Τώρα θυμήθηκα είναι η λίστα που συζητάγαμε την προηγούμενη εβδομάδα
.
Γενικές οδηγίες βάσει αυτών που πήρες.
1) Το θέμα πηλός πιστεύω δεν έχει σκοτεινά σημεία έχει υπεραναλυθεί.
2) Για το γυάλισμα τώρα υπάρχουν πάρα πολλές τεχνικές παραλλαγές κτλ κτλ αλλά θα πω ότι πιο απλό για ένα καλό αποτέλεσμα. Ξεκινάς στο saxo με το polishing pad και την Μ80. Την πρώτη φορά και μόνο την πρώτη φορά που το σφουγγάρι σου δεν θα έχει αλοιφή θα βάλεις αρκετή πάνω του. (ένα μεγάλο Χ με πάχος γραμμής περίπου 4 χιλιοστά). ΜΕ σβηστό το μηχάνημα θα απλώσεις την αλοιφή σου σε μία σχετικά μικρή περιοχή (περίπου το 1/5 του καπό του saxo) μετά θα βάλεις το μηχάνημα σου στο 2 και θα απλώσεις ακόμα πιο ομοιόμορφα την αλοιφή σου στην περιοχή αυτή καλύπτωντας την μία φορά. Αφού έχει ένα ομοιόμορφο φιλμ αλοιφή παντού βάλε τον αλοιφαδόρο στο 4-5 και ξεκινάς να δουλέυεις την αλοιφή μέχρι να σπάσει.
1) Δεν συνεχίζεις να γυαλίζεις αφού η αλοιφή σπάσει
2) Ασκείς μία μικρή πίεση στον αλοιφαδόρο (Το βάρος του μηχανήματος και λίγο ακόμα)
3) Κινείς τον αλοιφαδόρο σχετικά αργά (τώρα δεν μπορώ να σου δώσω κάτι πιο συγκεκριμένο για να καταλάβεις)
4) Κινείς τον αλοιφαδόρο πάνω κάτω ή δεξιά αριστερά και κάθε νέα κίνηση σου επικαλύπτει το προηγούμενο πέρασμα κατά 50%.
Αφού σπάσει η αλοιφή σκουπίζεις αμέσως και ελέγχεις αν το αποτέλεσμα είναι εντάξει. Αν όχι ξαναδοκιμάζεις άλλη μία φορά (μόνο την πρώτη φορά βάζεις πολύ αλοιφή από εδώ και πέρα βάζεις στα τέσσερα άκρα ποσότητα ίση με τέσσερα σπόρια αρακά (μεγάλα
:P:P).
Αν πάλι το αποτέλεσμα δεν σε ικανοποιεί θα πάρεις ένα καθαρό polishing pad και θα βάλεις την Μ83 και πάλι τα ίδια (επειδή ουσιαστικά ανεβαίνεις σε αλοιφή μπορείς να χρησιμοποιήσεις και το ίδιο pad)
Τώρα εδώ θέλει λίγη προσοχή το αποτέλεσμα μπορεί να μην σε ικανοποιεί να μην πρέπει να ανέβεις όμως και άλλο σε pad - αλοιφή αλλά να κατέβεις.....πρέπει να αξιολογήσεις αν αυτό που έμεινε είναι μικρογρατσουνιές από την πιο σκληρή αλοιφή που θα πρέπει να περάσεις την M80 με polishing ή finishing pad, ή είναι παλιές βαθιές αράχνες που θα σε "αναγκάσουν" να πας στο cutting pad με Μ83.
Για το κέρωμα δεν έχω να πω σχεδόν τπτ. Αν θες με μηχάνημα θα το βάλεις στο finishing pad (λίγη ποσότητα είναι πολύ βασικό) θα το απλώσει με ταχύτητα στο 2 άντε 2.5 θα το αφήσεις περίπου 10 λεπτά (βασικά κάνε όλο το αυτοκίνητο και ξεκίνα να το βγάζεις ανάποδα) και θα το βγάλεις με το χέρι με ένα μαλακό mf.
(εγώ προτιμώ πάντως να το περνάω με το χέρι)
Αυτά σε γενικές γραμμές.