chillo έγραψε:
Σε αλοιφαδόρο, σε χαμηλές ταχύτητες, υπάρχει πρόβλημα να βάλει κανείς ντουκόχαρτο;
Αλλά έχω δει στα videos στο youtube να χρησιμοποιούν άλλα μηχανάκια, μικρότερα απο τους κλασσικούς αλοιφαδόρους και δεν μπορώ να διακρίνω την διαφορά.
Σε κλασικό αλοιαδόρω που έχει κυκλική περιστροφή του άξονα του και όχι έκκεντρη (λέγονται και παλμικοί) (rotary - orbital οι δύο κατηγορίες) δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις ντουκόχαρτο. Ο λόγος είναι ότι ακόμα και στις 500 στροφές και λιπαντικό θα αφαιρέσεις πάρα πολύ υλικό.
Αυτά που βλέπεις τώρα στο ebay αν μιλάμε για ντουκόχαρτο είναι είτε παλμικοί ηλεκτρικοί αλοιφαδόροι ή παλμικά τριβεία αέρα. Η κίνηση τους δεν είναι παλμική.
Για να καταλάβεις τις διαφορές κοίτα εδώ
viewtopic.php?f=9&t=84chillo έγραψε:
Επίσης, έχω βρει στο ebay αλοιφαδόρους με τα κλασικά χαρακτηριστικά, π.χ. ~900-3000 στροφές, 5-7 ταχύτητες κλπ, απο 40-60 ευρώ + καμια 25 € τα μεταφορικά (που αγγίζουν τις ελληνικές τιμές ανάλογων εργαλείων, χωρίς όμως τα περιφερειακά που προσφέρουν στο ebay) και πιθανόν σε κάτι τέτοιο να καταλήξω, αν δεν υπάρχει καμμία ένσταση απο τους ειδήμονες.
και εγώ το rotary από το ebay το πήρα αλλά όλα τα περιφερειακά (σφουγγάρια κτλ) ήταν ακατάλληλα για σωστή δουλειά. Παρόλα αυτά για αρχάριους προτείνω έναν παλμικό αλοιφαδόρο αφού είναι πολύ πιο εύκολος στην χρήση. (ο kestrel ουσιαστικά είναι ο μοναδικός με λογική τιμή αλλά αυτή την στιγμή δεν υπάρχει διαθέσιμος περιμένουν παραλαβές).
chillo έγραψε:
Αλλά το ερώτημα είναι, γιατί να πάρω ειδικά αλοιφαδόρο και να μην πάρω ή να δανειστώ απο τον κολλητό έναν τροχό; Τα pads ταιριάζουν φαίνεται, αλλα δεν μπορώ να το πω με σιγουριά αφου ούτε καν εχω δει αλοιφαδόρο. Δεν θα με βοηθήσει ο τροχός;
Ο τροχός δεν ρυθμίζει τις στροφές του οπότε δεν κάνει για γυάλισμα
chillo έγραψε:
Πού μπορώ να βρω Pads στην Ελλάδα;
Meguiars, Sonax, Autoglym όλοι έχουν πάρα πολύ καλά pads αλλά οι τιμές τους είναι πάρα πολύ υψηλές. (από Αγγλία λόγω ότι τα pads είναι ελαφριά μπορείς να φέρεις pads με πολύ λίγα μεταφορικά)
chillo έγραψε:
ΕΠίσης θα υπάρχει πρόβλημα με τον αλοιφαδόρο ή γενικά το γυάλισμα στα βαμμένα πλαστικά; Εννοώ για τους προφυλακτήρες ή τα προστατευτικά, που είναι στο χρώμα του αυτοκινήτου.
.
Τα βαμμένα πλαστικά γυαλίζονται κανονικά ΑΛΛΑ θέλει προσοχή να μην ζεσταθούν πολύ γιατί δεν έχουν την δυνατότητα να άγουν την θερμότητα τόσο γρήγορα όσο οι μεταλλικές επιφάνειες με αποτέλεσμα να είναι λίγο πιο ευαίσθητα. (μπορεί να τα παραζεστάνεις και να "ξεκολλήσεις" το χρώμα από πάνω. Αυτά ισχύουν με κανονικό αλοιφαδόρο (rotary) με έναν παλμικό είναι σχεδόν αδύνατο να "καταφέρεις" κάτι τέτοιο.
n-a-147 έγραψε:
Aυτο που ξέρω για τα πλαστικά ειναι οτι χαράσονται-χαλάνε οταν τα τριβεις με αλοιφαδορο...γι'αυτο και οι επαγγελματιες τα μασκαρουν με ταινια μασκαρισματος κατα το γυάλισμα -κερωμα...
Συνήθως μασκάρουν τις ακμές. Αυτό γίνεται γιατί οταν γυαλίζεις όταν φτάνεις στις ακμές γωνίες πατάει ένα πολύ μικρό κομμάτι από το σφουγγάρι σου και μπορεί να ζεστάνεις τοπικά το σημείο πάρα πολύ (με όλες τις δυσάρεστες συνέπειες κάτι τέτοιου (paint burn))
n-a-147 έγραψε:
http://www.lidl.gr/gr/home.nsf/pages/c.o.20090413.p.siskeuistilbosis
Na και ο αλοιφαδορος που έλεγα απο το lidl...
ότι έγραψε και ο chillo. Αυτά τα μηχανήματα στερούνται δύναμη. Για ένα γενικό χαζογυάλισμα είναι καλύτερα από ότι με το χέρι....αλλά μέχρι εκεί μην περιμένετε θαύματα..