Τώρα είναι Σάβ Απρ 27, 2024 10:16 am

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




 Σελίδα 2 από 3 [ 26 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαδικασία βαφής πλαστικού προφυλακτήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Ιούλ 30, 2010 7:03 pm 
Detailing Guru
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Απρ 02, 2009 8:31 pm
Δημοσιεύσεις: 2523
Τοποθεσία: Πειραιας
συγχαρητήρια και στους 2 για τους οδηγούς :gjb:
αν τρέξει το χρώμα, τρίβεις με ψιλό ντουκόχαρτο και μετά γυαλίζεις.
για τα μπιμπίκια, αν εννοείς βρωμιές οι οποίες κάθονται πάνω στην επιφάνεια κατά το βαψιμο, τότε φεύγουν και αυτά με τον ίδιο τρόπο ;)



_________________
Εικόνα
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαδικασία βαφής πλαστικού προφυλακτήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 31, 2010 7:17 pm 
Wax in - Wax out

Εγγραφή: Τρί Ιουν 16, 2009 10:25 am
Δημοσιεύσεις: 57
Τα μπιμπίκια μπορεί να είναι από κακό ανακάτεμα ή στράγγισμα του χρώματος ή του βερνικιού.

Αλλιώς μιλάμε για σκόνες ή σωματίδια που κάθονται στην επιφάνειά μας στα πρώτα λεπτά του υγρού χρώματος.

Και στις δύο περιπτώσεις δεν κάνουμε τίποτα με υγρό το χρώμα. Περιμένουμε μέχρι την άλλη μέρα τουλάχιστον και μετά τρίβουμε με ψιλό ντουκόχαρτο.

Αν τρέξει το χρώμα ή το βερνίκι ισχύει το ίδιο. Όταν τρίψουμε πρέπει η ατέλεια να μην φαίνεται και να μην είναι αισθητή στην αφή καθόλου. Αλλιώς σίγουρα θα είναι ορατή στο τελικό αποτέλεσμα.

Θυμηθείτε ότι αν σφραγγιστεί ένας κόκκος σκόνης με παχύ χέρι βερνίκι ή χρώμα τότε θα μείνει εκεί για πάντα και θα σας σπάει τα νεύρα κάθε φορά που προσέχετε την εν λόγω ατέλεια.

Πολύτιμες συμβουλές και τεχνικά φυλλάδια έχω βρεί από εδώ
http://www.lechler.eu/on-line/en/Home/D ... .30.8.html

Για γενική ενημέρωση για την διαδικασία της βαφής δείτε εδώ
http://www.lechler.eu/on-line/download. ... instance=4

Από εκεί το σημαντικότερο που βρήκα είναι αυτό το manual για την αναγνώριση και την διόρθωση προβλημάτων στο χρώμα
http://www.lechler.eu/on-line/download. ... instance=4

Δεν κάνω διαφήμιση. Απλά αυτή είναι από τις λίγες εταιρίες με τόσο καλά ελεύθερα manual

Ξέχασα το σημαντικότερο.
Πρίν βάψετε το κομμάτι που θέλετε κάντε ένα τέστ πάνελ. Ένα επίπεδο κομμάτι πλαστικό ή ένα ειδικό λαμαρινάκι δοκιμής από χρωματοπωλείο ανάλογα με το άν βάφετε μέταλο ή πλαστικό θα κάνει την δουλειά.

