σα να το τραβαμε και αυτο να μη θελει να τριφτει...................
(μπορει ακυρη αναλογια αλλα αυτη βρηκα)


Παντα προσοχη στην αυξηση της τοπικης θερμοκρασιας, επιλεγετε συνδιασμουσ αλοιφησ pad που θα φερνουν το ιδιο αποτελεσμα με την μικροτερη αυξηση της θερμοκρασιας.

Ερωτηση: To προβλημα που αναφερεις Μαρκο αν ειναι ετσι τοτε δε θα ειχαμε προβλημα τα καλοκαιρια που τα πανελ στην Ελλαδα και σε ειδικα μαυρο αμαξι φτανουν τρομακτικεσ θερμοκρασιες και ομωσ δε βλεπουμε τετοια προβληματα........

Απαντηση: πολυ σωστη παρατηρηση...........
ομωσ πρeπει να θυμηθουμε το εξης..........ενα aμαξι σε εντoνη ηλιοφανεια καλοκαιριου θα διασταλει ΟΛΟ μαζι σαν ολοτητα ........θα αναπτυχθει η θεμροκρασια σιγα σιγα και σχεδον ταυτοχρονα σε ολο το αυτοκινητο και αντιστοιχα θα εχουμε σιγα σιγα πτωση της θερμοκρασιας οταν φυγουμε απ τον ηλιο παλι σε χρονουσ που επιτρεπουν στισ στρωσεισ να επανελθουν.

Γιατι αυτο ακριβωσ υπαρχει μεγαλο θεμα με την αναπτυξη θεμροκρασιας κατα το γυαλισμα σε ΕΝΑ και μονο section που κανουμε γυαλισμα.

φανταστειτε λοιπον οτι σε μια πολυ μικρη τοπικη περιοχη μεσα σε μερικα λεπτα καθωσ κανουμε τα περασματα ,τοπικα και πολυ αποτομα ανεβαζουμε κατακορυφα τη θερμοκρασια την ιδια στιγμη που 5-10 εκατοστα πιο διπλα γυω γυρω η θερμοκρασια ειναι 10-20 βαθμουσ λιγοτερη............

εκει μπορουν να δημιουργηθουν προβληματα, θελει πολυ προσοχη , γιατι μπορει να μη φανουν εκεινη τη στιγμη αλλα μελλοντικα..........η αυξηση τησ θερμοκρασια εκτοσ απο βλαβεσ , πιο συχνα ριχνει την αποτελεσματικοτητα τησ διορθωσης μας ....και γενικα να προσπαθειτε αναλογα με το μηχανημα τα pads και τισ τεχνικες σας να κρατατετ τη θερμοκρασια οσο μπορειτε χαμηλοτερα.

Επισης με την διαδοση των DA και τησ μεγαλης ελειψης δυναμησ τους στη βαρια διορθωση, τα Pads μικροινας ειναι πολυ διασημα πλεον και χρησημοπουνται κατα κορον για να δωσουν μεγαλυτερη κοπτικοτητα στον DA.

Θελουν προσοχη, γενικα τα mf PADs να χρησημοποιουνται με συνεση στα περασματα , προσεχοντασ παντα τη θερμοκρασια να μην ανεβαινει πολυ
ειδικα σε πολλαπλα περασματα στο ιδιο σημειο,(παλι δε μιλαμε για burns τυπου rotary προβληματα ....αλλα να κραταμε παντα τη θερμοκρασια χαμηλα οσο γινεται)
ειτε εμπειρικα ειτε με μηχανημα να παρακολουθειτε τη θερμοκρασια, με το χερι η οπωσ νομιζεται και να προσαμοζεται τισ τεχνικεσ σας, ειτε αλλαζοντας πανελ πιο συχνα και να απενερχεστε ειτε βλεποντασ ποιοσ συνδιασμοσ δε σας ανεβζαει θεμροκρασιες ειτε οτιδηποτε στην τεχνικη σας εχει σαν αποτελεσμα λιγοτερη θερμοκρασια ειναι παντα μια καλη τεχνικη,
και μιαλω για ολα τα pads κια τα σταδια που μπορει να κανετε..........

παντα χαμηλοτερη θερμοκρασια..............παντα ειναι καλυτερα...............

Αν χρησημοποιειτε da, σας συμβουλευω σιγα σιγα βαλτε στην τεχνικη σας και δοκιμαστε DA wool pads, η βιομηχανια αργοπορημενα λιγο ειδε το κενο και τα προβληματα
και εχουν βγει πολυ ποιοτικα wool pads για DAs, με πολυ καλη κοπτικοτητα και κρατωντας χαμηλα τη θεμοκρασια σε συγκριση. Χωρισ να εχουν τα θεματα των twisted wool του rotary σοσ γινεται.

ολα εοχυν τισ θεσης τους ολες οι τεχνικες, τα μηχανηματα, οι αλοιφες, οι διαδικασιες τα Pads.................επιλεγεται παντα το συνδιασμου που σασ δινει λιγοτερη αυξηση θερμοκρασιας................................


καλα γυαλισματα φιλια



_________________
YOUTUBE CHANELL
https://www.youtube.com/channel/UCAHnoN ... jLU3Kh-bvw
fb Page
https://www.facebook.com/MDetailingcars
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: προσοχη στη θερμοκρασια κατα το γυαλισμα...
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Φεβ 07, 2020 2:21 pm 
Detailing Guru

Εγγραφή: Τρί Σεπ 12, 2017 5:02 pm
Δημοσιεύσεις: 1754
...................ξεχαα

10-17ευρω απο Ελλαδα ξεκινανε τα θερμικρασιομετρα ΙR και ειναι αξιοτιμα αρκετα αν κανετε αρκετα γυαλισματα και θελετε να επενδυσετε σε εναν μετρητη για να ελεχεται τισ θερμοκρασιεσ σας.



_________________
YOUTUBE CHANELL
https://www.youtube.com/channel/UCAHnoN ... jLU3Kh-bvw
fb Page
https://www.facebook.com/MDetailingcars
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 Σελίδα 1 από 1 [ 2 Δημοσιεύσεις ] 

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε: