Καιρό εχω να γράψω στο θέμα μου ,
Ηρθε ο καιρός για ενα full detailing session .
Η αρχή έγινε σήμερα με τον χώρο του κινητήρα ο οποίος έχει να καθαριστεί 1 χρόνο .
Μερικές φωτογραφίες από την κατάσταση που είχα να αντιμετωπίσω .
Αυτα που είχα να αντιμετωπίσω είναι πολύ σκόνη , εργοστασιακό κερί?(ενα κιτρινο πραγμα) μαζι με κολλημένη βρωμια σε δύσκολα σημεία, water spots και ευτυχώς καθόλου λάδια
Σε αυτό το σημείο αποφάσισα να κάνω πλύσιμο κανονικό με νερό μιας και πρόσφατα ειχα κάνει μόνος μου ενα τσεκαρισμα σε μπουζι,πολλαπλασιαστές και άλλα μηχανικά μέρη και είδα οτι όλα τα βύσματα ειναι στεγανά λόγω χρήσης o-ring στο εσωτερικό τους . Έτσι πήρα το ρίσκο
Έβγαλα μόνωση καπό για να μην βραχεί καθώς και το κιτ εισαγωγής κρυου αέρα,
Τα μοναδικά πράγματα που μόνωσα ήταν η μπαταρία -και αυτο λόγω οτι εχει υφασμάτινο κάλυμα -τον συναγερμό ,τον σωληνα εισαγωγης και το δυναμο όσο μπορουσα
Η κυριοτερη βρωμιά που με ταλαιπώρησε
Το καθαριστικό που επέλεξα ήταν το
Valet Pro Citrus Pre -Wash σε αναλογία 1/10 και το ψέκασα με μπουκαλακι spray που ειχε και κεφαλή για δημιουργία αφρου και χρησιμοποίησα και μερικες βούρτσες για σημεία που ηθελαν τρίψιμο. Στα σημεία που εχω βαλει πιο πάνω που εχει κολλημένη βρώμα με το εργοστασικό κερι? χρησιμοποίησα
Bilt Hamber Surfex HD 1:1Αυτο που με δυσκόλεψε περισσότερο ηταν οτι το καθαριστικό στέγνωνε δεν προλάβαινα να τρίψω μέχρι να ψεκασω όλο το μηχανοστάσιο αυτό είχε στεγνώσει .
Έτσι έβαλα το καθαριστικό στο Gloria pump spray έκανε αφρό όπως ενας αφροποιητής και έτσι δούλεψα με μεγαλύτερη ευκολία .
Μετά με το πιεστικό (Parkside-Lidl) το ξέβγαλμα ήταν παιχνιδάκι και δεν το λυπήθηκα καθόλου έριξα νερό ΠΑΝΤΟΥ !
Αύριο η συνέχεια στεγνωμένο, με τα πάντα τοποθετημένα(ότι είχα βγάλει) και dressing
Υ.Γ: Το αμάξι ειναι DSG