Αυτό γιατί με τα σύγχρονα άοσμα υδατοδιαλυτά χρώματα αλλιώς φαίνεται όταν είναι υγρό το χρώμα και αλλιώς όταν στεγνώσει.
Όσο και να σας φανεί περίεργο η πραγματική τονικότητα του χρώματος θέλει γύρω στις 15 ημέρες με 1 μήνα για να σταθεροποιηθεί. Μπορεί να σκουρίνει ή να ανοίξει η απόχρωση!!!!!!!!!!! :lol: :twisted:

Στα σύγχρονα μεταλλικά χρώματα ή πέρλες ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για το αποτέλεσμα. Και τον σωστό κωδικό χρώματος να πάρετε για το αυτοκίνητό σας το αποτέλεσμα θα είναι τόσο καλό όσο ο κολορίστας που αντέγραψε την αρχική βαφή του εργοστασίου για να βγάλει την συνταγή. :(

Kαι μην νομίζετε ότι με φασματογράφο θα βγάλετε εύκολα άκρη. Τα ήδη υπάρχοντα μηχανήματα δεν μπορούν να διαβάσουν σωστά τις πέρλες και τα πολύπλοκα μεταλλικά.

Ακόμα και ο τρόπος που θα πιάσει κανείς το πιστόλι βαφής ή η απόσταση ψεκάσματος μπορούν να αλλάξουν δραματικά το αποτέλεσμα. :o

Μια εταιρία μπορεί να έχει πολλές συνταγές για τον ίδιο κωδικό χρώματος, με πολύ σημαντικές διαφορές στο τελικό χρώμα. Και υπάρχουν πολλές εταιρίες εκεί έξω. Δοκιμάστε πριν την πατήσετε.
Εγώ το έχω πάθει με το λατρεμένο αλλά τρισκατάρατο velocity red τριπλής της mazda (κωδικός 27Α)
2 Βαφείς και 8 συνταγές απέτυχαν!!! :twisted: :mrgreen:

Σε αυτές τις περιπτώσεις βαφής ενός κομματιού ή τοπικής βαφής και λόγω του δύσκολου ταιριάγματος της απόχρωσης, οι βαφείς κάνουν το λεγόμενο σβήσιμο. Ψεκάζουν το χρώμα αρχικά όπως είναι και μετά κάνουν ένα μίγμα με το χρώμα και ειδικά υλικά σβησίματος. Έπειτα περνάνε ένα μεγάλο μέρος του αυτοκινήτου με βερνίκι και όχι μόνο το κομμάτι που διορθώθηκε. Έτσι το μάτι ξεγελιέται και χάνεται (??? :twisted: ) η δυχρωμία.

Συγνώμη για την ξερολίαση και το παραλήρημα ξανά.
Δεν είμαι επαγγελματίας και απλά προσπαθώ να μοιραστώ τις λίγες και οδυνηρές εμπειρίες από τα βαψίματά μου...


Τελευταία επεξεργασία από natna και Κυρ Αύγ 01, 2010 8:49 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαδικασία βαφής πλαστικού προφυλακτήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 31, 2010 10:24 pm 
Συντονιστής
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Μάιος 19, 2010 8:46 pm
Δημοσιεύσεις: 5667
Mμραβο πολυ ενδιαφέρον όλα αυτά. Εμ γι' αυτο το διαβάζουμε το foroum για να μαθαινουμε :D



