Τώρα είναι Σάβ Απρ 27, 2024 11:06 am

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




 Σελίδα 1 από 3 [ 26 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Διαδικασία βαφής πλαστικού προφυλακτήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 16, 2010 12:42 pm 
Detailing Guru

Εγγραφή: Πέμ Ιουν 03, 2010 1:43 pm
Δημοσιεύσεις: 2007
Μιας και εχω ασχοληθει λιγουλακι με το θεμα.. Να σου πω δυο τρεις "συμβουλες"..

1) Τριψιμο να βγει ολο το προηγουμενο χρωμα, γιατι σε περιπτωση που δεν εχε γινει δουλεια καλη με το προηγουμενο, τοτε μπορει να επηρεασει σε μεγαλο βαθμο και το επομενο βαψιμο που θα κανουμε..
2) Καλο μασκαρισμα!! Ειδα σε σημεια κουρμπαριστα οτι σου εχει ξαφυγει το μασκαρισμα, τοσο αυτη τη φορα, οσο και στο προηγουμενο βαψιμο σου.. Αντι να γινεται ομοιομορφα η κουρμπα, γινεται με κοντινες ισιες γραμμες σε πολλα σημεια.. Καταλαβες τι εννοω..

Παμε στο βαψιμο

Για ενα σωστο βαψιμο θα ψρειαστεις τα εξης..
1)Plastofix.. Τι κανει αυτο? Με λιγα λογια, καλυπτει τους πορους του πλαστικου και ετσι δεν σκαει το χρωμα μετα απο καιρο.. Παρατηρησα στις φωτο απο το προηγουμενο βαψιμο σου, οτι εχει σκασει το χρωμα.. Αν δεν ειχες περασει πλαστοφιξ, αυτος ηταν ο λογος..!!
2)Filler(sulfaccer).. Τι κανει? Γεμιζει την επιφανεια και δημιουργει το καταλληλο υποστρωμα για τη βαφη
3)Αν το αυτοκινητο μας ειναι μονης τοτε θα χρειασουμε:1)Χρωμα μονης αυτοκινητου στον κωδικο του χρωματος μας
Αν το αυτοκινητο μας ειναι διπλης, τοτε θα χρεισουμε:1)Χρωμα αυτοκινητου στον κωδικο του χρωματος μας
2) Βερνικι χρωματος
4)Ντουκοχαρτα νερου, 800,600,400,320

Στη διαδικασια..
1) Πλενουμε πολυυυυ καλα με AVA να φυγουν τα παντα πανω απο την επιφανεια
2) Τριβουμε με το 320 την επιφανεια να φυγει τελειως το προηγουμενο χρωμα
3) Ξαναπλενουμε καλα με AVA να φυγουν τυχον υπολειματα απο το τριψιμο με ντουκοχαρτο
4) Ψεκαζουμε με το Plastofix απο αποσταση περιπου 40 ποντων.. Μετα απο ενα 10λεπτο ξαναψεκαζουμε.. Αφηνουμε να το αποροφησει.. Θα παρατηρησουμε οτι αυτο αρχιζει να εξαφανιζεται, πραγμα φυσιολογικο μιας και κλεινει τους πορους!! Περιμενουμε κανενα μισαωρο με 40 λεπτα..
5) Περνουμε το suflaccer και ψεκαζουμε απο αποσταση 40 ποντων.. Αφηνουμε να στεγνωσει για περιπου 30-35 λεπτα..
6) Περνουμε τα ντουκοχαρτα μας, και ξεκιναμε τριψιμο με το 400αρι γυαλοχαρτο..
7) Επειτα πλενουμε πολυ καλα με καθαρο νερο, και σκουπιζουμε καλα!!
8) Μετα αλλο ενα περασμα με suflaccer.. Αφηνουμε παλι να στεγνωσει γυρω στο 40λεπτο και ξεκιναμε τριψιμο..
9) Τριψιμο με 400αρι αρχικα και επειτα με 600αρι και τελος με 800αρι.. Προσοχη μα τριβουμε κατα μηκος του χρωματος και οχι κυκλικα..!! Επισης μην το παρακανουμε και βγαλουμε ολο το suflaccer με το τριψιμο!! Πλενουμε με καθαρο νερακι και στεγνωνουμε καλα!!
10) Παμε στο χρωμα!! Για μονης: Ψεκαζουμε το χρωμα απο αποσταση περιπου 60 cm για πολυ αχνη στρωση χρωματος.. Ισα να κατσει δηλαδη χρωμα στο πλαστικο.. Μετα απο 5 λεπτακια, ξαναπερναμε χρωμα, αυτη τη φορα απο αποσταση 45 cm περιπου.. Προσοχη ο ψεκασμος να γινεται προς τη μια πλευρα μονο και παραλληλα με το κομματι που θελουμε να βαψουμε(οπως τριβαμε δηλαδη)..
Αφηνουμε 10 λεπτα να τραβηξει λιγο και επειτα κατευθειαν σε ενα σκιερο μερος(καλυτερα εντος σπιτου, αποθηκης κτλ, αλλα σε μερος που να μην κοιμομαστε-μενουμε) και σε μερος χωρις σκονες..
Περιμενουμε γυρω στις 2 μερες να τραβηξει καλα το χρωμα και επειτα μπορουμε να χρησιμοποιησουμε το πλαστικο!!!

Για διπλης:Ψεκαζουμε το χρωμα απο αποσταση περιπου 60 cm για πολυ αχνη στρωση χρωματος.. Ισα να κατσει δηλαδη χρωμα στο πλαστικο.. Μετα απο 5 λεπτακια, ξαναπερναμε χρωμα, αυτη τη φορα απο αποσταση 45 cm περιπου.. Προσοχη ο ψεκασμος να γινεται προς τη μια πλευρα μονο και παραλληλα με το κομματι που θελουμε να βαψουμε(οπως τριβαμε δηλαδη)..
Αφηνουμε 10 λεπτα να τραβηξει λιγο και επειτα κατευθειαν σε ενα σκιερο μερος(καλυτερα εντος σπιτου, αποθηκης κτλ, αλλα σε μερος που να μην κοιμομαστε-μενουμε) και σε μερος χωρις σκονες..
Περιμενουμε ενα βραδυ περιπου να τραβηξει καλα το χρωμα..

Επειτα περναμε το βερνικι.. Με τον ιδιο τροπο με το βαψιμο, περναμε ενα χερι βερνικι απο μακρυα, περιμενουμε να τραβηξει λιγο, αλλο ενα χερι απο πιο κοντα, περιμενουμε να τραβηξει λιγο και τελος αλλο ενα χερι βερνικι.. Περιμενουμε ενα 10λεπτο να τραβηξει και αυτο λιγο, και επειτα παλι στο ιδιο μερος που το ειχαμε αφησει πριν να στεγνωσει το χρωμα..... Καλο ειναι να περιμενουμε 2 μερουλες, ωστε να ειμαστε εντελως σιγουροι οτι θα εχει τραβηξει καλα το βερνικι!!!!!

Αν δουμε οτι υπαρχει καποια ατελεια στο βερνικι, τοτε μπορουμε μετα απο μια βδομαδα περιπου να το γυαλισουμε με αλοιφαδορο η wet-sanding και αλοιφαδορο.. Αναλογα το τι "ζηταει" το ιδιο..!! Το ιδιο ισχυει και για το χρωμα μονης!!

Ελπιζω να βοηθησα!!

Φιλικα, Νικος!!


Τελευταία επεξεργασία από nikosp11 και Παρ Ιούλ 16, 2010 1:41 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά


_________________
UOP Racing Team
http://www.uopracingteam.com/
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: TOYOTA CARINA '96 Front Bumper Painting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 16, 2010 1:29 pm 
Wax in - Wax out
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Ιουν 22, 2010 12:38 pm
Δημοσιεύσεις: 55
Πολύ ωραίος οδηγός Νίκο!

Ευχαριστούμε! Σίγουρα μάθαμε πολλά πράγματα!


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: TOYOTA CARINA '96 Front Bumper Painting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 16, 2010 4:42 pm 
Impressive! Μονο 2 χερια περναμε τη μονης ή το λες ενδεικτικα?


  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: TOYOTA CARINA '96 Front Bumper Painting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 16, 2010 5:07 pm 
Detailing Guru

Εγγραφή: Πέμ Ιουν 03, 2010 1:43 pm
Δημοσιεύσεις: 2007
johnny έγραψε:
Impressive! Μονο 2 χερια περναμε τη μονης ή το λες ενδεικτικα?


Αν καταφερεις και το καλυψεις με δυο χερια τοτε οκ!! Αλλα αν μεινουν ορισμενα σημεια που δεν εχουν καλυφθει πληρως, τοτε περασε το και ενα τριτο χερι, αλλα οχι πολυ παχυ..!!



_________________
UOP Racing Team
http://www.uopracingteam.com/
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: TOYOTA CARINA '96 Front Bumper Painting
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 16, 2010 5:31 pm 
Συντονιστής
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Μάιος 19, 2010 8:46 pm
Δημοσιεύσεις: 5667
Πολύ κατατοπιστικός οδηγός :P



_________________
Εικόνα
Μάρκος
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαδικασία βαφής πλαστικού προφυλακτήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 16, 2010 6:19 pm 
Ιδιοκτήτης CarDetailing.gr
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 26, 2008 12:56 pm
Δημοσιεύσεις: 1560
Τοποθεσία: Ηλιούπολη - Αθήνα
πάρα πολύ αναλυτικός!!! (το έκανα ξεχωριστό θέμα για να μην χαθεί ανάμεσα σε άλλες απαντήσεις)



_________________
Δημήτρης
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαδικασία βαφής πλαστικού προφυλακτήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 16, 2010 7:32 pm 
Detailing Guru

Εγγραφή: Πέμ Ιουν 03, 2010 1:43 pm
Δημοσιεύσεις: 2007
deathlok έγραψε:
πάρα πολύ αναλυτικός!!! (το έκανα ξεχωριστό θέμα για να μην χαθεί ανάμεσα σε άλλες απαντήσεις)


Οκ Δημητρη!! Προς στιγμην αγχωθηκα οταν ειδα οτι ελειπε απο το αλλο θεμα, και λεω καποια πατατα θα εκανα και το εσβησα!! χεχε..



_________________
UOP Racing Team
http://www.uopracingteam.com/
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαδικασία βαφής πλαστικού προφυλακτήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 30, 2010 2:42 pm 
Wax in - Wax out

Εγγραφή: Τρί Ιουν 16, 2009 10:25 am
Δημοσιεύσεις: 57
Πολύ καλή περιγραφή!

Και εγώ έχω βάψει μερικά κομμάτια στο εσωτερικό του αυτοκινήτου μου στο εργοστασιακό χρώμα τριπλής. (υπόστρωμα-πέρλα-βερνίκι)

Να προσθέσω ότι όλα τα τριψίματα πρέπει να γίνονται με βρεγμένα ντουκόχαρτα (ονομάζονται ντουκόχαρτα νερού) και αφού τα εμβαπτίσουμε σε κουβά με νερό για τουλάχιστον 1 ώρα ώστε να μαλακώσουν και να δουλεύονται καλύτερα.

Ακόμα το πρώτο αχνιστό χέρι από τα 60 εκατοστά είναι αρκετά μακρινό κατ' εμένα. Ανάλογα με τι βάφει κανείς εφαρμόζει και την ανάλογη απόσταση. Εγώ έβαφα με φτιαχτά σπρέυ από χρωματοπωλείο αυτοκινήτων.
Αν ψεκάσουμε από πολύ μακριά ή σε θερμοκρασία άνω των 24-25 βαθμών, κινδυνεύουμε να βγεί πολύ σαγρέ η βαμένη επιφάνειά μας, επειδή το χρώμα θα στεγνώνει στον αέρα. Το έπαθα γι'αυτό το αναφέρω. Ιδανική θερμοκρασία είναι οι 18-22 βαθμοί σε μέρος χωρίς πολλή υγρασία πάντα.

Τα υδατοδιαλυτά ακρυλικά χρώματα διπλής ή τριπλής εφαρμογής αυτοκινήτων βγαίνουν πάντα ματ. Η γυαλάδα τους έρχεται με την εφαρμογή του βερνικιού.

Μεταξύ των χεριών του χρώματος απαιτείται ένα διάστημα στεγνώματος από 30 έως 60 λεπτά τουλάχιστον, ώστε το χρώμα να γίνει ματ. Τότε προχωρούμε στο επόμενο χέρι.

