Τώρα είναι Πέμ Μάιος 09, 2024 3:35 pm

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




 Σελίδα 3 από 3 [ 26 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: γιάλισμα και κερωμα πάνω σε κέρωμα? (απορία)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 31, 2010 5:10 pm 
Rotary Master
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 05, 2009 6:17 pm
Δημοσιεύσεις: 937
Driver_M έγραψε:
Nα ρωτήσω κι εγώ κάτι?

Σκέφτομαι να χρησιμοποιήσω τη χρυσή 1Ζ με polishing pad (το λευκό της Lake country) και rotary αλοιφαδόρο. Υπάρχει πρόβλημα να χρησιμοποιήσω την αλοιφή αυτή με αλοιφαδόρο (γιατί αναφέρεται ως αλοιφή αφαίρεσης γρατζουνιών με χρήση για το χέρι)? Επίσης, περίπου στις πόσες στροφές να τη δουλέψω και για πόση ώρα, ώστε να μην κάνω ζημιά? Σκέφτομαι να δουλέψω από 1000 μέχρι 1500, αλλά δεν ξέρω πόσο να επιμείνω.
Έχω λίγο άγχος, γιατί είναι πολύ δυνατή αλοιφή και φοβάμαι μην κάνω βλακεία. Από την άλλη, όσο κι αν δούλεψα την πράσινη (δύο χέρια με το άσπρο polishing pad), κάτι μικρογρατζουνιές και αράχνες που ήθελα, δεν τις αφαίρεσε εντελώς, οπότε η χρυσή είναι μονόδρομος. Deathlok, την έχεις χρησιμοποιήσει ποτέ με rotary και αν ναι, πως σου φάνηκε? Σπάει γρήγορα, δουλεύεται εύκολα?

Μετά πρόκειται να περάσω πράσινη 1Ζ ή srp, για να φύγουν θαμπάδες που τυχόν να αφήσει η χρυσή, αφού το αυτοκίνητο που θα δουλέψω θα είναι μαύρο.


Kανείς ρε παιδιά? Να τη χρησιμοποιήσω τη χρυσή ή θα πάει άκλαφτο το χρώμα? Απλά η πράσινη δεν βγάζει σχεδόν τίποτα, οπότε για χοντρή αράχνη κλπ δεν πρόκειται να κάνει το παραμικρό! Τι λέτε?



_________________
Άρης

BMW 320i E90
peugeot 207
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: γιάλισμα και κερωμα πάνω σε κέρωμα? (απορία)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 31, 2010 6:54 pm 
Ιδιοκτήτης CarDetailing.gr
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 26, 2008 12:56 pm
Δημοσιεύσεις: 1560
Τοποθεσία: Ηλιούπολη - Αθήνα
Καλύτερα όχι. Η χρυσή είναι κατά την γνώμη μου αρκετά πιο χοντρή από την πράσινη δλδ πηδάς αρκετά στάδια. Πρέπει να βρεις κάτι ενδιάμεσο.



_________________
Δημήτρης
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: γιάλισμα και κερωμα πάνω σε κέρωμα? (απορία)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 31, 2010 7:38 pm 
Rotary Master
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 05, 2009 6:17 pm
Δημοσιεύσεις: 937
Δημήτρη, αυτό που με ενδιαφέρει δεν είναι τόσο το να φάω κάμποσο βερνίκι παραπάνω (αφού το αμάξι δεν έχει γυαλιστεί ποτέ ξανά οπότε έχει περιθώρια και είναι opel που έχουν σκληρό βερνίκι), αλλά να μην κάνω ανεπανόρθωτη ζημιά στο χρώμα.

Παίζει αυτός ο κίνδυνος με τη χρυσή, στροφές μέχρι 1500 και polishing pad? Αν όχι, τότε θα τη χρησιμοποιήσω. Αν είναι όμως να γίνουν ολογράμματα, φεγγάρια και να φάω πάρα πολύ βερνίκι, τότε να μην το ρισκάρω.

Επίσης, η θολούρα που ενδέχεται να δημιουργηθεί από τη χρυσή (είναι και μαύρο το αμάξι), θα φύγει με την πράσινη ή την srp, ή μπορεί να χρειαστώ κάτι πιο δυνατό? Και τέλος, τις αλοιφές (μεσαίες-ψιλές) που θα χρησιμοποιήσω για να φύγουν οι θαμπάδες της χοντρής, να τις περάσω με polishing pad, ή finishing?

Συγνώμη προκαταβολικά για το πρήξιμο...



_________________
Άρης

BMW 320i E90
peugeot 207
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: γιάλισμα και κερωμα πάνω σε κέρωμα? (απορία)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 31, 2010 9:33 pm 
Ιδιοκτήτης CarDetailing.gr
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 26, 2008 12:56 pm
Δημοσιεύσεις: 1560
Τοποθεσία: Ηλιούπολη - Αθήνα
Με την χρυσή, μέτριο χειριστή, μαύρο αυτοκίνητο και περιστροφικό αλοιφαδόρο τα ολογράμματα τα έχεις στο τσεπάκι σου (εκτίμηση δική μου). Βέβαια το ολογράμματα σε χοντρή αλοιφή δεν είναι και η καταστροφή του κόσμου (μερικές φορές είναι και αναμενόμενο "πρόβλημα" που αντιμετωπίζεται). (για παράδειγμα εδώ... viewtopic.php?f=18&t=28&p=528&hilit=fiesta#p528 δεν με ενόχλησαν οι ανταύγειες να βγάλω ένα σχετικά καλό τελικό αποτέλεσμα)


Τώρα για δεύτερη αλοιφή....ξέχνα το SRP πολύ καλό για το χέρι για αλοιφαδόρο είναι πολύ ήπιο δεν αξίζει. Την πράσινη την 1Ζ δυστυχώς δεν την έχω δουλέψει παρά ελάχιστα οπότε δεν μπορώ να ξέρω αν είναι αρκετή για την δουλειά που την θες. Στο αμερικάνικο site της 1Ζ σε κάποια αυτοκίνητα που κάνουν λένε πως είναι οκ.

Γενικά από ότι έχω καταλάβει το αυτοκίνητο δεν είναι σε πολύ καλή κατάσταση οπότε δοκίμασε σε ένα κομμάτι (έστω μισό φτερό) να δεις τι γίνετε αν δεις ότι δεν σε "παίρνει" στην χειρότερη θα έχεις ένα αυτοκίνητο με κύκλους αράχνη και ένα φτερό "άσχημα" γυαλισμένο....δεν είναι και η συντέλεια του κόσμου.

Τώρα για τα σφουγγάρια. Εγώ χρησιμοποιώ της meguiars και πλέον κατά κύριο λόγω το polishing pad. Για την πράσινη ειδικά μετά την χρυσή προτείνο το polishing pad και όχι το finishing pad. Αν σου αφήσει micro marring τότε γύρνα σε finishing pad και ακόμα πιο ψιλή αλοιφή (επειδή είσαι οπαδός της 1Z την κόκκινη (αν και είναι πραγματικά πάρα πολύ ήπια :P ))



_________________
Δημήτρης
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: γιάλισμα και κερωμα πάνω σε κέρωμα? (απορία)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 31, 2010 10:14 pm 
Rotary Master
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 05, 2009 6:17 pm
Δημοσιεύσεις: 937
Έτσι σκέφτηκα κι εγώ, να ξεκινήσω από κανά χαμηλό σημείο που να μη πολυφαίνεται και μετά να δω αν θα συνεχίσω.

Και μια τελευταία ερώτηση. Επειδή το αποτέλεσμα στο fiesta ήταν πολύ καλό και το agila που θέλω να γυαλίσω έχει πάνω κάτω ίδια προβλήματα (και θέλω ίδιο αποτέλεσμα), θέλω να μου πεις στις πόσες στροφές δούλεψες τον rotary και για πόση ώρα (εγώ σκέφτομαι 1000 για αρχή και αφού σπάσει η αλοιφή, 1500). Η λαμαρίνα είχε ζεσταθεί αρκετά κατά τη διαδικασία, ή δεν επέμεινες πολύ? Για να ξέρω κι εγώ πόσο να επιμείνω.

Σε ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις, αλλά το :plss: είναι ύπουλη διαδικασία και μπορεί να κάνει από θαύματα μέχρι εγκλήματα πάνω στο χρώμα και δε θέλω να γίνω εγκληματίας... :lol:



_________________
Άρης

BMW 320i E90
peugeot 207
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: γιάλισμα και κερωμα πάνω σε κέρωμα? (απορία)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Μαρ 31, 2010 10:31 pm 
Ιδιοκτήτης CarDetailing.gr
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 26, 2008 12:56 pm
Δημοσιεύσεις: 1560
Τοποθεσία: Ηλιούπολη - Αθήνα
γενικά οι 1Ζ δεν θέλουν πολλές στροφές οπότε μείνε στις 1200 στροφές. Η λαμαρίνα μπορεί να ζεσταθεί αλλά σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να είναι τόσο ζεστή ώστε να είναι ενοχλητικό να κρατάς το χέρι σου πάνω της.



_________________
Δημήτρης
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 Σελίδα 3 από 3 [ 26 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 16 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε: