Γεια στην παρεα!!
Ηθελα να πειραματιστω με το waterless πλυσιμο και να μοιραστω την εμπειρια μου με εσας.
Το waterless πλυσιμο απ'οτι λεει και το ονομα του ειναι ενας τροπος πλυσιματος που δεν απαιτειται καθολου νερο. Λυνει λοιπον τα χερια σε παρα πολους που δεν εχουνε προσβαση σε τρεχουμενο νερο.
Προσωπικα το χρησιμοποιησα ολο το χειμωνα εδω στην Kοζανη που ξερετε δεν παιζουμε με τις θερμοκρασιες και οταν εχει κρυο , εχει ΚΡΥΟ... Στο γκαραζακι μου λοιπον χωρις νερο.
Το EchO2 ειναι ενα προϊον που δημιουργηθηκε για να 'σηκωνει' την βρωμια και να την 'εγκλωβιζει' στο υγρο ετσι ωστε να μπορει να αφαιρεθει με ασφαλεια απο το χρωμα με τα πανακια μικροϊνων χωρις να δημιουργει αραχνιασμα. Περιεχει επισης ενισχυτικα γυαλαδας και SiO2 (Διοξειδιο του θειου) που ειναι το ιδιο υλικο που εχουνε πολλες κεραμικες επιστρωσεις.Συνεργαζεται αψογα με τις κεραμικες επιστρωσεις χωρις να τις φθειρει.
Η αναλογια που ενδεικνυται για waterless πλυσιμο ειναι 1: 5-15. Προσωπικα δουλευα με 1:10 αραιωμενο με απιονισμενο νερο.
Χρειαζομαστε λοιπον 5-7 πανακια μικροϊνων τουλαχιστον 40Χ40 ποντους και 360gsm και πανω. Κατα προτιμηση ανοιχτοχρωμα για να βλεπουμε την βρωμια.
Ενα μαλακο πινελακι για τις εσωχες.
Και ενα εξτρα πανακι 360+ για το τελικο σκουπισμα μετα το QuickDetailer (Παλι το EchO2 σε αλλη αναλογια 1:25)
Αμα βαλουμε και τις ζαντες στο προγραμμα θελουμε τουλαχιστον αλλα 4-5 πανακια υποδεεστερης ποιοτητας.
Γαντακια αμα κανουμε ζαντες και εναν μεγααλο κουβα να τα ριχνουμε μεσα μετα την χρηση τους.
Πριν ξεκινησουμε να διευκρινησω οτι τιποτα δεν αντικαθιστα το κανονικο πλυσιμο με τρεχουμε νερο και πιεση αλλα εδω μιλαμε για εναλλακτικη λυση που σου λυνει τα χερια και δεν σου κανει ζημια στο χρωμα.
Εδω λοιπον το περιβοητο EchO2 και μερικα απο τα καλα ποιοτικα πανακια μικροϊνων με τουλαχιστον 360+gsm που θα χρησιμοποιηθουν.
Η κατασταση του αυτοκινητου μου ...
... Οταν κανω δοκιμες συνηθως ειναι λιγο εξτρημ για να ειμαι σιγουρος. Εχει απο σκονη της Αφρικης , βιομηχανικους ρυπους απο τους λιγνιτικους σταθμους , λασπες , μελισσοαφοδευματα , πτωματα αιωρουμενα εως διαφορα λουλουδακια αγνωστης προελευσεως. Καπου εδω νομιζω οτι σταματαει και η καθαριστικη δραση του υλικου. Για πιο λερωμενα αυτοκ. δε θα το συνιστουσα χωρις ενα πλυσιματακι με σκετη πιεση σε καποιο selfservice.
Ξεκιναμε λοιπον με τις ζαντες. Ψεκαζουμε αρκετο υλικο ετσι ωστε να βραχει ολη η επιφανεια και το αφηνουμε 30 δευτερολεπτα να δραση. Επειτα παιρνουμε ενα καθαρο πανακι και σκουπισζουμε απαλα την καθε ακτινα ξεχωριστα. Γυριζουμε αρκετες φορες το πανακι μας ωστε καθε φορα που να βρισκουμε ενα καθαρο σημειο στο πανακι μας. Μετα την μια ζαντα ---->Στον κουβά
Εναναλαμβανουμε και στις υπολοιπες ζαντες την διαδικασια.
Εδω ενα μικρο βιντεακι
https://www.youtube.com/watch?v=0G8pvWI ... e=youtu.beΕπειτα ακολουθει το καπο-φτερα-μασκα
Στο χρωμα χρησιμοποιουμε τα ποιοτικα πανακια μας διπλωμενα στα 2. ΠΑΝΤΑ σκουπιζουμε με την καθαρη πλευρα!!
Ετσι φαινεται το πανακι μετα απο ενα περασμα
Οταν χρησιμοποιουμε πολυ υλικο οπως εδω τοτε δεν ειναι περιεργο να φανει το καπο καπως ετσι μολις στεγνωσει. Αυτο δεν μας ανυσηχει ομως γιατι θα φυγει με το quickdetailer στο τελος. Συνηθως ομως δεν θα ασπριζει τοσο.
Ψεκαζουμε λοιπον και τα φτερα ενα ενα και οσο περιμενουμε να περασουνε αρκετα δευτερολεπτα ασχολουμσατε με τις εσωχες χρησιμοποιοντας ενα μαλακο πινελακι.
Στα πιο λερωμενα κομματια ειναι αναμενομενο να μαζευει πιο πολυ βρωμια το πανακι μας.
Μετα απο 8 πλευρες --> Στον κουβα και αυτο
Σειρα ειχαν το παρ-μπριζ η οροφη τα τζαμια και το πανω μερος απο το πορτ-μπαγκαζ
Παντα καθαρα πανακια!!
Εδω βλεπουμε ωραιοτατα πως διαλυεται το μελισσοαφοδευμα σιγα σιγα
Τελος δεν ξεχναμε να καθαρισουμε και τις πορτες απο μεσα με τον ιδιο τροπο ή εναλλακτικα ψεκαζοντας στο πανι και οχι απευθειας στο χρωμα (πορτα).
Μετα απο περιπου 45 λεπτα ιδου και το αποτελεσμα.
Συνοψιζουμε για το EchO2 :
ΥΠΕΡ:
-Δεν χρειαζομαστε νερο και μπορει να γινει οπουδιποτε ΑΚΟΜΑ και μεσα στο ηλιο και οποιαδιποτε ωρα χωρις να
ενοχλεις κανεναν.
-Το κοστος σας βγαινει ανα πλυσιμο 1-2 Ευρω αναλογα την χρηση που του κανετε
-Καθαριζει καλα και γυαλιζει ακομα καλυτερα
-Συνεργαζεται με τις κεραμικες επιστρωσεις
-Μπορει να χρησιμοποιηθει και σαν απλο Quick Detailer σε αναλογια 1:15-25
-Μπορει να χρησιμοποιηθει σαν Clay Lube 1:40 (πολυ πολυ φθινο..)
-Μπορει να χρησιμοποιηθει επιλεκτικα σε σημεια (Για τα μυγακια μετα απο ταξιδι..)
ΚΑΤΑ:
-Δεν αντικαθιστα ενα κανονικο πλυσιμο (θολους...)
-Πρεπει να ξεπερασεις την αναστολη σου να βαλεις πανακι απευθειας πανω στην βρωμια
-Περιοριμενη δυνατοτητα καθαρισμου (απο ενα σημειο και μετα θελει προπλυση)
-Θα αφησει απειροελαχιστα περισσοτερο αραχνη απο ενα κανονικο πλυσιμο με 2 κουβαδες (πλυσιμο με μηδεν LOVE
MARKS οπως λενε και οι φιλοι μας οι αμερικανοι ΔΕΝ υπαρχει)
-Χρειαζονται πολλα ποιοτικα πανακια ,οπότε ειναι και μεγαλο το κοστος να τα αποκτησεις οταν μιλαμε για 5-10
τεμαχια.
Δεν ξερω αμα σας κουρασα ή οχι
Αυτα ειχα να σας πω , ευχομαι να παρουν θαρος μερικοι και να ξεπερασουν την ομολογουμενος τρομερη ιδεα να σκουπισεις την βρωμια με ενα πανακι μικροϊνων...
Εγω θα συνεχιζω να πλενω waterless κυριος τον χειμωνα.
Καθε σχολιο δεκτο και ΠΟΛΥΠΟΘΗΤΟ και κυριος και απο τα πιο παλια μελη του φορουμ που σιγουρα εχουνε να μας πουνε κανα δυο πραγματα παραπανω.