Car Detailing.gr
http://www.cardetailing.gr/phpBB3/

Διαδικασία βαφής πλαστικού προφυλακτήρα
http://www.cardetailing.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=473
Σελίδα 2 από 3

Συγγραφέας:  haris_k [ Παρ Ιούλ 30, 2010 7:03 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Διαδικασία βαφής πλαστικού προφυλακτήρα

συγχαρητήρια και στους 2 για τους οδηγούς :gjb:
αν τρέξει το χρώμα, τρίβεις με ψιλό ντουκόχαρτο και μετά γυαλίζεις.
για τα μπιμπίκια, αν εννοείς βρωμιές οι οποίες κάθονται πάνω στην επιφάνεια κατά το βαψιμο, τότε φεύγουν και αυτά με τον ίδιο τρόπο ;)

Συγγραφέας:  natna [ Σάβ Ιούλ 31, 2010 7:17 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Διαδικασία βαφής πλαστικού προφυλακτήρα

Τα μπιμπίκια μπορεί να είναι από κακό ανακάτεμα ή στράγγισμα του χρώματος ή του βερνικιού.

Αλλιώς μιλάμε για σκόνες ή σωματίδια που κάθονται στην επιφάνειά μας στα πρώτα λεπτά του υγρού χρώματος.

Και στις δύο περιπτώσεις δεν κάνουμε τίποτα με υγρό το χρώμα. Περιμένουμε μέχρι την άλλη μέρα τουλάχιστον και μετά τρίβουμε με ψιλό ντουκόχαρτο.

Αν τρέξει το χρώμα ή το βερνίκι ισχύει το ίδιο. Όταν τρίψουμε πρέπει η ατέλεια να μην φαίνεται και να μην είναι αισθητή στην αφή καθόλου. Αλλιώς σίγουρα θα είναι ορατή στο τελικό αποτέλεσμα.

Θυμηθείτε ότι αν σφραγγιστεί ένας κόκκος σκόνης με παχύ χέρι βερνίκι ή χρώμα τότε θα μείνει εκεί για πάντα και θα σας σπάει τα νεύρα κάθε φορά που προσέχετε την εν λόγω ατέλεια.

Πολύτιμες συμβουλές και τεχνικά φυλλάδια έχω βρεί από εδώ
http://www.lechler.eu/on-line/en/Home/D ... .30.8.html

Για γενική ενημέρωση για την διαδικασία της βαφής δείτε εδώ
http://www.lechler.eu/on-line/download. ... instance=4

Από εκεί το σημαντικότερο που βρήκα είναι αυτό το manual για την αναγνώριση και την διόρθωση προβλημάτων στο χρώμα
http://www.lechler.eu/on-line/download. ... instance=4

Δεν κάνω διαφήμιση. Απλά αυτή είναι από τις λίγες εταιρίες με τόσο καλά ελεύθερα manual

Ξέχασα το σημαντικότερο.
Πρίν βάψετε το κομμάτι που θέλετε κάντε ένα τέστ πάνελ. Ένα επίπεδο κομμάτι πλαστικό ή ένα ειδικό λαμαρινάκι δοκιμής από χρωματοπωλείο ανάλογα με το άν βάφετε μέταλο ή πλαστικό θα κάνει την δουλειά.

Αυτό γιατί με τα σύγχρονα άοσμα υδατοδιαλυτά χρώματα αλλιώς φαίνεται όταν είναι υγρό το χρώμα και αλλιώς όταν στεγνώσει.
Όσο και να σας φανεί περίεργο η πραγματική τονικότητα του χρώματος θέλει γύρω στις 15 ημέρες με 1 μήνα για να σταθεροποιηθεί. Μπορεί να σκουρίνει ή να ανοίξει η απόχρωση!!!!!!!!!!! :lol: :twisted:

Στα σύγχρονα μεταλλικά χρώματα ή πέρλες ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για το αποτέλεσμα. Και τον σωστό κωδικό χρώματος να πάρετε για το αυτοκίνητό σας το αποτέλεσμα θα είναι τόσο καλό όσο ο κολορίστας που αντέγραψε την αρχική βαφή του εργοστασίου για να βγάλει την συνταγή. :(

Kαι μην νομίζετε ότι με φασματογράφο θα βγάλετε εύκολα άκρη. Τα ήδη υπάρχοντα μηχανήματα δεν μπορούν να διαβάσουν σωστά τις πέρλες και τα πολύπλοκα μεταλλικά.