_________________
Εικόνα
Μάρκος
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαδικασία βαφής πλαστικού προφυλακτήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Αύγ 01, 2010 11:17 am 
Rotary Master
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Ιουν 03, 2009 9:11 pm
Δημοσιεύσεις: 720
Πάντως έτσι λέγανε και πριν πολλά χρόνια με το μαύρο μονής που είχα σε Nissan. Όμως ήταν εξαιρετικά εύκολο χρώμα χωρίς πέρλα. Όμως όλοι οι συνοικιακοί χρωματάδες το βγάζαν άλλη απόχρωση. Εκτός έναν από τα πατήσια που πήγαιναν οι καλοί φανοποιοί και είχε ζυγαριά ακριβείας και άριστα βασικά χρώματα (παπαγάλος) και το έβγαζε ακριβώς. Και το μικρογραμμάριο φέρνει τη διαφορά.
Πιστεύω ότι υπερεκτιμάται σήμερα ότι τα χρώματα είναι δύσκολα και τα βγάζουν χάλια. Απόδειξη όταν αγοράσεις το μπουκαλάκι (σα μανώ για τα νύχια) που έχει η αντιπροσωπεία της ΤΟΥΟΤΑ είναι ακριβώς. Όμως αυτό έρχεται απευθείας από Ιαπωνία. Όταν σου βγάλουν το χρώμα με τις μίξεις οι περισσότερες αντιπροσωπίες κάνουν διαφορά.
Η μόνη διαφορά που δικαιολογείται είναι αν στην πέρλα την ψεκάσεις με άλλη φορά (από άλλη πλευρά δηλαδή).
Το σβήσιμο κανονικά γίνεται στο ίδιο κομμάτι. Άμα αρχίζουν να βάφουν και τα καλά κομμάτια ζήτω που κάηκες! Γενικώς στη Χαλκίδα φοβάμαι ότι είναι τσαπατσούληδες και θα σε συμβούλευα ή να το φέρνεις Αθήνα ή να ρωτήσεις αν υπάρχει κανένας που βάφει αυτοκίνητα και δεν βγάζει διαφορά στο χρώμα.



_________________
Αντώνης, TOYOTA RAV4
http://i1003.photobucket.com/albums/af1 ... ykop/6.jpg
http://s1003.photobucket.com/albums/af1 ... rent=8.jpg
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαδικασία βαφής πλαστικού προφυλακτήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Αύγ 01, 2010 3:38 pm 
Clay - Polish - Wax

Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 26, 2009 7:01 pm
Δημοσιεύσεις: 229
Τοποθεσία: Αγία Παρασκευή
Όντως το τελευταίο link βοηθάει πάααααρα πολύ και λύνει πολλές απορίες :gjb:



_________________
Στέφανος
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαδικασία βαφής πλαστικού προφυλακτήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Αύγ 01, 2010 3:50 pm 
Wax in - Wax out

Εγγραφή: Τρί Ιουν 16, 2009 10:25 am
Δημοσιεύσεις: 57
Aγαπητέ ant όλα τα καλά χρωματοπωλεία έχουν ζυγαριές ακριβείας και χρωματομηχανή με υπολογιστή που βγάζει ακριβώς την συνταγή που η εν λόγω εταιρία χρωμάτων δίνει.

Το πρόβλημα δυχρωμίας υπήρχε σε ελάχιστο ποσοστό στα χρώματα διπλής διαλύτη. Με την αναγκαστική έλευση των υδατοδιαλυτών ακρυλικών λόγω Ε.Ε ούτε οι καλές και έμπειρες αντιπροσωπείες σου εγγυώνται!
Τις περισσότερες φορές το αυτοκίνητο χρειάζεται και δεύτερη προσπάθεια.

Από βαφείς που έχω μιλήσει το χρώμα στα Ιαπωνικά μοντέλα ταιριάζονται δυσκολότερα τώρα τελευταία. Ακόμα και στα απλά μεταλλικά...

Δοκίμασα βαφείς Χαλκιδική και Θεσσαλονίκη και με την βοήθεια φασματογράφου. Είχα δεί δουλειές σε άλλα αυτοκίνητα και τόσο ο τρόπος δουλειάς τους αλλά και το τελικό αποτέλεσμα/φινίρισμα ήταν κορυφαία.
Με το δικό μου δεν συνέβει το ίδιο. Μιλάμε για πιό ανοιχτή απόχρωση με όσες συνταγές προσπαθήσαμε και όσο και να πειράξαμε την συνταγή με το χέρι δεν καταφέραμε να το πετύχουμε.
Εύχομαι να μην τύχει σε κανέναν.

Προσέξτε όλα τα κόκκινα rx8 γύρω σας να δείτε πόσες δυχρωμίες έχουν στα έξτρα bodykit που φοράνε... :twisted: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαδικασία βαφής πλαστικού προφυλακτήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 04, 2011 12:29 am 
Νέο Μέλος

Εγγραφή: Πέμ Ιουν 02, 2011 11:52 am
Δημοσιεύσεις: 16
Η τακτικες που περιγραψατε ισχυει για ολοκληρο κομματι βαψιμο ή για τοπικη βαφη?Επισης για τοπικη,μπορουμε να την κανουμε με σπρει (λογο του οτι ειναι μεγαλουτσικο κομματι και δεν μπορει να χρησιμοποιηθει πινελακι) που θα κανουμε στο χρωμα του αυτοκινητου ή θελει αερογραφο ? Επισης στο βερνικι παλι και αυτο με σπρει μπορουμε να το περασουμε ?



_________________
Αμα εισαι να σαι ,αν δεν εισαι ασε....
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαδικασία βαφής πλαστικού προφυλακτήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιουν 04, 2011 2:44 pm 
Συντονιστής
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Μάιος 19, 2010 8:46 pm
Δημοσιεύσεις: 5667
giorgosmb έγραψε:
Η τακτικες που περιγραψατε ισχυει για ολοκληρο κομματι βαψιμο ή για τοπικη βαφη?Επισης για τοπικη,μπορουμε να την κανουμε με σπρει (λογο του οτι ειναι μεγαλουτσικο κομματι και δεν μπορει να χρησιμοποιηθει πινελακι) που θα κανουμε στο χρωμα του αυτοκινητου ή θελει αερογραφο ? Επισης στο βερνικι παλι και αυτο με σπρει μπορουμε να το περασουμε ?

Για ολόκληρο κομμάτι αλλά και για τοπικά.
Ναι μπορείς με σπρεϋ και τοπικά και το βερνίκι αλλά δύσκολα να μην υπάρχει διαφορά με το υπόλοιπο χρώμα



_________________
Εικόνα
Μάρκος
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαδικασία βαφής πλαστικού προφυλακτήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 05, 2011 10:14 pm 
Νέο Μέλος

Εγγραφή: Κυρ Ιουν 05, 2011 10:02 pm
Δημοσιεύσεις: 2
Καλησπέρα παιδιά,

μόλις έκανα την εγγραφή οπότε καλώς σας βρήκα!

Γράφω σε αυτό το τόπικ πρώτα, γιατί έκανα την πρώτη μου επέμβαση (προσπάθεια βαφής)
στον προφυλακτήρα του αυτοκινήτου μου (volvo C30) και μπαίνοντας το βερνίκι μου έχει βγει
λίγο σαγρέ. Γίνεται με κανέναν τρόπο (τρίψιμο-γυάλισμα) να διορθωθεί ή ξανά.... :shock:

Είναι το κάτω μέρος του προφυλακτήρα (body kit με διχρωμία) και είναι σκούρο καφέ (java perle)

thanx!
Άρης.


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Διαδικασία βαφής πλαστικού προφυλακτήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ Ιούλ 30, 2011 5:54 pm 
Νέο Μέλος

Εγγραφή: Δευτ Ιουν 27, 2011 1:50 am
Δημοσιεύσεις: 6
Γειά. Πήγα το αυτοκίνητο για βάψιμο αλλά τα αποτελέσματα είναι καλά μόνο στην σκια!!! Τον πίσω προφυλακτήρα τον έβαψα ολόκληρο και τον μπροστινό τοπικά. Το πρόβλημα είναι οτι το χρώμα ενω είναι σωστό, φαίνεται πολύ πιο ανοιχτό στον ήλιο. Πήρα και ένα μπουκαλάκι με χρώμα και έλεγε πάνω "διπλής", δεν ξέρω τι εννοεί. Τι μπορώ να κάνω για να γίνει ίδιο το χρώμα??? Να το ξαναπάω για βάψιμο? Αν θέλετε να βγάλω και φώτο να το δείτε


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 Σελίδα 2 από 3 [ 26 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  

cron