Τώρα είναι Πέμ Μάιος 09, 2024 6:35 am

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




 Σελίδα 1 από 15 [ 147 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Πλύσιμο μοτέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 04, 2010 10:20 pm 
Detailing Guru

Εγγραφή: Πέμ Ιουν 03, 2010 1:43 pm
Δημοσιεύσεις: 2007
Παιδια, εχω καποιες ερωτησουλες..

1)Οταν πλενουμε το μοτερ, εχουμε το εχουμε αναμενο κατα τη διαρκεια του πλυσιματος, η ειναι σβηστο?
2)Οταν δεν υπαρχουν καλυματα μπαταριας, ηλεκτρικων κτλ, πρεπει να τα καλυψουμε με καποιο ναυλον η πλαστικο?
3)Πρεπει να ειναι ζεστο η παγωμενο?
4)Μετα το πλυσιμο, πρεπει να το αναψουμε ωστε να στεγνωσει πιο γρηγορα?

Καθε συμβουλη, ευπροσδεκτη!! :mrgreen: :mrgreen:



_________________
UOP Racing Team
http://www.uopracingteam.com/
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πλύσιμο μοτέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 04, 2010 10:27 pm 
Service Maintenance Manager
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί Απρ 06, 2010 9:09 am
Δημοσιεύσεις: 1130
Τοποθεσία: GoodView
niko χωρίς να έχω επιχειρήσει ποτέ να πλύνω το μοτέρ, από αυτά που έχω διαβάσει:

1) ο κινητήρας είναι σβηστός
2) Καλύπτεις οτιδήποτε ηλεκτρολογικής φύσης που μπορεί να "χαλάσει" από το νερό
3) Καλύτερα ο κινητήρας να είναι κρύος ώστε να μην δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα από την απότομη μείωση θερμοκρασίας
4) Μετά το πλύσιμο το αφήνεις για 5~10 min στο ρελαντί για να στεγνώσουν να νερά και οι υγρασίες και μην δημιουργήσουν πρόβλημα στα ηλεκτρικά.



_________________
Εικόνα Εικόνα
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πλύσιμο μοτέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 04, 2010 10:44 pm 
Clay - Polish - Wax
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Ιαν 07, 2010 2:12 am
Δημοσιεύσεις: 152
το μοτερ το πλενω αρκετα συχνα μιας και δεν αντεχω βρωμικο μοτερ...
Το θεωρω ομοιο με βρωμικο εσωτερικο.

Συμφωνω με τον prokopas.
Επισης, εχω παρει εναν ηλεκτρικο φυσητηρα απο το Πρακτικερ με το οποιο στεγνωνω το μοτερ. Ετσι, εκτος απο το οτι δεν μενει πολυ υγρασια, μπορω να το περασω με Vinyl & rubber Care αμεσως.
4,5 χρονια και 70χιλ χλμ αργοτερα το engine bay μου ειναι καπως ετσι :D
Εικόνα


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πλύσιμο μοτέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 05, 2010 8:36 am 
CarDetailing.gr
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Φεβ 25, 2009 8:01 pm
Δημοσιεύσεις: 997
Ότι χειρότερο για ένα μοτέρ είναι να το πλένεις !!



_________________
Εικόνα
Mitsubishi Colt & Lancer Sportsback
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πλύσιμο μοτέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 05, 2010 9:49 am 
Detailing Guru

Εγγραφή: Πέμ Ιουν 03, 2010 1:43 pm
Δημοσιεύσεις: 2007
Μαλιστα!! Λεω να το επιχειρησω στο suzukaki...

mavra(δεν ξερω και το ονομα σου), πολυ ωραιο engine bay!!! (πρεπει να πηγαινει καλα το ibizaκι...!!)



_________________
UOP Racing Team
http://www.uopracingteam.com/
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πλύσιμο μοτέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 05, 2010 11:33 am 
Rotary Master
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Ιουν 03, 2009 9:11 pm
Δημοσιεύσεις: 720
Πάντως και εγώ ξέρω ότι είναι πολύ κακό να βάζεις νερά στον κινητήρα. Βέβαια το χειρότερο είναι το πλύσιμο με πίεση. Έτσι χάλασαν οι καλωδιώσεις ενός huyndai μου, μόλις είχα τελειώσει την εγγύηση. Για να ξέρετε όσοι βάζετε νερό με πίεση στο μοτέρ τα πρώτα συμπτώματα ήταν η αυξομείωση του ρελαντί ενώ είναι σταματημένο



_________________
Αντώνης, TOYOTA RAV4
http://i1003.photobucket.com/albums/af1 ... ykop/6.jpg
http://s1003.photobucket.com/albums/af1 ... rent=8.jpg
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πλύσιμο μοτέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 05, 2010 12:33 pm 
Wax in - Wax out

Εγγραφή: Παρ Ιούλ 23, 2010 8:20 pm
Δημοσιεύσεις: 72
Γυρω στα 10 χρονια εχω πλυνει πολλα μοτερ με πιεση χωρις να καλυψω το οτιδηποτε και μια φορα μονο το corsa της γυναικας μου πηρε σε μια επαφη νερο οπου και εριξα σπρευ επαφων και τελος.
Κατα τα αλλα αν δεν το πλυνεις καλα και το κανεις επιφανειακα η μουργκα που μενει ειναι χειροτερη απο οτιδηποτε αλλο...



_________________
Εικόνα ®
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πλύσιμο μοτέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 05, 2010 3:34 pm 
Clay - Polish - Wax
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Ιαν 07, 2010 2:12 am
Δημοσιεύσεις: 152
και εγω πλενω τον κινητηρα σε ολα τα αυτοκινητα που εχουν περασει απο τα χερια μου (δικα μου, του πατερα κλπ) και ποτε δεν ειχα προβλημα.
Προσοχη θελει ωστε να μην κανεις ζημια με την πιεση

Προσωπικα, την καθαριοτητα του χωρου του κινητηρα την θεωρω πολυ σημαντικη και δεν ειναι μονο θεμα οπτικο

p.s. νικο, παναγιωτης εδω!


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πλύσιμο μοτέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 06, 2010 9:25 am 
Detailing Guru
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ Απρ 02, 2009 8:31 pm
Δημοσιεύσεις: 2523
Τοποθεσία: Πειραιας
το μόνο πρόβλημα που μπορεί να δημιουργηθεί από πλύσιμο κινητήρα είναι στα ηλεκτρολογικά, και σε μερικά αυτοκίνητα πιθανόν να περάσει νερό από τις τάπες που συμπληρώνεις λάδι.
φίλος με peugeot 2 φορες έπλυνε κινητήρα, και τις 2 το ίδιο θέμα: πέρναγαν λίγα νερά στις βαλβολίνες του κιβωτίου, και μετά δυσκολευόταν να επιλέξει κάποιες ταχύτητες. άλλαγμα στις βαλβολίνες και μετά όλα νορμάλ.
κατά τα αλλα, στο renault δεν έχω δοκιμάσει να πλυνω, το maverick και το swift της μάνας μου τα έχω πλύνει κατά καιρούς χωρίς να αντιμετωπίσω κανένα πρόβλημα.
το μόνο που έκανα είναι διάφανη ζελατίνα (αυτή που χρησιμοποιούμε στην κουζίνα) γύρω από δυναμό, ασφαλειοθήκες, και κάποια ηλεκτρολογικά κοντά στην πεταλούδα του γκαζιού που με φόβισαν λίγο. μετά νερό χωρίς πίεση, τρίψιμο, ξεπλυμα, dressing, κτλ...
στο maverick σε μερικά σημεία πάνω στο block της μηχανής όπου είχαν πέσει λάδια και ήταν σαν καρβουνιασμένα, χρησιμοποίησα έναν φτηνό ατμοποιητή που έχουμε σπίτι με μεγάλη επιτυχία.
επίσης καλό είναι το μοτέρ να είναι ελάχιστα ζεστο, τόσο ώστε να μπορείς να κρατήσεις το χέρι σου πάνω του. ρελαντί για 5 λεπτάκια και μετά σβήσιμο και καθάρισμα.
μεγάλη προσοχή στα dressings να είναι water based και να μην έχουν σιλικόνες, γιατί η σιλικόνη μπερδεύει τους αισθητήρες αέρα, με αποτέλεσμα να μην μπορεί να δώσει σωστό μίγμα αερα/καυσίμου στον κινητήρα.
το πλύσιμο κινητήρα κρύβει τους κινδύνους του, και υπάρχουν πάντα αντικρουόμενες απόψεις, μιας και κάποιοι την πάτησαν και κάτι χάλασε κάποια φορά που έπλυναν το μοτέρ, ενώ κάποιοι άλλοι δεν είχαν ευτράπελα άρα τους αρέσει να πλένουν το μοτέρ. απλά συνήθως σταματάς να πειράζεις κάτι στο μηχανοστάσιο αν κάποια στιγμή κάτι πάει στραβά.



_________________
Εικόνα
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Πλύσιμο μοτέρ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 06, 2010 2:08 pm 
Παιδια τα xenon θελουν καλυψη με ζελατινα?


  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 Σελίδα 1 από 15 [ 147 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5 ... 15  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 16 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε: