Τώρα είναι Πέμ Μάιος 09, 2024 8:07 am

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες




 Σελίδα 2 από 4 [ 36 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τεχνική διόρθωσης χρώματος με αλοιφαδόρο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιούλ 17, 2011 11:25 pm 
Clay - Polish - Wax
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 30, 2011 4:54 pm
Δημοσιεύσεις: 232
Δοκίμασα πάλι σήμερα και με kestrel και combo white LC με 203S δεν είχα καθόλου αποτέλεσμα όσο πίεση και να αρκούσα,όση ώρα και να επέμενα όσα περάσματα και αν εκανα....
Στο καπάκι, δοκίμασα το ίδιο combo με τον makita και η διορθωση ήταν παραπάνω απο ικανοποιητική!!!
Δεν με βλέπω να ξαναδοκιμάζω με DA!Μου έχει σπάσει τα νεύρα.....



_________________
Astra Η 1.6Τ - Courtenay Sport
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τεχνική διόρθωσης χρώματος με αλοιφαδόρο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιούλ 17, 2011 11:35 pm 
CarDetailing.gr
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Φεβ 21, 2010 6:51 pm
Δημοσιεύσεις: 5301
Άσπρο και 203S και DA = No-Go!


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τεχνική διόρθωσης χρώματος με αλοιφαδόρο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ Ιούλ 17, 2011 11:49 pm 
Clay - Polish - Wax
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 30, 2011 4:54 pm
Δημοσιεύσεις: 232
insigner έγραψε:
Άσπρο και 203S και DA = No-Go!


Το κατάλαβα.............με τον δύσκολο τρόπο βέβαια :oops: :oops: :oops: ,αλλά γιατί???Τι combo θέλει ο DA?
Επίσης, με λευκό ή κίτρινο LC,ο 9227 μου "Κλώτσαγε" αρκετά ενώ το pad δεν ήταν στεγνό.Γιατί?



_________________
Astra Η 1.6Τ - Courtenay Sport
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τεχνική διόρθωσης χρώματος με αλοιφαδόρο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 18, 2011 7:28 am 
Σφουγγάρι - Κουβάς

Εγγραφή: Σάβ Ιουν 11, 2011 9:03 am
Δημοσιεύσεις: 28
Τοποθεσία: Πειραιας
και σε μενα κλωτσαγε οταν ασκουσα πιεση παραπανω απο οσο επρεπε.Οι rotary δεν θελουν τοση πιεση οσο οι da.


Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τεχνική διόρθωσης χρώματος με αλοιφαδόρο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 18, 2011 10:33 am 
Clay - Polish - Wax
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 30, 2011 4:54 pm
Δημοσιεύσεις: 232
jano έγραψε:
και σε μενα κλωτσαγε οταν ασκουσα πιεση παραπανω απο οσο επρεπε.Οι rotary δεν θελουν τοση πιεση οσο οι da.


Xμμμμ, λες? Θα το μάθω σήμερα!
Ευχαριστώ για την βοήθεια παιδιά! :gjb:



_________________
Astra Η 1.6Τ - Courtenay Sport
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τεχνική διόρθωσης χρώματος με αλοιφαδόρο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 18, 2011 1:00 pm 
Συντονιστής
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Μάιος 19, 2010 8:46 pm
Δημοσιεύσεις: 5667
dimkais έγραψε:
,αλλά γιατί???Τι combo θέλει ο DA?

Το combo δεν είναι κάτι σταθερό. Αν έχεις χρόνο και όρεξη ξαναδοκίμασε με την ίδια αλοιφή και άλλο pad πιο σκληρό. Αν και πάλι δε δεις αποτέλεσμα ανέβα σε αλοφή (αν έχεις την menzerna 3.02).
Γενικά πρέπει να έχεις υπομονή και να πειραματιστείς λίγο.



_________________
Εικόνα
Μάρκος
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τεχνική διόρθωσης χρώματος με αλοιφαδόρο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 18, 2011 2:01 pm 
Clay - Polish - Wax
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Ιαν 30, 2011 4:54 pm
Δημοσιεύσεις: 232
markito έγραψε:
dimkais έγραψε:
,αλλά γιατί???Τι combo θέλει ο DA?

Το combo δεν είναι κάτι σταθερό. Αν έχεις χρόνο και όρεξη ξαναδοκίμασε με την ίδια αλοιφή και άλλο pad πιο σκληρό. Αν και πάλι δε δεις αποτέλεσμα ανέβα σε αλοφή (αν έχεις την menzerna 3.02).
Γενικά πρέπει να έχεις υπομονή και να πειραματιστείς λίγο.


Έχω κίτρινο και πορτοκαλί hex pad kai menzerna S100.
Θα δοκιμάσω και με αυτον τον συνδιασμό....



_________________
Astra Η 1.6Τ - Courtenay Sport
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τεχνική διόρθωσης χρώματος με αλοιφαδόρο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ Ιούλ 18, 2011 3:14 pm 
Συντονιστής
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ Μάιος 19, 2010 8:46 pm
Δημοσιεύσεις: 5667
Bάλε πρώτα το πορτοκαλί με τη 203!



_________________
Εικόνα
Μάρκος
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τεχνική διόρθωσης χρώματος με αλοιφαδόρο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί Ιούλ 19, 2011 11:42 pm 
Wax in - Wax out

Εγγραφή: Δευτ Σεπ 20, 2010 4:07 pm
Δημοσιεύσεις: 57
Και εγω το ιδιο προβλημα εχω με τον DA,εχω προσπαθησει σε 4 αυτοκινητα και σε κανενα δεν ειδα να φευγει η αραχνη.Στο δικο μου δοκιμασα να ξανακανω το καπο για δοκιμη αλλα παλι τα ιδια και το εκανα οσο πιο σχολαστικα μπορουσα.Μαλλον μετα το καλοκαιρι θα δειτε αγγελια μου,απλα δεν εχω αποφασισει αν θα παρω rotary η δεν θα ξανασχοληθω.



_________________
Εικόνα
Εικόνα
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Τεχνική διόρθωσης χρώματος με αλοιφαδόρο
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ Ιούλ 20, 2011 12:29 am 
Eπαγγελματίας Detailer
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ Μαρ 08, 2009 11:20 pm
Δημοσιεύσεις: 2426
Τοποθεσία: Ν.Ιωνια
Χωρίς υπομονή , επιμονή και συνδυασμούς προϊόντων καθώς και παντ δεν βγαίνει αποτέλεσμα .... γιατί δεν είναι όλες οι διορθώσεις ίδιες και χρειάζεται και σχετική εμπειρία που αποκτάται με τον καιρό καθώς και με τις χρήσεις.

αα και o αλοιφαδορος η΄DA η΄ Rotary δεν έχει σχέση με τον τροχό και τη χρήση αυτού μιας και είχε αναφερθεί ποιο παλιά εδώ σαν παράδειγμα.



_________________
http://www.swell.gr
Χωρίς σύνδεση
 Προφίλ  
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 Σελίδα 2 από 4 [ 36 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3, 4  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε: