Μετά από την χρήση του CARPRO P.E.R.L. στα λάστιχα και τα εξωτερικά πλαστικά την περασμένη εβδομάδα, σειρά είχε το εσωτερικό.
Το εσωτερικά πλαστικά ξεσκονίστηκαν καλά (swiffer), περάστηκαν με ελαφρώς υγρό mf για να καθαρίσουν οι επιφάνειες και μετά περάστηκε το perl.
Να σημειώσω ότι στα εσωτερικά πλαστικά δεν είχε ξαναχρησιμοποιηθεί κάποιο καθαριστικό προιόν ή dressing (αμάξι 8μηνου…)
. Χρησιμοποιούσα μόνο mf με νερό. Οπότε το perl θα δείξει τις δυνατότητες του…
Χρησιμοποίησα αραίωση
1:5 (perl:νερό) σε όλα τα εσωτερικά πλαστικά, όπως συνιστά ο κατασκευαστής (με 1:3 αραίωση έκανε άλλος συνφορουμίτης). Η εφαρμογή έγινε με την βοήθεια applicator pad της Meguiars, στο οποίο ψέκαζα ομοιόμορφα απευθείας με το αραιωμένο προιόν (atomizer μπουκαλάκι). Το perl σε αυτή την αραίωση δουλευόταν πολύ εύκολα και με το applicator απλώθηκε εύκολα και ομοιόμορφα παντού. Παρόλη την αραίωση το perl «γαντζωνόταν» ακόμα και στα
σχετικά λεία πλαστικά.
Αφού περάστηκαν όλα τα πλαστικά, έγινε ένα πέρασμα με mf γυαλίσματος (peach skin). Να σημειωθεί ότι μετά την εφαρμογή δεν υπήρχαν υπολείμματα (ούτε στα σκληρά πλαστικά)
. Το perl σε αυτή την αραίωση στέγνωνε πολύ γρήγορα και ειδικά στα μαλακά πλαστικά η επιφάνεια το απορροφούσε σχεδόν άμεσα (Ίσως έπαιξε ρόλο και το γεγονός ότι δεν είχε περαστεί άλλη φορά γαλάκτωμα)…
Το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό…Ματ και πολύ ελαφρώς σατινέ εμφάνιση στα μαλακά πλαστικά και με μια πολύ μικρή δόση γυαλάδας στα σκληρά πλαστικά. Ακριβώς όπως τα ήθελα…Λιπαρότητα μηδέν…Το χρώμα των πλαστικών φαίνεται τώρα πιο «ζωντανό», ενώ τα μαλακά πλαστικά είναι πιο εύκαμπτα από ότι πριν…Το καλύτερο; Χρησιμοποίησα πολύ λίγο προιόν…
Από την μέχρι τώρα χρήση του προιόντος διαπιστώνω ότι είναι άριστο παντού (λάστιχα,πλαστικά μέσα-έξω,μηχανή) ακόμα και αραιωμένο…Μένει να διαπιστωθεί η διάρκεια…
TIP: Για τα πλαστικά έχει διαπίστωθει και από εμένα ότι όσο πιο λεία είναι η επιφάνεια τόσο πιο πυκνό διάλυμα απαιτείται για να «γαντζωθεί» καλά το perl. Ενώ ανάγλυφες επιφάνειες ακόμα και με 1:5 θα συγκρατήσουν καλά το προιόν (τουλάχιστον στο εσωτερικό).
UPDATE: Έχοντας εφαρμόσει perl στα
λάστιχα και
εξωτερικά πλαστικά την περασμένη εβδομάδα (χωρίς αραίωση/neat), ήθελα να διαπιστώσω τι γίνεται με το θέμα sheeting/beading/σκόνη. Κατά την διάρκεια της εβδομάδας το αμάξι καταπονήθηκε πάρα πολύ στο θέμα σκόνη/λάσπη όποτε ήταν καλή ευκαιρία…Έχουμε και λέμε sheeting στα λάστιχα και πλαστικά φανταστικό!!!
Beading στα πλαστικά όχι…Στα λάστιχα όμως ναι!!!
Όσον αφορά την σκόνη στα εξωτερικά πλαστικά…Ναι, μαζεύτηκε κάποια ποσότητα στις γρύλιες του ψυγείου και του σπόιλερ η οποία όμως με το πιο απαλό άγγιγμα φεύγει (δεν έχει κολλήσει εκεί, οπότε καθαρίζεται πανεύκολα). Η ποσότητα σκόνης όμως που υπάρχει εκεί είναι το 10% αυτής που μαζεύτηκε στο αμάξωμα…
Όσον αφορά την λάσπη στα λάστιχα, διαπίστωσα ότι το perl την απωθεί κατά κάποιο περίεργο τρόπο και αυτήν, με την έννοια ότι όταν αυτή ξεραίνεται με τα πρώτα χλμ φεύγει και αφήνει ελάχιστα υπολείμματα, ενώ όταν είναι υγρή σαν να την «κόβει» κάπως, μάλλον λόγω των υδρόφοβων ιδιοτήτων…
Ακολουθούν φωτό με τα αποτελέσματα…(τα λάστιχα δεν πλύθηκαν…)