Στο βερνίκι αλλάζουν τα πράγματα
Βερνίκια υπάρχουν δύο ειδών:
α) Τα 1Κ (ενός συστατικού) ακρυλικά, τα οποία είναι εύκολα μεν στην βαφή αλλά δεν σκληραίνουν εύκολα. Ανάλογα με την ποιότητα κάποια στεγνώνουν πλήρως εντός 24 ωρών, ενώ άλλα θέλουν πολλές ημέρες
ή φούρνο (60 βαθμούς κελσίου για καμιά ώρα)!!! Θέλουν γενικά πολλά πολλά ελαφρά χέρια και χρόνο να στεγνώσουν στο ενδιάμεσο γιατί αλλιώς δεν στεγνώνουν ποτέ! Στεγνώνει επιφανειακά αλλά αν το πατήσεις με το δάχτυλο αφήνει ανάγλυφα αποτυπώματα. :twisted: Η γυαλάδα έρχεται σταδυακά. Αν τα βιάσεις σε χρόνο την πάτησες...

β) 1.Τα 2Κ (2 συστατικών) πολυουρεθάνης. Βρωμάνε όσο δεν λέγεται και είναι καρατοξικά! Είναι τα πιο ανθεκτικά !
Στο βερνίκι προσθέτουμε την ανάλογη ποσότητα ειδικού σκληρυντή/καταλύτη και μόνο με αυτόν πετρώνει. Αν ψεκαστεί δηλ σκέτο βερνίκι δεν στεγνώνει ποτέ.
Επιλέγουμε μεταξύ γρήγορου/μεσαίου/αργού καταλύτη ανάλογα με το πόσο γρήγορα θέλουμε να πετρώσει. Όσο πιο αργός ο καταλύτης τόσο καλύτερη γυαλάδα δίνει. Σημειωτέον ότι από τη στιγμή που βάλουμε στο βερνίκι τον καταλύτη έχουμε περίπου 1 ώρα να το ψεκάσουμε. Μετά το μίγμα γίνεται πέτρα. :shock:

2. Τα 2Κ (2 συστατικών) υδατοδιαλυτά. Έχουν τα καλά των παραπάνω αλλά δεν βρωμάνε. Είναι τελευταίας γενειάς και είναι αρκετά ακριβότερα.

Στα βερνίκια 2Κ μπορούν να ψεκαστούν τα χέρια υγρά το ένα πάνω στο άλλο, 10λεπτά μετά το κάθε χέρι (τεχνική wet on wet), επειδή πετρώνουν σίγουρα

Ένα καλό κόλπο για να μη πιάσει σκόνη το βαμένο μας κομμάτι είναι να βρέχουμε γύρω-γύρω το χώρο πριν βάψουμε. Αν μεταξύ των χεριών χρώματος ή βερνικιού δούμε ότι έχει πέσει σκόνη σε κάποιο σημείο, τότε σταματάμε άμεσα και αφήνουμε το χρώμα να στεγνώσει καλά. Μετά με ένα ντουκόχαρτο Νο1000-3000 τρίβουμε ελαφρα με προσοχή τοπικά να φύγει η σκόνη ή το στίγμα. Μετά συνεχίζουμε κανονικά με το επόμενο χέρι βαψίματος.

Συγνώμη για την λογοδιάρροια. Απλά αναφέρω κάποιες σημαντικές λεπτομέρειες που κάποιες φορές τις πλήρωσα ακριβά :D


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαδικασία βαφής πλαστικού προφυλακτήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 30, 2010 3:00 pm 
Detailing Guru

Εγγραφή: Πέμ Ιουν 03, 2010 1:43 pm
Δημοσιεύσεις: 2007
:gjb:

Πολυ καλα τιπς.. Δεν τα ειχα αναφερει τοσο διεξοδικα...!!



_________________
UOP Racing Team
http://www.uopracingteam.com/
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαδικασία βαφής πλαστικού προφυλακτήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 30, 2010 4:18 pm 
Clay - Polish - Wax

Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 26, 2009 7:01 pm
Δημοσιεύσεις: 229
Τοποθεσία: Αγία Παρασκευή
Παιδιά φοβεροί οδηγοί και οι δύο :gjb: Δυο ερωτησούλες μόνο. Αν τρέξει το χρώμα τι κάνουμε? Τα λεγόμενα μπιμπίκια πως τα αποφεύγουμε, ή αν δεν τα αποφύγουμε πώς τα βγάζουμε?



_________________
Στέφανος
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 Σελίδα 1 από 3 [ 26 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε: