Τώρα είναι Σάβ Απρ 27, 2024 8:30 am

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




 Σελίδα 1 από 3 [ 27 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: προβλημα με "σταμπες"
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 15, 2010 6:39 pm 
Wax in - Wax out
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Ιουν 15, 2010 6:30 pm
Δημοσιεύσεις: 58
καλησπέρα παιδιά

να σας πω το πρόβλημα μου αν μπορείτε να με βοηθήσετε....

έχω "σταμπες" λευκές στο αμαξι......όποτε βρέχει μου αφήνει τέτοιες....
δεν φεύγουν τίποτα παρά μόνο μετά από πολλα-πολλα πλυσίματα η βροχές κτλ
σήμερα δοκίμασα με μια κρέμα της AUTOGLYM την paint renovator αλλά μετά από καμία ώρα τρίψιμο
μόνο ενα 60% της "βρομας" (σταμπες κτλ) καθάρισε.....

το ερώτημα μου είναι το εξής.....να πάρω εναν αλιφαδορο (εχει ο κουμπαρος μου)
και αν συνεχιζω με AUTOGLYM η να παρω ενα clay bar (πηλος) ?? ?

τι από τα 2 θα κανει καλύτερη δουλειά
καλύτερο καθάρισμα δλδ...

το αμάξι είναι 10 ετών βαμμένο και είναι κόκκινο μονής



_________________
Εικόνα
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: προβλημα με "σταμπες"
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 15, 2010 9:33 pm 
Detailing Guru
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Απρ 02, 2009 8:31 pm
Δημοσιεύσεις: 2523
Τοποθεσία: Πειραιας
το paint renovator είναι πολύ χοντρή αλοιφή και γενικά αποτελεί τελευταία λύση.
καλύτερα ξεκίνα με τον πηλό και μετά χρησιμοποιείς γυαλιστικά αν δεν δουλέψει.
αλλά από τη στιγμή που είναι μονής το χρώμα είναι πιθανό να έχει οξειδωθεί. το παθαίνουν με τον καιρό και επανέρχονται με γυάλισμα.
μου φαίνεται πολύ περίεργο να φεύγουν οι στάμπες με τα πλυσίματα, και να μην φεύγουν αμέσως με μία τόσο χοντρή αλοιφή.
ίσως να χρησιμοποιείς λάθος τεχνική. την αλοιφή τη δούλεψες πάνω στην επιφάνεια ή την άπλωσες και μετά από λίγο τη σκούπισες?



_________________
Εικόνα
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: προβλημα με "σταμπες"
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 16, 2010 12:48 am 
Wax in - Wax out
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Ιουν 15, 2010 6:30 pm
Δημοσιεύσεις: 58
την δούλεψα με micro fiber πανακι δεν την απλωσα και απλα την σκουπισα......
μου έβγαλε ένα καφέ χρώμα στο πανάκι.....(λογικο) διάβασα και εδώ τοπικ έτσι δεν έβαζα πολύ αλλά λίγη ώστε να δουλεύετε

δεν έχω κάνει όλο το αμάξι...άπλα δοκίμασα στην οροφή και το καπο απο την μια πλευρά....λόγο
οτι φοβόμουν μην κάνω ζημιά...δεν έβαζα ιδιαίτερα δύναμη...άπλα έκανα πολλές επαναλήψεις με μετρια δυναμη...
κοιτώντας το αμάξι στην γυαλάδα του....έχει καθαρίσει πολύ...σχετικά με την "βρόμικη" πλευρά
έχει φύγει και το "φιλμ" βρόμας...κάτι σαν "νέφος" ....οι περισσότερες στάμπες έχουν φύγει
αλλά αρκετές επιμένουν να είναι εκεί! :x .....δλδ για να καθαρίσει τελείως θα πρέπει να τρίψω
δεν ξέρω και εγώ πόσες ώρες.....για αυτό και ρώτησα ...αν είναι να δανειστώ αλιφαδορο η να πάω σε πηλο

όποτε λες να πάω σε πηλο....



_________________
Εικόνα
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: προβλημα με "σταμπες"
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 16, 2010 1:09 am 
Detailing Guru
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Απρ 02, 2009 8:31 pm
Δημοσιεύσεις: 2523
Τοποθεσία: Πειραιας
αν θες τη γνώμη μου μην παρακάμψεις σε καμία περίπτωση τον πηλό.
βγάλε πρώτα ότι βγαίνει με τον πηλό, και η ζωή σου θα είναι πολύ πιο εύκολη όταν έρθει η ώρα να γυαλίσεις.
λογικά πρέπει να έχεις οξείδωση (αυτό το νέφος που λες) και πρέπει να σου έχει δημιουργήσει etching το νερό (όπως κάνει η κουτσουλιά αλλά πιο επιφανειακό).
τι αλοιφαδόρος είναι? αν ειναι αυτοί οι στρογγυλοί του πράκτικερ με το τεράστιο pad τότε δεν θα καταφέρεις και πολλά, και ίσως κάνεις καλύτερη δουλειά με το χέρι και ένα καλό applicator (αυτά τα στρογγυλά σφουγγαράκια... έχει και το praktiker κάτι τέτοια με mf και είναι αρκετά καλά για τέτοιες δουλειές).
αν είναι ρόταρυ αλοιφαδόρος τότε κάτσε θέλει προσοχή γιατί σε μαλακό χρώμα και με χοντρή αλοιφή, ίσως κάνεις περισσότερο κακό παρά καλό.



_________________
Εικόνα
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: προβλημα με "σταμπες"
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 16, 2010 8:11 am 
Ιδιοκτήτης CarDetailing.gr
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 26, 2008 12:56 pm
Δημοσιεύσεις: 1560
Τοποθεσία: Ηλιούπολη - Αθήνα
Βάλε μερικές καλές φωτογραφίες.....ΤΩΡΑ.

Το autoglym θα το άφηνα στην άκρη αφού μιλάμε για single stage (τουλάχιστον για την ώρα)

Θα κάνω μια εκτίμηση χωρίς να δω φωτογραφίες ότι μάλλον έχει οξειδωθεί το χρώμα σου, οπότε χρειάζεσαι γυάλισμα με κάτι πιο ήπιο.

Οι στάμπες τι μέγεθος έχουν;



_________________
Δημήτρης
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: προβλημα με "σταμπες"
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 16, 2010 8:24 am 
Wax in - Wax out
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Ιουν 15, 2010 6:30 pm
Δημοσιεύσεις: 58
θα κοιτάξω σήμερα να ανεβάσω το απόγευμα φώτος να δείτε.....
οι στάμπες εχουν διάφορα μεγέθη και σχήματα......χοντρικά ξεκινάνε
απο το μέγεθος 2 λεπτου...και φτάνουν έως και το 2πλασιο των 2 ευρω....
έχουν ένα χρώμα σαν άλατα λευκό....σαν αν έχει στεγνώσει νερό και έχει αφήσει
σημάδι...

θα τις δείτε και στις φώτο οταν ανεβασω

σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας



_________________
Εικόνα
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: προβλημα με "σταμπες"
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 16, 2010 8:29 am 
Wax in - Wax out
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Ιουν 15, 2010 6:30 pm
Δημοσιεύσεις: 58
haris_k έγραψε:
αν θες τη γνώμη μου μην παρακάμψεις σε καμία περίπτωση τον πηλό.
βγάλε πρώτα ότι βγαίνει με τον πηλό, και η ζωή σου θα είναι πολύ πιο εύκολη όταν έρθει η ώρα να γυαλίσεις.
λογικά πρέπει να έχεις οξείδωση (αυτό το νέφος που λες) και πρέπει να σου έχει δημιουργήσει etching το νερό (όπως κάνει η κουτσουλιά αλλά πιο επιφανειακό).
τι αλοιφαδόρος είναι? αν ειναι αυτοί οι στρογγυλοί του πράκτικερ με το τεράστιο pad τότε δεν θα καταφέρεις και πολλά, και ίσως κάνεις καλύτερη δουλειά με το χέρι και ένα καλό applicator (αυτά τα στρογγυλά σφουγγαράκια... έχει και το praktiker κάτι τέτοια με mf και είναι αρκετά καλά για τέτοιες δουλειές).
αν είναι ρόταρυ αλοιφαδόρος τότε κάτσε θέλει προσοχή γιατί σε μαλακό χρώμα και με χοντρή αλοιφή, ίσως κάνεις περισσότερο κακό παρά καλό.


κατά 90% πρέπει να μου έχει συμβεί αυτο που λες .....etching

ο αλιφαδορος είναι με στροφές....όχι οι απλοί του praktiker....
αλλά θα ήθελα να πάω στην λύση του αλιφαδορου αφού έχω εξαντλήσει όλα τα υπόλοιπα
κι δεν έχω δει αποτέλεσμα...



_________________
Εικόνα
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: προβλημα με "σταμπες"
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 16, 2010 2:26 pm 
Detailing Guru
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Απρ 02, 2009 8:31 pm
Δημοσιεύσεις: 2523
Τοποθεσία: Πειραιας
όταν λες με στροφές τι εννοείς?
βάλε μια φωτό κάτι παρόμοιο να καταλάβουμε.
και μην έχεις στο μυαλό σου ότι θα αφαιρέσεις πολύ χρώμα με τον αλοιφαδόρο.
όλα είναι εξίσωση του συνδιασμού pad/αλοιφής και της τεχνικής που θα χρησιμοποιήσεις.
απλά αν μιλάμε για ρόταρυ πρέπει να το ψάξεις λίγο για να καταλάβεις τις ιδιαιτερότητες του συγκεκριμένου και να έχεις μια στοιχειώδη επαφή πριν τον πιάσεις στα χέρια σου για πρώτη φορά.



_________________
Εικόνα
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: προβλημα με "σταμπες"
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 16, 2010 5:28 pm 
Wax in - Wax out
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Ιουν 15, 2010 6:30 pm
Δημοσιεύσεις: 58
rotary αλιφαδορος αυτο εννουσα sorry που δεν το εγραψα σωστα..
λοιπον! εδω μια φωτο

Εικόνα


λέω να ξεκινήσω από πηλο! και αν δεν δω διάφορα τότε να πάω σε αλιφαδορο........
εσείς τι λέτε?



_________________
Εικόνα
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: προβλημα με "σταμπες"
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 16, 2010 7:23 pm 
εμφανης οξειδωση και water spots.με ενα καλο γυαλισμα με rotary αλοιφαδορο,αναλογα pads και αλοιφες και θα εισαι τζετ.


  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 Σελίδα 1 από 3 [ 27 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  

cron