Ακόμα και ο τρόπος που θα πιάσει κανείς το πιστόλι βαφής ή η απόσταση ψεκάσματος μπορούν να αλλάξουν δραματικά το αποτέλεσμα. :o

Μια εταιρία μπορεί να έχει πολλές συνταγές για τον ίδιο κωδικό χρώματος, με πολύ σημαντικές διαφορές στο τελικό χρώμα. Και υπάρχουν πολλές εταιρίες εκεί έξω. Δοκιμάστε πριν την πατήσετε.
Εγώ το έχω πάθει με το λατρεμένο αλλά τρισκατάρατο velocity red τριπλής της mazda (κωδικός 27Α)
2 Βαφείς και 8 συνταγές απέτυχαν!!! :twisted: :mrgreen:

Σε αυτές τις περιπτώσεις βαφής ενός κομματιού ή τοπικής βαφής και λόγω του δύσκολου ταιριάγματος της απόχρωσης, οι βαφείς κάνουν το λεγόμενο σβήσιμο. Ψεκάζουν το χρώμα αρχικά όπως είναι και μετά κάνουν ένα μίγμα με το χρώμα και ειδικά υλικά σβησίματος. Έπειτα περνάνε ένα μεγάλο μέρος του αυτοκινήτου με βερνίκι και όχι μόνο το κομμάτι που διορθώθηκε. Έτσι το μάτι ξεγελιέται και χάνεται (??? :twisted: ) η δυχρωμία.

Συγνώμη για την ξερολίαση και το παραλήρημα ξανά.
Δεν είμαι επαγγελματίας και απλά προσπαθώ να μοιραστώ τις λίγες και οδυνηρές εμπειρίες από τα βαψίματά μου...

Συγγραφέας:  markito [ Σάβ Ιούλ 31, 2010 10:24 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Διαδικασία βαφής πλαστικού προφυλακτήρα

Mμραβο πολυ ενδιαφέρον όλα αυτά. Εμ γι' αυτο το διαβάζουμε το foroum για να μαθαινουμε :D

Συγγραφέας:  ant [ Κυρ Αύγ 01, 2010 11:17 am ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Διαδικασία βαφής πλαστικού προφυλακτήρα

Πάντως έτσι λέγανε και πριν πολλά χρόνια με το μαύρο μονής που είχα σε Nissan. Όμως ήταν εξαιρετικά εύκολο χρώμα χωρίς πέρλα. Όμως όλοι οι συνοικιακοί χρωματάδες το βγάζαν άλλη απόχρωση. Εκτός έναν από τα πατήσια που πήγαιναν οι καλοί φανοποιοί και είχε ζυγαριά ακριβείας και άριστα βασικά χρώματα (παπαγάλος) και το έβγαζε ακριβώς. Και το μικρογραμμάριο φέρνει τη διαφορά.
Πιστεύω ότι υπερεκτιμάται σήμερα ότι τα χρώματα είναι δύσκολα και τα βγάζουν χάλια. Απόδειξη όταν αγοράσεις το μπουκαλάκι (σα μανώ για τα νύχια) που έχει η αντιπροσωπεία της ΤΟΥΟΤΑ είναι ακριβώς. Όμως αυτό έρχεται απευθείας από Ιαπωνία. Όταν σου βγάλουν το χρώμα με τις μίξεις οι περισσότερες αντιπροσωπίες κάνουν διαφορά.
Η μόνη διαφορά που δικαιολογείται είναι αν στην πέρλα την ψεκάσεις με άλλη φορά (από άλλη πλευρά δηλαδή).
Το σβήσιμο κανονικά γίνεται στο ίδιο κομμάτι. Άμα αρχίζουν να βάφουν και τα καλά κομμάτια ζήτω που κάηκες! Γενικώς στη Χαλκίδα φοβάμαι ότι είναι τσαπατσούληδες και θα σε συμβούλευα ή να το φέρνεις Αθήνα ή να ρωτήσεις αν υπάρχει κανένας που βάφει αυτοκίνητα και δεν βγάζει διαφορά στο χρώμα.

Συγγραφέας:  stekav [ Κυρ Αύγ 01, 2010 3:38 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Διαδικασία βαφής πλαστικού προφυλακτήρα

Όντως το τελευταίο link βοηθάει πάααααρα πολύ και λύνει πολλές απορίες :gjb:

Συγγραφέας:  natna [ Κυρ Αύγ 01, 2010 3:50 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Διαδικασία βαφής πλαστικού προφυλακτήρα

Aγαπητέ ant όλα τα καλά χρωματοπωλεία έχουν ζυγαριές ακριβείας και χρωματομηχανή με υπολογιστή που βγάζει ακριβώς την συνταγή που η εν λόγω εταιρία χρωμάτων δίνει.

Το πρόβλημα δυχρωμίας υπήρχε σε ελάχιστο ποσοστό στα χρώματα διπλής διαλύτη. Με την αναγκαστική έλευση των υδατοδιαλυτών ακρυλικών λόγω Ε.Ε ούτε οι καλές και έμπειρες αντιπροσωπείες σου εγγυώνται!
Τις περισσότερες φορές το αυτοκίνητο χρειάζεται και δεύτερη προσπάθεια.

Από βαφείς που έχω μιλήσει το χρώμα στα Ιαπωνικά μοντέλα ταιριάζονται δυσκολότερα τώρα τελευταία. Ακόμα και στα απλά μεταλλικά...

Δοκίμασα βαφείς Χαλκιδική και Θεσσαλονίκη και με την βοήθεια φασματογράφου. Είχα δεί δουλειές σε άλλα αυτοκίνητα και τόσο ο τρόπος δουλειάς τους αλλά και το τελικό αποτέλεσμα/φινίρισμα ήταν κορυφαία.
Με το δικό μου δεν συνέβει το ίδιο. Μιλάμε για πιό ανοιχτή απόχρωση με όσες συνταγές προσπαθήσαμε και όσο και να πειράξαμε την συνταγή με το χέρι δεν καταφέραμε να το πετύχουμε.
Εύχομαι να μην τύχει σε κανέναν.

Προσέξτε όλα τα κόκκινα rx8 γύρω σας να δείτε πόσες δυχρωμίες έχουν στα έξτρα bodykit που φοράνε... :twisted: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Συγγραφέας:  giorgosmb [ Σάβ Ιουν 04, 2011 12:29 am ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Διαδικασία βαφής πλαστικού προφυλακτήρα

Η τακτικες που περιγραψατε ισχυει για ολοκληρο κομματι βαψιμο ή για τοπικη βαφη?Επισης για τοπικη,μπορουμε να την κανουμε με σπρει (λογο του οτι ειναι μεγαλουτσικο κομματι και δεν μπορει να χρησιμοποιηθει πινελακι) που θα κανουμε στο χρωμα του αυτοκινητου ή θελει αερογραφο ? Επισης στο βερνικι παλι και αυτο με σπρει μπορουμε να το περασουμε ?

Συγγραφέας:  markito [ Σάβ Ιουν 04, 2011 2:44 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Διαδικασία βαφής πλαστικού προφυλακτήρα

giorgosmb έγραψε:
Η τακτικες που περιγραψατε ισχυει για ολοκληρο κομματι βαψιμο ή για τοπικη βαφη?Επισης για τοπικη,μπορουμε να την κανουμε με σπρει (λογο του οτι ειναι μεγαλουτσικο κομματι και δεν μπορει να χρησιμοποιηθει πινελακι) που θα κανουμε στο χρωμα του αυτοκινητου ή θελει αερογραφο ? Επισης στο βερνικι παλι και αυτο με σπρει μπορουμε να το περασουμε ?

Για ολόκληρο κομμάτι αλλά και για τοπικά.
Ναι μπορείς με σπρεϋ και τοπικά και το βερνίκι αλλά δύσκολα να μην υπάρχει διαφορά με το υπόλοιπο χρώμα

Συγγραφέας:  baltasar [ Κυρ Ιουν 05, 2011 10:14 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Διαδικασία βαφής πλαστικού προφυλακτήρα

Καλησπέρα παιδιά,

μόλις έκανα την εγγραφή οπότε καλώς σας βρήκα!

Γράφω σε αυτό το τόπικ πρώτα, γιατί έκανα την πρώτη μου επέμβαση (προσπάθεια βαφής)
στον προφυλακτήρα του αυτοκινήτου μου (volvo C30) και μπαίνοντας το βερνίκι μου έχει βγει
λίγο σαγρέ. Γίνεται με κανέναν τρόπο (τρίψιμο-γυάλισμα) να διορθωθεί ή ξανά.... :shock:

Είναι το κάτω μέρος του προφυλακτήρα (body kit με διχρωμία) και είναι σκούρο καφέ (java perle)

thanx!
Άρης.

Συγγραφέας:  billkiork [ Σάβ Ιούλ 30, 2011 5:54 pm ]
Θέμα δημοσίευσης:  Re: Διαδικασία βαφής πλαστικού προφυλακτήρα

Γειά. Πήγα το αυτοκίνητο για βάψιμο αλλά τα αποτελέσματα είναι καλά μόνο στην σκια!!! Τον πίσω προφυλακτήρα τον έβαψα ολόκληρο και τον μπροστινό τοπικά. Το πρόβλημα είναι οτι το χρώμα ενω είναι σωστό, φαίνεται πολύ πιο ανοιχτό στον ήλιο. Πήρα και ένα μπουκαλάκι με χρώμα και έλεγε πάνω "διπλής", δεν ξέρω τι εννοεί. Τι μπορώ να κάνω για να γίνει ίδιο το χρώμα??? Να το ξαναπάω για βάψιμο? Αν θέλετε να βγάλω και φώτο να το δείτε

Σελίδα 2 από 3 Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/